قیمت نصب و تعمیر مایکروویو

  • تعویض لامپ مگنتران
  • 35,000 الی 45,000 تومان
  • تعویض ترانس های ولتاژ
  • 35,000 الی 50,000 تومان
  • تعویض ورق نسوز
  • 30,000 الی 45,000 تومان
  • تعویض موتور صفحه گردون
  • 30,000 الی 45,000 تومان
  • تعویض المنت
  • 35,000 الی 50,000 تومان
  • تعویض ترموستات
  • 35,000 الی 50,000 تومان
  • تعویض برد
  • 40,000 الی 50,000 تومان
  • تعمیر برد
  • 100,000 الی 300,000 تومان
  • تعویض میکروسوئیچ
  • 40,000 الی 55,000 تومان
  • تعویض دیود
  • 30,000 الی 45,000 تومان
90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • همیار می بایست ابتدا مایکروویو را عیب یابی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر مایکروویو نماید.
  • همیار موظف به ارایه فاکتور اقلام خریداری شده جهت تعمیر مایکروویو می باشد و مدت زمان صرف شده جهت مشاوره و تامین در فاکتور خدمات وی لحاظ خواهد شد.
  • همیار می بایست حتی المکان از قطعات دارای گارانتی برای تعمیر مایکروویو استفاده نماید و برگه گارانتی را به مشتری ارایه نماید.
  • نصب و تعمیر انواعلوازم خانگی را تنها در صورتی که خارج از دوره گارانتی باشند را به همیاران آماتیس بسپارید.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

نصب و تعمیر ماکروویو  چه تفاوتی با ماکروفر دارد؟

اگر فردی هستید که در ابتدای تصمیم گیری برای خرید ماکروویو هستید یا به دنبال تعمیرکار نصب و تعمیر ماکروویو میگردید اول باید تفاوت ماکروفر و ماکروویو را بدانید .بعضی از افراد هنگام پرسش درباره علت های  بروز ایرادات در ماکروفر یا ماکروویو در واقع اسم این دو تارا اشتباه بیان میکنند. این بیان اشتباه  موجب میشود در هنگام دریافت مشاوره جهت نصب و تعمیر ماکروویو یا ماکروفر توضیحات اشتباه در اختیارشان قرار داده شود.در واقع نحوه ی کار ماکروویو با امواج الکترو مغناطیسی است که طول موج کوتاه، ولی قدرت نفوذ پذیری بالایی دارند. این خاصیت موجب میشود تا اگر مسئله زمان در تهیه غذا برایتان بسیار اهمیت دارد، به نصب و تعمیر ماکروویو بپردازید.در ساختار ماکروفر به جای امواج الکترومغناطیس ، المنت های حرارتی کار گذاشته شده ، که نفوذ پذیری پایینی نسبت به ماکروویو دارد. و با ساطع کردن حرارت به طور یکنواخت در مدت زمان بالاتری غذا آماده میشود. همچنین کیفیت غذا تهیه شده در ماکروفر از ماکروویو بالاتر است.

عیب یابی و تعمیر ماکروفر در منزل را قبل از اعزام نیرو خودتان انجام دهید:

گرچه با توجه به جزییات و ساختار حساس دستگاه ماکروویو، نصب و تعمیر ماکروویو را باید به متخصص سپرد. مطلع شدن  از عیب دستگاه موجب می شود ، با انتقال اطلاعات درست به تعمیرکار ، نصب و تعمیر ماکروویو هرچه سریع تر انجام شود.

  1. علت خاموش شدن ناگهانی ماکروویو چیست؟

حتما پیش آمده که در حین کار با ماکروویو ، دستگاه به صورت ناگهانی خاموش شود. در صورت استفاده مکرر از دستگاه در یک روز ترموستات دستگاه به اصطلاح داغ میکند و دستگاه را خاموش میکند. در این مواقع جهت تعمیر ماکروفر سامسونگ کافیست فقط دستگاه را چند ساعت خاموش کنید تا سرد شود.همچنین در صورتی که ماکروویو در محیط بسته قرار داده شود، که امکان جابجایی هوا وجود نداشته باشد. دمای داخلی ماکروویو چندین برابر میشود و به دستگاه فشار مضاعف وارد میشود و دستگاه خاموش می شود.کم و زیاد شدن جریان برق و ایراد و اتصالی در پریز برق نیز میتواند موجب این ایراد شود.در صورتی که با رعایت تمامی راهکارها به نتیجه نرسیدید، متخصصین نصب و تعمیر ماکروویو در منزل را خبر کنید.

  1. علت کار نکردن دکمه های روی ماکروویو چیست؟

ابتدا بررسی کنید که قفل کودک را اشتباها فعال نکرده باشید .زیرا در این صورت به علت امکانات امنیتی،  دکمه های دستگاه غیر فعال می شود.مورد دیگراین است که ، به یاد داشته باشید که ماکروویو در حین کار دکمه هایش غیر فعال می شود ، پس اگر هنگام روشن بودن دکمه های دستگاه کار نکرد، قطعا ایراد از دستگاه نیست.در بیشتر موارد این مشکل با خاموش روشن کردن دستگاه حل می شود. دستگاه را از برق بکشید و چند ساعت بعد دوباره امتحان کنید.اگر راهکارهای بالا را امتحان کردید و نتوانستید به نتیجه برسید،  با متخصصین تعمیرات ماکروفر پاناسونیک آماتیس تماس بگیرید.

