قیمت خدمات مجالس

  • برگزاری مجالس

    توافقی

  • سرویس روزانه تشریفات

    توافقی

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • ارایه خدمات مجالس در سامانه آماتیس  توسط موسسات مجالس معتبر که دارای مدارک و تاییدیه های معتبر می باشند، انجام می پذیرد.
  • پس از ثبت سفارش توسط شما مشتری محترم، کارشناسان خبره با شما تماس گرفته و راهنمایی خواهند نمود.
  • قسمت تاریخ حضور و زمان حضور تکمیل شده توسط شما، ملاک تاریخ هماهنگی توسط همیار قرار خواهد گرفت.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس  بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

​خدمات مجالس مهمانی را چگونه به راحتی و با نازلترین قیمت برگزار کنیم؟

همه چیز ساده اش خوبه الا مهمانی. این نظر خیلی از خانم هایی هست ، که یا میخواهند مهمانی خانوادگی به پا کنند یا مراسم تولد و یا عروسی.
خوب در گذشته مهمانی ها در خانه یا در سالن گرفته میشد و اهمیتی به تزیینات و خدمات مجالس و تشریفات داده نمیشد. این سادگی خوب بود اما خوب چشم افراد رو سیر نمی کرد و چیز قابل وصفی نبود. و صرفا یک دوره همی معمولی بود نه مهمانی !
اما خوب امروزه خدمات مجالس مهمانی یک قسمت جدایی ناپذیر خانواده هاست. افراد هزینه ی جداگانه ای را به خدمات مجالس مهمانی اختصاص می دهند. هزینه هایی مانند قیمت کرایه میز و صندلی ، قیمت تزیینات و غیره.
پس به جای اینکه نگران انجام دادن کارها باشید، کنار مهمانهایتان بنشینید و از یک مهمانی عالی لذت ببرید.
کار را به کاردان بسپارید. هوم سرویز مهمانی هایتان را مجلل برگزار میکند.

خدمات مجالس تولد و مهمانی شامل چه قسمت های میشود؟

کرایه میز و صندلی:  مهمانی چه در باغ گرفته شود چه در منزل، کرایه میز و صندلی متناسب با فضا ،  باید در اولویت قرار بگیرد.
کرایه میز و صندلی با روکش زیبا و تمیز و چیدمان درست اولین چیزی هست که چشمان مهمان و میزبان رو به خودش جلب میکند. قیمت کرایه میز و صندلی در مقابل مابقی هزینه های مجالس، بسیار ناچیز هست.
تم جشن تولد : انتخاب تم ، بستگی به سن ، سلیقه و علایق فرد دارد. همیشه اون چیزی که مورد علاقه شخص مورد نظرتان هست رو به عنوان تم ، انتخاب کنید. زیاد شلوغ نکنید. مختصر ولی شیک…
انتخاب گروه موسیقی ناب : مهمانی هست و ساز و دهلش . مهمترین قسمت خدمات مجالس تولد قطعا انتخاب دی جی است. اینکه دقیقا سر موقع در محل باشند و آهنگ هایی که مناسب مهمانی و سلیقه شماست را آماده کرده باشند، بسیار اهمیت دارد.
انتخاب کیک :  قسمت خوشمزه خدمات مجالس تولد، که خیلی هم اهمیت دارد،  انتخاب کیک تولد هست. حتما شده یک کیک با طرح و دیزاین عالی سفارش دادین و چیزی که تحویل گرفتین اصلا حتی شبیه اون چیزی که میخواستین نبوده است.

خدمات مجالس و تشریفات آماتیس بهترین قنادی ها و بهترین پیشنهادات را به شما ارائه میدهند.

