قیمت تعمیر مبل

  • رنگ کاری به همراه لکه بری مبل استیل 9 نفره

    900,000 الی 2,000,000 تومان

    رنگ کاری به همراه لکه بری مبل استیل کلاسیک 9 نفره

    700,000 الی 1,500,000 تومان

    رنگ کاری مبل راحتی چرم 7 نفره

    توافقی

    رنگ کاری مبل راحتی پارچه ای 7 نفره

    توافقی

    رنگ کاری مبل راحتی ال شکل 7 نفره

    توافقی

    رویه کوبی و تعویض اسفنج مبل استیل 9 نفره

    1,400,000 الی 1,800,000 تومان

    رویه کوبی و تعویض اسفنج مبل استیل کلاسیک 9 نفره

    1,200,000 الی 1,600,000 تومان

    رویه کوبی و تعویض اسفنج مبل راحتی چرم 7 نفره

    1,800,000 الی 2,400,000 تومان

    رویه کوبی و تعویض اسفنج مبل راحتی پارچه ای 7 نفره

    1,500,000 الی 2,100,000 تومان

    رویه کوبی و تعویض اسفنج مبل راحتی ال شکل 7 نفره

    1,400,000 الی 2,000,000 تومان

    تعویض فوم کف انواع مبل استیل و راحتی

    400,000 الی 900,000 تومان

    رفع ایراد نجاری و لقی کلاف

    توافقی

    خرده کاری

    توافقی

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • چنانچه مشتری نیاز به همفکری یا تهیه جنس مناسب توسط همیار داشته باشد، همیار در صورت تهیه می بایست فاکتور نهایی خرید را به مشتری ارایه نماید.

    کلیه قیمت های اعلامی در سرویس تعمیر مبل با احتساب هزینه جنس(هزینه پارچه، فوم و سایر قطعات و لوازم مورد نیاز) و اجرت می باشد و همیار مجاز به اخذ هزینه مازاد تحت هر عنوانی از مشتری نیست.

    پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

تعمیر مبل در منزل را به کمک ابزار ساده و چسب پارچه انجام دهید.

معمولا بزرگترین عاملی که افراد را به تعمیر مبل وادار میکند، ایجاد پارگی در روکش مبل و فرورفتگی نشیمن مبل میباشد. مگر در مواردی که صرفا تغییر رنگ و ظاهر مبل مد نظر است.و تعویض پارچه مبل جهت تغییر دکوراسیون منزل و تنوع انجام میگیرد.جهت رفو پارگی بهترین راه استفاده از پارچه جین، برزنت یا موسلین است. به این ترتیب ک پارچه را کمی بزرگتر از پارگی برش دهید.سپس با یک قاشق یا انبر دستی، به آرامی پارچه را زیر پارگی فیکس کنید و به کمک چسب پارچه لبه پارچه را به پارچه زیری قرار دهید و بعد پارچه مبل را به کمک چسب به پارچه جین بچسبانید. برای چند دقیقه محکم نگه دارید، تا خوب بچسبد.تعمیر مبل چرم در منزل، به وسیله چسب و رنگ مخصوص چرم انجام میشود.به این ترتیب اگر قسمتی از چرم دچار ساییدگی و پارگی شده است، باید سریعا اقدام کنید.زیرا این پارگی سریعا درکل مبل پخش میشود و به اصطلاح کل مبل پوست پوست میشود.جهت تعمیر مبل چرم در منزل، ابتدا روی مبل را با یک پارچه لطیف کاملا پاک کنید. اگر قسمتی از چرم بلند شده است، با چسب مخصوص چرم آن قسمت را به ارامی با چسب به خود پارچه بچسبانید. سپس با رنگ مخصوص چرم ،که در بازار برای تمامی طیف رنگ چرم موجود است، رنگ کنید.اگر خراشیدگی در مبل ایجاد شده است به کمک پارچه لطیف و سرکه روی محل را بمالید و تا زمانی که سطح چرم حالت برجسته پیدا کند، ادامه دهید. سپس یا یک پولیش نرم سطح چرم را با پارچه نرم چندبار بکشید.راه دیگر تعمیر مبل در منزل به وسیله آب لیمو و روغن زیتون هست، کافیست که در محل خراشیدگی بکشید تا به کل از بین برود.در زمانی که خراشیدگی روکش مبل چرمی زیاد است، بهترین راه حل رنگ چرم است. قبل از شروع بر روی قسمتی از مبل که در دید نیست رنگ را تست کنید. مطمئن شوید رنگ کاملا مشابه رنگ چرم است.

