قیمت کارگر ساده

  • همیار سه ساعته
  • 60,000 تومان
  • هر ساعت اضافه
  • 15,000 تومان
90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • تا یک ساعت پس از شروع سرویس، در صورت نارضایتی از عمکرد همیار امکان جایگزینی با همیار جدید وجود دارد.
  • فراهم آوردن وسایل مورد نیاز بر عهده مشتری می باشد. نظیر چهارپایه و …
  • هر  ساعت افزایش خدمت پانزده هزار تومان به حق سرویس اضافه میشود.
  • سرویس های بعد از ساعت 21 شامل هزینه ایاب ذهاب برگشت همیار است.
  • توافقات خارج از سامانه بین همیار و مشتریان محترم شامل پشتیبانی آماتیس نمی باشد.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

چگونه به راحتی و در کوتاهترین زمان کارگر ساده مطمئن و با تجربه را درب منزل خود داشته باشید:

کمک از کارگر ​منزل در گذشته کار چندان راحتی نبوده و همواره نگرانی هایی  از نظر امنیت و کیفیت کار ارائه شده توسط کارگر ساده به همراه داشت.ولی در زندگی مدرن امروزی با توجه به مشغله های فراوان و اشتغال اکثر خانم ها و یا تنها زندگی کردن افراد، انجام تمامی کارهای منزل به تنهایی برای افراد امکان پذیر نخواهد بود.لذا کمک از کارگر منزل ساعتی جهت کارهای روزمره، یکی از الزامات زندگی مدرن به شمار می رود. مهمترین مسئله در هنگام انتخاب نیروی خدماتی ، امنیت اخلاقی فرد میباشد. با توجه به ورود فرد به منزل و حریم شخصی ، انتخاب فرد مطمئن به یک وسواس تبدیل شده که کاملا طبیعی هم هست.  با پیدایش شرکتهای خدماتی ، تقریبا یافتن کارگر خدماتی خوب و با تجربه کار آسانی شده است. فقط کافیست که شرکت معتبر را جستجو و انتخاب کنید.و تمامی خدمات خود را از قبیل کارگر ساده، کارگر نظافت و کارگر پذیرایی را به آن بسپارید.

کارگر منزل خوب را از شرکت خدماتی معتبر و مطمئن  بخواهید:

شرکت آماتیس با در نظر گرفتن ویژگی های بارز و مهم اقدام به استخدام کارگر منزل و کارگر ساده کرده است. ویژگی هایی نظیر عدم سو سابقه , عدم اعتیاد، سابقه شغلی مشخص و تعریف شده و البته تابعیت ایرانی داشتن از اصول استخدام کارگر ساده در آماتیس است.داشتن ظاهر منظم و مرتب از ویژگی های اصلی در انتخاب کارگر ساده در آماتیس میباشد.انجام تمامی امور نظافت منزل ، نظافت راه پله و مشاعات و انجام تمامی امور مربوط به پذیرایی و مهمانی ها توسط همیاران آماتیس شد.شرکت خدماتی آماتیس با رویکرد یک شغل کامل و نه صرفا یک شغل پاره وقت و کاذب، افراد متعهد و مطمئن را در کنار خود جمع کرده است. و با ایجاد یک برنامه منظم به آمل ، بابل و قائمشهر نیرو اعزام میکند.

آماتیس برای هر قسمت از خدمات منزل گروهی خاص و آموزش دیده را استخدام کرده است:

با گسترش نیاز خانوار به کارگر خدماتی شرکت خدماتی آماتیس برای هر گروه از خدمات منزل افراد خاصی را در نظر گرفته است.در صورتی که نیاز به نظافت کلی منزل نظیر شستشوی دیوار ، کف و شیشه ها دارید، از نظافتچی آقا استفاده کنید.در صورتی که در نظافت خود نیاز به دقت و وسواس بیشتری احتیاج دارید، از کارگر منزل خانم استفاده کنید.در صورتی که صرفا به منزل جدید وارد شده اید و نیاز به جابجایی وسایل خانه دارید، از کارگر ساده آماتیس کمک بگیرید.جهت میزبانی درست و اصولی در مهمانی های خود از همیاران پذیرایی آماتیس بهره بگیرید، تا ضیافت خودتان را با کیفیت هرچه تمام تر مدیریت کنید.تمامی افراد تحت عنوان کارگر ساده که به استخدام آماتیس در آمده اند،کاملا آموزش دیده و آشنا به امور میباشند. در صورت عدم رضایت از خدمات در حال ارایه در 1 ساعت اول با ما تماس بگیرید. تا نیروی جایگزین را برایتان اعزام کنیم.

نحوه ی محاسبه قیمت کارگر ساعتی در آماتیس به شرح زیر میباشد:

هزینه کارگر منزل ساعتی یا کارگر ساده بر اساس میزان  ساعت کار محاسبه میشود. ساعت پایه  قابل محاسبه 4 ساعت میباشد. و هر ساعت اضافه کار به ازای مبلغ مشخصی بر مبلغ کل اضافه میگردد.هزینه کارگر درب منزل خانم از کارگر درب منزل اقا در 4 ساعت اول بین 10 الی 20 هزار تومان بیشتر میباشد. ولی در ساعات اضافه بر 4 ساعت مبالغ به یک صورت محاسبه میشود.در صورتی که برای نظافت راه پله و مشاعات نیاز به کارگر منزل خوب دارید، نحوه ی محاسبه قیمت نطافت راه پله بر اساس تعداد طبقات و پارکینگ ها میباشد. و نظافت ساعتی محاسبه نمیشود. هزینه شستشوی دیوار، حیاط و پشت بام به صورت مجزا محاسبه و اعلام میگردد.هیچ کدام از سرویس های قابل ارائه ، توسط کارگر ساده آماتیس ، تا ساعت 9 شب شامل هزینه ایاب و ذهاب نمیگردد. در صورت ادامه فعالیت کارگر ساده بعد از 9 شب، کمک هزینه ایاب و ذهاب جهت برگشت کارگر به منزل محاسبه و اعلام میگردد.

در هر ساعتی از شبانه روز که به کارگر ساده نیاز داشتید، در آماتیس درخواست ثبت کنید:

سامانه آماتیس جهت رفاه حال مشتریان خود در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی و اعزام کارگر ساده  به کاربران خود میباشد. لذا در صورت نیاز کافیست، چند ساعت قبل از نیاز به کارگر ساده درخواست خود را ثبت کنید. تا ما کارگر منزل خوب و مطمئن را درب منزل اعزام کنیم.در صورتی که اسباب کشی کرده اید و نیاز دارید که یک کارگر ساده در کنارتان قرار گیرد تا اسباب و لوازم منزلتان به سرعت جابجا شوند، درخواست خودتان را ثبت کنید.با ثبت درخواست در اپلیکیشن آماتیس ز و سایت در کمتر از یک ساعت کارگر ساده به شما معرفی و اعلام میگردد و در ساعت تعیین شده شما در کنارتان خواهند بود.شرکت آماتیس تمامی روند کار از ابتدا تا تکمیل کار را مورد نظارت و پیگیری قرار میدهد. هدف ما رضایت و امنیت شماست.آماتیس از ابتدا تا پایان با شماست…