قیمت تبدیل توالت ایرانی به فرنگی

  • دستشویی استاندارد 1*2(با هزینه مصالح)
  • 800,000 الی 1,400,000 تومان
90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • همیار می بایست ابتدا محل توالت ایرانی را بررسی نموده و امکان سنجی نماید که آیا می توان توالت فرنگی را در آن محل قرار داد و به اطلاع مشتری برساند و در صورت رضایت مشتری اقدام به انجام کار نماید.
  • همیار موظف به تمیز کردن محل انجام کار قبل از تحویل به مشتری می باشد.
  • تهیه اقلام و مصالح درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.
  • قیمت های این سرویس در شرایط استاندارد و با احتساب هزینه مصالح اعلام شده است، تعیین قیمت دقیق سرویس تبدیل توالت ایرانی به فرنگی بستگی به جنس کاشی و سرامیک، مصالح، میزان نیاز به زیرسازی و … دارد.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی چگونه انجام میگیرد؟

امروزه افراد به دلایل گوناگون از قبیل کهولت سن و درد زانو و رعایت نظافت بیشتر ترجیح به تبدیل توالت ایرانی به فرنگی دارند. در بسیاری از موارد در خانه های قدیمی و نسبتا بزرگ، اقدام به لوله کشی دوباره و نصب توالت فرنگی مجزا  میکنند.ولی در بسیاری دیگر از موارد که تعداد آنها هم کم نیست با مقوله کمبود فضا جهت نصب توالت فرنگی در کنار توالت ایرانی مواجه هستیم.که این مشکل با تبدیل توالت فرنگی به ایرانی رفع خواهد شد.میتوان از توالت های آماده که به صورت پیچ در بالای توالت نصب میشود هم استفاده نمود. ایراد وارده به این نوع توالت ها که در مغاره های تجهیزات پزشکی یافت میشود، استحکام پایین و عدم رعایت بهداشت کامل اشاره نمود. ولی از نظر هزینه بسیار مناسب خواهد بود.

تبدبل توالت ایرانی به فرنگی به چند طریق امکان پذیر است؟

در انتخاب نوع تبدیل توالت ایرانی به فرنگی پارامترهایی از قبیل هزینه تعویض توالت ایرانی به فرنگی ، زمان ،امکان جا به جایی نخاله های پس از تخریب به بیرون و ظاهر نهایی مطرح است.1.تبدیل توالت ایرانی به فرنگی بدون تخریب:در این روش توالت فرنگی بر روی توالت ایرانی نصب میشود . در این روش تبدیل توالت ایرانی به فرنگی بدون تخریب، که معمولا در خانه های اجاره ای چون هزینه کمتری دارد انتخاب میشود.تمامی ساختار لوله کشی دستشویی فرنگی و ایرانی کاملا شبیه هم هستند، بجزدر قسمت سیفون که با هم متفاوتند.به این ترتیب لوله تخلیه فاضلاب در گودی توالت ایرانی تعبیه میشود. این لوله باید به صورت مستقیم از توالت فرنگی به خروجی توالت ایرانی متصل شود و جوری قرار گیرد که مصدود نگردد.و ما بقی گودی باید پر شود و روی سطح توالت با سنگ یا چوب پوشانده میشود. و توالت فرنگی روی آن پیچ میشود. این روش بسیار سریعتر انجام میپذیرد زیرا نیاز به کندن و کاشی کاری دوباره ندارد. و همچنین هزینه کمتری در مقایسه با تخریب کامل در بر دارد.2. تبدیل توالت ایرانی به فرنگی با تخریب:در روش  تبدیل توالت ایرانی به فرنگی با تخریب کامل، هزینه های بالاتری نسبت به روش بدون تخریب شامل می شود ولی بهترین راه در بین راههای پیشنهادی میباشد. در این روش کل توالت ایرانی باید تخریب گردد و تا مرحله قیر وگونی این تخریب ادامه پیدا میکند.پس از رسیدن به لوله اصلی باید نهایت دقت به کار برده شود تا لوله اصلی آسیب نبیند. زیرا در صورت آسیب دیدن هزینه بسیار بالاتر میرود. و مدت زمان بیشتری  باید صرف ترمیم گردد.بعد از رسیدن به لوله اصلی باید لوله بریده شود واتصالات جدید جایگزین گردد. در تبدیل توالت ایرانی به فرنگی باید قسمت سیفون نیز تغییر کند و با استفاده از زانویی مناسب به نوع فرنگی خود تبدیل شود. البته این روش اصولی هست و می توان کلا این قسمت را به اصطلاح کور نمود.بعد از انجام مراحل بالا باید قسمت توالت ایرانی کاملا پر و عایق بندی شود. و توالت فرنگی نصب گردد و کاملا بر سطح زیرین منطبق باشد و به وسیله پیچ محکم شود و در نهایت با چسب سیلیکونی تمامی درزها پر شود.

تبدیل توالت ایرانی به فرنگی خود را به آماتیس سپارید:

در صورتی که تصمیم به جابجایی توالت ایرانی با فرنگی نموده اید با همیاران آماتیس مشورت کنید. متخصصین لوله کشی و تاسیسات با بازدید محل مورد نظر شما بهترین پیشنهادات را بر اساس هزینه و سلیقه شما ارایه خواهند داد. قبل از خرید توالت فرنگی جهت نصب توالت فرنگی مناسب برای فضای خود با متخصصین بخش تاسیسات مشورت کنید.همیارانآماتیس تمامی روند کار را بر عهده میگیرند. تمامی خدمات مورد نیاز جهت تخریب، لوله کشی و کاشی کاری مجدد را میتوانید به راحتی به آماتیس بسپارید. آماتیس تمامی روند بازسازی، پس از تبدیل توالت ایرانی به فرنگی را برایتان مدیریت و برنامه ریزی میکند.

هزینه نصب توالت فرنگی در آماتیس چگونه محاسبه میشود؟

مقدار بسیار زیادی از کل هزینه های نصب توالت فرنگی و تبدیل توالت ایرانی به فرنگی به خرید توالت فرنگی و لوله اتصالات تعلق میگیرد. مابقی هزینه نصب توالت فرنگی، بر اساس تصمیم به نوع جابه جایی بستگی دارد که با تخریب یا بدون تخریب صورت بگیرد.هزینه تخریب و هزینه لوله کشی و هزینه کاشی کاری مجدد در پایان لوله کشی، از عواملی هستند، که بر هزینه تعویض توالت  ایرانی به فرنگی تاثیرگذار خواهد بود. هزینه دستمزد کارهای ساختمانی بر اساس متر مربع تخریب و ساعت کاری محاسبه میشود.

نحوه ی ثبت سفارش تبدیل توالت ایرانی به فرنگی درآماتیس به چه صورت میباشد؟

در صورت تمایل کافیست از طریق سایت و یا اپلیکیشن درخواست تبدیل توالت ایرانی به فرنگی خودتان را به صورت رایگان ثبت نمایید. در درخواست خود روز و ساعت مد نظرتان را انتخاب نمایید. همیاران بخش مربوطه در روز و ساعت درخواستی در کنارتان خواهند بود. تیم آماتیس تمامی روند کار، از ابتدای ثبت سفارش تا اتمام کار تبدیل توالت ایرانی به فرنگی و تحویل به مشتری مورد نظارت و پیگیری مداوم قرار میدهد.همیار شماییم تا پایان سرویس…