قبل از انجام تعمیر مبل با متخصص تعمیر مبل آماتیس مشورت کنید:

قبل از تصمیم به رویه کوبی مبل باید بررسی کنیم که مبلی که قصد تعمیر آن را داریم، ارزش هزینه تعمیر  را دارد یا خیر.جهت بررسی این عامل ما باید به ساختار داخلی مبل توجه کنیم. به اسکلت مبل و فوم مصرفی و تسمه و فنرهای مبل اصطلاحا کلاف مبل میگوییم.در صورتی که مبل از کلاف و اسکلت مقاومی برخوردار باشد، ارزش صرف هزینه برای تعمیر و رویه کوبی مبل را دارد.گاهی مبلمان در اثر استفاده نا صحیح دچار پارگی در قسمت پارچه یا خوابیدن نشیمن گاه میشود. در این زمان با توجه به هزینه بالای خرید مبلمان تعمیر نشیمنگاه مبل، بیشتر برای خانوارها مقرون به صرفه تر است.تشخیص این مبحث که تعمیرات مبل نسبت به خرید دوباره مبل کم هزینه تر خواهد بود یا خیر، باید توسط تعمیرکار مبل حرفه ای انجام شود.

با هزینه تعمیرانواع  مبل ها آشنا شویم:

مبل راحتی همانطور که معرف همه است با کاربردی که دارد از اسکلت بندی مقاوم تری نسبت به مبل استیل برخوردار است.و تمام قسمت های مبل راحتی یا بیشتر قسمت های آن از پارچه تشکیل شده است. هزینه رویه کوبی مبل راحتی نسبت به مبل استیل بیشتر است.عواملی که بر قیمت تعمیر مبل راحتی موثرند، میتوان به مقدار پارچه مورد نیاز و حجم مبل اشاره کرد و همچنین در صورتی که نیاز به تقویت اسکلت یا کلاف مبل باشد هزینه تعمیر مبل راحتی، بالاتر خواهد رفت.قیمت تعمیرات مبل استیل معمولا نسبت به هزینه تعمیر مبل راحتی کمتر است. چون مبل استیل اغلب 2 تکه هستند، میتوان فقط در صورت نیاز، به تعمیر نشیمن مبل استیل پرداخت.

4 عاملی که در هزینه تعمیرات مبل موثرند را بررسی کنیم:

1. هزینه پارچه مورد نیاز بر اساس جنس مورد نظر مشتری انواع مختلفی را شامل می شود..2. هزینه اجرت تعمیرکار مبل، شامل رویه کوبی و تقویت کلاف مبل است.3. رنگ کاری مبل در صورت نیاز بنا به درخواست مشتری4. هزینه حمل ونقلمورد 4 در صورتی که توسط تعمیرکار آماتیس انجام شود، کاملا به صورت رایگان میباشد. و هزینه مضاعفی دریافت نخواهد شد.

تعمیرات مبل در آماتیس در کمترین زمان ممکن انجام میشود:

در صورتی که تصمیم به رویه کوبی مبل دارید. یا مبلمان منزل دچار ایراد کوچکی شده اند و نیاز به تعمیر مبل در منزل دارید.کافیست به صورت رایگان در سامانه آماتیس درخواست خودتان را ثبت کنید، تا متخصصین تعمیر مبل ما با شما تماس بگیرند.بهترین پیشنهادات در ارتباط با انتخاب نوع پارچه مبلی و قیمت تعمیر مبل استیل یا راحتی ،را اختیارتان قرار دهند.هزینه ای بابت کارشناسی و بازدید از مبلمان دریافت نخواهد شد.در صورت نیاز به انتقال مبل به کارگاه های تعمیر مبل آماتیس ، تمامی روند کار توسط تیم آماتیس مورد نظارت قرار میگیرد. و تا برگشت کامل مبل به مقصد به صورت کامل شامل پشتیبانی میشود.همیار شماییم تا پایان سرویس