قیمت گچکاری و گچبری

  •   گچ کاری روی سطوح صاف(متر مربع)
  • 13,000 الی 15,000 تومان
  •   گچ کاری روی سطوح ناصاف(متر مربع)
  • 17,000 الی 20,000 تومان
  • ·         ابزار ساده(متر طول)
  • 15,000 الی 20,000 تومان
  •   ابزار قاشقی(متر طول)
  • 10,000 تومان
  •    هلال اپن با ابزار(متر طول)
  • 100,000 تومان
  •    هلال اپن بدون ابزار(متر طول)
  • 50,000 الی 70,000 تومان
  •    ابزار گلوئی بزرگ(متر طول)
  • 20,000 الی 27,000 تومان
  •    ابزار گلوئی کوچک(متر طول)
  • 15,000 الی 25,000 تومان
  •    گچکاری و گچبری متراژ کمتر از 10 متر
  • 100,000 الی 200,000 تومان
90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • چنانچه نیاز به تهیه جنس مناسب توسط همیار باشد، همیار در صورت تهیه اقلام می بایست فاکتور نهایی خرید را به مشتری ارایه نماید.
  • نمونه کارها توسط همیار قابل ارایه می باشد.
  • همیار موظف است پس از اتمام کار، محیط را به صورت کامل تمیز نموده و به مشتری تحویل دهد.
  • هزینه گچکاری برای متراژهای کمتر از ده متر به صورت توافقی بوده و توسط همیار اعلام می شود.
  • درتعیین قیمت گچبری نوع ابزار مورد استفاده و متراژ و نوع طرح تعیین کننده است.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

گچکاری و گچبری هنر دیرینه ایران و ایرانی را بیشتر بشناسیم:

از هنر های قدیمی ایرانی که تقریبا در  تمام خانه ها دیده میشود ، گچکاری و گچبری است. پس از ساخت اسکلت نهایی ساختمان،  زمانی که نوبت به زیبا سازی ساختمان میرسد باید سراغ گچکار ماهر را گرفت.یکی از دلایلی که گچکاری ساختمان بیشتر از سایر روش ها مرسوم هست ، این است که  گچکاری قیمت پایین تری نسبت به سایر روش ها دارد. و اینکه در صورت استفاده از گچکاری ساختمان ، امکان پیاده سازی سایر روش ها از قبیل چوب و سنگ و کاشی به راحتی وجود دارد.در معماری سنتی و کلاسیک ، گچکاری و گچبری بسیار مورد توجه بود. به طوری که ایجاد ابزار بر روی دیوار و سقف  توسط گچ کار ساختمان ، بسیار مورد توجه سازندگان و خریداران منازل بود.بعد از مدتی ایجاد ابزار در سقف در گچکاری ساختمان ، کمی از رونق افتاد . ولی کماکان گچ کاری دیوار و سقف مهمترین قسمت نازک کاری ساختمان هست.هنوز هم گچ کار ساختمان مهمترین مسئولیت در زیبا سازی ساختمان را بر عهده دارد. و تقریبا اجرای انواع دیوار پوش ها به بستر گچی نیاز دارند. و مهارت گچکار اولین و مهمترین شرط در گچکاری و گچبری ساختمان است.

چه زمانی به گچکاری و گچبری نیاز است؟

  1.     زمان ساخت یا بازسازی ساختمان : همانطور که ذکر شد برای ساخت و بازسازی ساختمان حتما نیاز به گچکاری و گچبری هست. چون هر دیواری که شکافته شود ، هر دری که بزرگتر یا کوچکتر شود خلاصه هر تغییری در خانه باید در نهایت توسط گچ کار ساختمان ترمیم شود.2.      زمانی که نشتی لوله اتفاق افتاده باشد: دیوار زرد شده یا ترکیده صحنه بسیار بدی هست که در هنگام نشت یابی و لوله کشی ساختمان با آن مواجه می شویم.  این اثر نا خوشایند تنها با کندن و گچکاری ساختمان  رفع میشود.مهمترین نکته این است که باید عامل رطوبت زا کلا رفع بشود و گچکار با حوصله دوباری گچکاری و گچبری را انجام دهد.3.      زمانی که میخواهید کاغذ دیواری بزنید: یکی از مهمترین عواملی که در زیبایی کاغذ دیواری تاثیر دارد. زیر سازی کاغذ دیواری است. این زیرسازی که که شامل گچکاری ساختمان یا بتونه کاری است ، بسیار در طول عمر کاغذ دیواری تاثیر گذار است. رعایت اینکه گچکاری و گچبری باید کاملا صاف انجام شود و کاملا خشک شود . موجب میشود تا هیچگاه کاغذ دیواری دچار رطوبت نشود. 