مهمانداران مجرب و شیک : غذا و نوشیدنی وقتی خوشمزه تر میشود ، که افرادی مرتب و منظم از شما پذیرایی کنند.
شما هزینه میکنید تا مهمانهایتان و البته خودتان در رفاه و آرامش باشید. این رفاه با کادر مجرب خدمات مجالس و تشریفات برایتان رقم زده میشود.
5 راهکار ناب برای اینکه تولد رویایی داشته باشیم:
1.    انتخاب روز مهمانی و تولد:
اولین قدم انتخاب روز مناسب جشن است. بهترین زمان گرفتن مهمانی و خدمات مجالس روز هایی هست ،که فردایش تعطیل است. به این ترتیب امکان جشن و پایکوبی تا پاسی از شب برای همه هست . و استرس صبح  فردا و کار و مدرسه برای اکثر افراد وجود ندارد.
2.    میز تنقلات و خوراکی
اگر تصمیم به گرفتن تولد دارید. از میز خوراکی و تنقلات در هنگام تدارک خدمات مجالس تولد غافل نشودید.
هیچ چیزی مثل یک میز خوشکل و پر از خوردنی های خوشمزه برای افراد جذاب نیست.
3.    میز و صندلی بیشتر از مهمانها کرایه کنید:
کرایه میز و صندلی به تعداد مهمانها قطعا به کیفیت مهمانی می افزاید. اگرتعداد افراد بیشتر از جای نشیمن باشد ، افراد احساس نارضایتی و عدم راحتی میکنند. برای خیلی افراد جای راحت نشیمن و غذا خوری،  مهمترین قسمت یک مهمانی است.
4.    تعادل داشته باشید:
مهمانی مجلل و ارایه خدمات مجالس ذر حد ایده آل آرزوی هر میزبانی هست. ولی ریخت وپاش بی اندازه و عدم مدیریت در حجم غذا و دسر در نهایت اثر عکس می گذارد. مقدار غذا و دسر را بر اساس تعداد نفرات تعیین کنید.
5.    کمک گیری از موسسات خدمات مجالس و تشریفات:
مهمانی خوب به یک میزبان سرحال نیاز دارد . امکان اینکه همه خدمات مجالس را خودتان انجام دهید و در نهایت میزبان خوبی هم باشید غیر ممکن است. زیرا خستگی امکان رسیدگی به تمام مهمان ها را از شما میگیرد.
پس رهبری کنید، نظارت کنید و لذت ببرید.
موسسات ارائه دهنده خدمات مجالس مهمانی و تولد با در نظر گرفتن نظر و توقع مشتریان کارها را به بهترین نحو ممکن پیش میبرند.
شما کافیست تعیین کنید که چی میخواین تا همه چیز  به بهترین نحو ممکن از تزیینات گرفته تا شام و پذیرایی برایتان انجام شود.

ارایه دهندگان خدمات مجالس مهمانی معتبر و کاربلد را چگونه بیابیم؟

حتما از خیلی ها شنیدید که گفتند به بعضی از موسسات کارهامون رو سپردیم ولی اصلا اون چیزی که میخواستیم نشد. شمام با شنیدن اینها در گرفتن کمک جهت خدمات مجالس تولد و مهمانی تردید دارید!
خوب ما به شما میگوییم که حق دارید. اما باید از اون دسته افراد پرسید، که آیا شما خدمات مجالس و تشریفات تون رو از جای معتبر تهییه کردین؟
قدم اول: از موسسه معتبر و تایید شده با خدمات پشتیبانی  نیرو بگیرید:
حتما چند روز قبل از میهمانی با افراد کاربلد مشورت کنید و بهترین تصمیمات را بگیرید.
قدم دوم: حتما اون چیزی که میخواهید را مطرح و عملی کنید . و پس از توافقات قرار داد ببندید:
تمام اقداماتی که مایلید برایتان انجام دهند و تمام چیزها اعم از کرایه میز و صندلی ، تهیه شام و کیک و موزیک و تزیینات را در قرار داد قید کنید.
قدم سوم: حتما 2 روز قبل مهمانی دوباره به همه کسانی که مسئولیت سپردید تماس بگیربد و یادآوری های لازم را انجام دهید:
شما ناظر هستید ، پس پیگیری از انجام خدمات مجالس و تشریفات بر عهده شماست . البته این به این معنا نیست که افراد کارشان را سر موعد انجام نمی دهند. اما پیگیری حق شماست که اطمینان کامل داشته باشید که مهمانی تان به بهترین نحور برگزار میشود.

خدمات مجالس با آماتیس با شکوهتر از همیشه  ارائه می شود:

در صورتی که تصمیم دارید مجلسی درخور و با شکوه برگزار کنید به راحتی در سامانه آماتیس درخواست ثبت کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند و بهترین پیشنهادات برای هرچه بهتر شدن مجلس را در اختیارتان قرار دهند.
همیار شماییم تا پایان سرویس…