  1. علت دود کردن و بوی بد ماکروویو چیست؟

عمده ترین عامل بروز این مشکل کثیف بودن ماکروویو است. گاهی باقیمانده چربی در دیواره ماکروویو موجب این دود و بو است.راه حل این موضوع پاک کردن ماکروویو با محلول جوش شیرین و آب است. ابتدا تمام داخل ماکروویو را با این مواد بشویید و دکمه گریل را بزنید و پس از 10 دقیقه با پارچه خیس داخل ماکروفر را پاک کنید. معمولا پس از اینکار به متخصص نصب و تعمیر ماکروویو نیاز نخواهید داشت.

  1. علت جرقه زدن ماکروویو چیست؟

قرار دادن ظروف استیل و فلزی موجب جرقه زدن ماکروویو میشود. همچنین در صورتی که ظروف لپ پریده در دستگاه بگذارید موجب برخورد اشعه با لبه های ظرف میشود و ایجاد جرقه میکند.همچنین کثیفی داخل ماکروویو نیز میتواند عامل این اتفاق باشد.یک لیوان آب را داخل ماکروفر قرار دهید و دستگاه را روشن کنید، اگر باز هم جرقه زد باید با متخصصین نصب و تعمیر ماکروویو  آماتیس مشورت کنید. 

تعمیر ماکروفر سامسونگ را در کمترین زمان ممکن در آماتیس تجربه کنید:

با توجه به مشغله های امروزی در بسیاری از محیط های کاری مثل اداره جات و آموزشگاه ها و البته منازل از نصب و تعمیر ماکروویو و ماکروفر ها برای امور پخت و پز و به ویژه گرم کردن غذا کمک میگیرند.در صورت بروز خرابی در هنگام نصب و تعمیر ماکروویو ، مدت زمان بیشتری باید صرف زمان آماده سازی غذا با گاز  شود و به همان اندازه زمان استراحت کوتاه تر خواهد شد.نصب و تعمیر ماکروویو و همچنین تعمیرات ماکروفر پاناسونیک را در صورتی که شامل دوره گارانتی نیست، فقط به متخصصین تعمیرات ماکروفر پاناسونیک آماتیس بسپارید.

هزینه نصب و تعمیر ماکروویو و تعمیرات ماکروفر سامسونگ در آماتیس چگونه محاسبه میشود؟

هزینه تعمیر ماکروفر سامسونگ و نصب و تعمیر ماکروویو درآماتیس بر اساس نرخ اتحادیه تعمیرکاران لوازم خانگی تعیین میشود.هزینه تعمیر ماکروفر سامسونگ و اجرت تعویض قطعات به صورت مجزا در اپلیکیشن آماتیس نمایش داده شده است.این شفافیت هزینه تعمیر ماکروفر سامسونگ موجب میشود تا قبل از اعزام متخصصین جهت تعمیر ماکروفر در منزل از کلیه هزینه ها اطلاع داشته باشید.

تعمیر ماکروفر در منزل را به کمک تعمیرکاران حرفه ای آماتیس آسان و سریع انجام دهید:

مسلما جستجو تعمیرکار متعهد و با تجربه در زمینه نصب و تعمیر ماکروویو کار آسانی نیست. با آماتیس تمامی کارها راحت انجام میشود.تیم آماتیس با جمع آوری گروهی زبده از تعمیرکاران به ویژه جهت تعمیر ماکروفر در منزل آماده سرویس دهی به تمام مشتریان در سراسر بابل ، بابلسر  ، آمل و قائمشهر است.پس کافیست شما درخواست نیاز به نیرو جهت نصب و تعمیر ماکروویو کنید، تا ما بهترین ها را به کمکتان بفرستیم .

نصب و تعمیر ماکروویو را با مناسب ترین هزینه و  کاملا تضمینی به آماتیس بسپارید:

در صورتی که میخواهید سریع ترین خدمات درب منزل نظیر  نصب و تعمیر ماکروویو  را با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه تجربه کنید با ما در ارتباط باشید.آماتیس با ارائه تمامی خدمات علی الخصوص تعمیر ماکروفر سامسونگ ، پاناسونیک و سایر برند ها آماده رفع تمامی نیاز های مشتریان در تمامی ساعات شبانه روز است.استفاده از قطعات دارای ضمانت در هنگام نصب و تعمیر ماکروویو و عدم نیاز به انتقال به کارگاههای تعمیرات ماکروفر پاناسونیک عواملی هستند که به کمک آنها توانستیم نهایت رضایت کاربران خود را جلب کنیم.همیار شماییم تا پایان سرویس….​