علت ترک خوردن دیوار پس از گچکاری و گچبری ساختمان چیست؟

  1. میزان آب مخلوط شده با گچ زیاد باشد: همیشه برای گچکاری و گچبری ، گچ باید با حجم درستی از آب مخلوط شود تا خاصیت چسبندگی پیدا کند. در صورتی که مقدار آب از اندازه مورد نیاز بیشتر باشد پس از مدتی دیوار ترک میخورد. 2. لایه گچ روی دیوار ضخیم باشد : اگر لایه ای که توسط گچ کار ساختمان بر روی دیوار زده میشود، ضخیم باشد لایه زیری خشک نمیشود و پس از مدتی گچ دیوار ترک میخورد.3. گچکاری ساختمان در زمستان و درفضای باز انجام شود : گچکاری و گچبری نباید در دمای زیر صفر انجام شود ، چون آب در گچ ، یخ میزند و خشک نمیشود و پس از مدتی دیوار ترک میخورد. 

تفاوت گچکاری و گچبری در چیست؟

قبل از انتخاب گچکار و  انجام گچکاری ساختمان باید فرق بین گچکاری و گچبری را بدانیم. گچکاری درواقع ساخت بستر است و به مهارت خاص گچکار نیاز ندارد و اغلب برای نمای بیرون ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد.اما گچبری هنر ظریف کاری هست. و بسیار به مهارت و هنر گچ کار ساختمان بستگی دارد. و برای نمای داخلی ساختمان استفاده می شود. همیشه برای گچبری از گچکار ماهر و حرفه ای کمک بگیرید تا نتیجه بهتری بگیرید. زیرا در در صورت کمک از گچ کار ساختمان ناوارد در کمتر از 6 ماه دیوار و سقف ترک خواهد خورد و ظاهر بسیار بدی پیدا می کند.

مزایای استفاده از گچکاری و گچبری در ساختمان چیست؟

  1.     قیمت گچکاری سقف و دیوار نسبت به سایر روش ها بسیار کمتر است.
  2.     بسیار شکل پذیر است و قابلیت اجرای تمامی طرح ها و نقش ها را بر روی دیوار و سقف و ستون ها را دارد.
  3.     گچ وزن کمتری نسبت به سایر مصالح دارد.
  4.     در مقابل آتش سوزی مقاومت خیلی بالایی دارد.
  5.     قابلیت تغییر دادن به سایر تزیینات مانند کاغذ دیواری ، چوب ، کاشی و غیره را دارد.
  6.     عایق صدا و حرارت است. 
  7.     و آخرین ویژگی در دسترس بودن همیشگی گچ و گچکار است.

قیمت گچکاری و گچبری در آماتیس چگونه محاسبه می شود؟

 ارایه سرویس بر اساس قیمت گچکاری اتحادیه بابل : در واقع نرخ گچکاری ساختمان آماتیس ،  بر اساس قیمت گچکاری اتحادیه بابل محاسبه و اعلام میشود.  اجرای طرح و مدل خاص : حتما در نظر داشته باشید در صورتی که مایل به ایجاد گچبری خاصی هستید، که به ظرافت و هنر بیشتری نیاز دارد. طبعا زمان بیشتری را برای اجرای طرح میطلبد، در نتیجه بر قیمت گچکاری سقف و دیوار تاثیر دارد. هیچگاه برای کمتر کردن هزینه گچکاری از افراد ناوارد کمک نگیرید. شاید دستمزد کمتری پرداخت کنید. اما این افراد به دلیل ناواردی مصالح بیسری مصرف میکنند که در نهایت باز به ضرر شما خواهد بود.

چگونه گچکار ماهر را در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشیم؟

خرید گچ استاندارد و یافتن گچ کار ساختمان ماهر را بهتر است به آماتیس بسپارید . تا بهترین نتیجه را به همراه داشته باشد.قبل از خرید مصالح و گچ حتما باید با گچکار ساختمان مشورت کنید ، تا حجم درستی از مصالح را تهیه کنید. و در نهایت مصالح اضافه و یا کم نیایند.اگر قصد اجرای طرح خاصی را دارید ابتدا طرح های قبلی اجرا شده توسط گچکار را بررسی کنید و مطمئن شوید که مهارت لازم را برای انجام طرح شما دارد.فقط کافیست به صورت رایگان در وب سایت آماتیس درخواست خودتان را ثبت کنید. تا بهترین استادکار گچکاری و گچبری در سراسر بابل ، بابلسر ، آمل وقائمشهر  با مناسب ترین هزینه در کنارتان قرار بگیرند.همیار شماییم تا پایان سرویس …آ