قیمت سیم کشی تلفن و رفع خرابی

  • سیم کشی تلفن تا 20 متر
  • 90,000 الی 100,000 تومان
  • سیم کشی تلفن 20 متر تا 100 متر (متری)
  • 5,000 تومان
  • سیم کشی تلفن بالای 100 متر
  • توافقی
  • مدار بندی خط های تلفن اصلی در ورودی ساختمان به همراه ترمینال بندی (هر خط)
  • 50,000 الی 60,000 تومان
  • عیب یابی و راه اندازی خط تلفن
  • 80,000 الی 100,000 تومان
  • جابه جایی سیم کشی
  • توافقی
90%

image

John Carter

Developer

90%

image

John Carter

Developer

90%

image

John Carter

Developer

90%

image

John Carter

Developer

90%

image

John Carter

Developer

90%

image

John Carter

Developer

شرایط سرویس

• همیار می بایست ابتدا سرویس را بررسی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به سیم کشی و رفع اتصال تلفن نماید.

• تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

• پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

​چگونه سیم کشی تلفن منزل را عیب یابی و تعمیر کنیم؟

اگرچه امروزه استفاده از گوشی های همراه همه گیر شده است. اما خللی در استفاده از تلفن های ثابت ایجاد نشده است.و هنوزم یکی از پر کاربردترین وسایل ارتباطی محسوب میشود. همچنین انجام خدمات تلفن نیز به یک رشته تخصصی و مجزا تبدیل شده است.همچنین لزوم خط تلفن جهت اتصال مودم به شبکه های وای فای خود دلیلی به کاربرد فراوان تلفن میباشد. لذا در صورت بروز عیب باید هرچه سریعتر عیب یابی و تعمیرات تلفن صورت بگیرد. زیرا ایجاد عیب در خطوط تلفن موجب قطع ارتباط اینترنتی خواهد شد.اولین قدم در سیم کشی تلفن و رفع خرابی،اطمینان از جدا بودن کامل تمامی سیم های تلفن ار یکدیگر میباشد. حتی یک اتصال کوچک میتواند موجب قطعی تلفن گردد. تمامی سیم ها را به صورت مجزا از یکدیگر تفکیک کنید.با استفاده از مولتی متر چک کنید که  سیگنال در درون جعبه تلفن ورودی شما وجود دارد یا خیر.قسمتی از جعبه تلفن را باز کنید. تلفن را با سیم های داخل جعبه تست کنید. در صورتی که بوق آزاد میشنوید، مشکل از سیم کشی داخلی ساختمان است و باید توسط تعمیرکار تلفن رفع شود.6 نکته که در هنگام انجام خدمات سیم کشی تلفن در منزل باید توجه نمود:1. در هنگام سیم کشی تلفن ساختمان از کابل های یک تکه وسالم استفاده نمایید . کابل ها باید دارای روکش مقاوم و استاندارد باشند.2. برای هر واحد بر اساس کاربردی که دارند حداقل 2 عدد سیم زوج در نظر بگیرید.3. مسیر سیم کشی تلفن را از مسیر سیم کشی برق جدا نمایید. زیرا در صورتی که کنار هم قرار بگیرند بر کیفیت مکالمه تاثیرگذار خواهد بود.4. در ابتدای ورود کابل مخابرات به ساختمان های ویلایی باید پریزی در جای خشک تعبیه شود. همچنین برای مجتمع ها باید ترمینالی که ظرفیت کل واحد های ساختمان را داشته باشد در نظر گرفته شود.5. از عبور دادن سیم ها از جاهایی که امکان آسیب به سیم وجود دارد، نظیر زیر فرش خودداری کنید.6. از انشعاب گیری غیر مجاز از سیم تلفن خودداری نمایید.

خدمات تلفن شامل چه کارهایی میباشد؟

خدمات تلفن از دو بخش تشکیل شده است.  بخش اول از خدمات تلفن آنلاین و پرداخت بدهی ها تشکیل شده است. این بخش از خدمات، که در ارتباط با قطع خطوط از مرکزمخابرات و  اغلب به علت عدم اعتبار اتفاق می افتد. با پرداخت بدهی کاربران ، از سمت مرکز مخابرات رفع خواهد شد.بخش بعدی مربوط به مشکلات و ایرادات سیم کشی تلفن و رفع خرابی دسته بندی میشود. خدمات بخش دوم شامل کابل کشی تلفن، مدار بندی خط های تلفن اصلی در ورودی ساختمان ، عیب یابی سیم کشی تلفن و جابه جایی سیم تلفن میباشد.

تمامی خدمات تلفن ساختمان توسط سرویس کار تلفن و تعمیرکار ماهر و آموزش دیده باید انجام میپذیرد.

خدمات تلفن خود را به تعمیرکار تلفن حرفه ای بسپارید.در صورت بروز عیب و قطعی تلفن می توانید، سرویس کار مجرب آماتیس را در کنار خود داشته باشید. عیب یابی تلفن و رفع خرابی تلفن توسط نصاب تلفن در اصرع وقت انجام میپذیرد.اگر در مرحله  ابتدایی از نصب تلفن منزل هستید، از نصاب تلفن ماهر کمک بگیرید. تجربه لازم برای انشعاب گیری درست از سیم تلفن،  بسیار بر کیفیت مکالمه  تاثیر گزار است. همچنین استفاده از سیم های استاندارد میتواند تا مقدار زیادی از هزینه های بعدی شما پیشگیری کند.تیم آماتیس با گرد آوری سرویسکار تلفن مجرب و متعهد در تمامی ساعات شبانه روز آماده اعزام تعمیرکار تلفن مجرب  می باشد.

هزینه سیم کشی تلفن و رفع خرابی در آماتیس چگونه محاسبه میشود؟

خدمات سیم کشی تلفن ساختمان از دو قسمت عیب یابی سیم کشی تلفن ساختمان و تعمیر سیم کشی ساختمان تشکیل شده است.تعمیرکار بایستی در ابتدا سرویس را مورد بررسی و عیب یابی  قرار دهد. بعد در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر سیم کشی بپردازد.قیمت سیم کشی مجدد به صورت متری محاسبه میشود. در صورتی که نیازی به سیم کشی مجدد توسط سرویس کار تلفن نباشد، هزینه ثابتی به عنوان عیب یابی و راه اندازی مجدد تلفن در نظر گرفته میشود.در صورتی که نیاز به مدار بندی خط های تلفن اصلی در ورودی ساختمان و مجتمع ها همچنین و ترمینال بندی خط های تلفن باشد، هزینه به صورت مجزا محاسبه میشود.

نحوه ی ثبت سفارش در سیم کشی تلفن و رفع خرابی تلفن درآماتیس چگونه میباشد؟

در هر ساعتی از شبانه روز جهت سیم کشی تلفن و رفع خرابی میتوانید در آماتیس درخواست خود را ثبت کنید. ثبت سفارش در آماتیس به راحتی از طریق و سایت امکان پذیر است.در حین ثبت سفارش در سیم کشی تلفن و رفع خرابی، روز و ساعت مد نظر را انتخاب کنید. تعمیرکار تلفن در روز و ساعت مشخص شده در کنارتان قرار میگیرند.تیم آماتیس تمامی روند کار را مورد نظارت و پیگیری قرار میدهد.همیار شماییم تا پایان سرویس…