قیمت پذیرایی از مهمانان

  • همیار 4 ساعته

    100,000 تومان

  • هر ساعت اضافه

    20,000 تومان

  • سرویس روزانه تشریفات

    200,000 تومان

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  •  تا یک ساعت پس از شروع سرویس، در صورت نارضایتی از عمکرد همیار امکان جایگزینی با همیار جدید وجود دارد.
  • هر  ساعت افزایش خدمت 15 هزار تومان به حق سرویس اضافه میشود.
  • سرویس های بعد از ساعت 21 شامل هزینه ایاب ذهاب برگشت همیار تا 15 هزار تومان می شود.
  • سرویس پذیرایی شامل پذیرایی از مهمانان، سرو غذا، میوه، شیرینی و نوشیدنی، چیدمان میز و شستشوی ظروف می باشد.
  • سرویس تشریفات به صورت روزانه می باشد.
  • لغو سرویس دو ساعت قبل از سرویس شامل هزینه ایاب و ذهاب همیار تا مبلغ 15هزار تومن می گردد.
  • توافقات خارج از سامانه بین همیار و مشتریان محترم شامل پشتیبانی آماتیس نمی باشد.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

​درخواست نیروی پذیرایی از مهمانان باید از شرکت خدمات پذیرایی معتبر صورت بگیرد:

در برگزاری مهمانی های بزرگ و کوچک معمولا بیشترین فشار و حجم کار بر روی میزبان است.و معمولا در انتهای مهمانی، همیشه این عبارات که ما چیزی از مهمانی نفهمیدیم و در حال پذیرایی بودیم، شنیده میشود.در گذشته افرادی که از قدرت مالی بهتری برخوردار بودند، فقط نیروی پذیرایی از مهمانان داشتند. این نیروها همان پیشخدمت منازل بودند که به عنوان نیروی پذیرایی هم فعالیت میکردند. این افراد آموزش خاصی نداشتند و همه چیز باید بهشان گوشزد میشد.با گذر زمان خدمات پذیرایی در مجالس به یک کار تشریفاتی تبدیل شد. و وظایف نیروی خدماتی و نیروی پذیرایی از هم جدا شد.امروزه در ابتدای تهیه تدارکات مهمانی، درخواست کارگر برای پذیرایی یا مهماندار خانم در راس لیست افراد است.پذیرایی از مهمانان یکی از مهمترین قسمت های برگزاری یک مهمانی محسوب میشود . پذیرایی درست و اصولی نهایت رضایت مهمان و میزبان را به همراه خواهد داشت.امروزه جستجو فرد مطمئن وکار آزموده جهت خدمات پذیرایی در منزل کار آسانی نیست. پس شرکت خدمات پذیرایی هوم سرویز تمام این سختی ها را به دوش کشیده و افرادی مطمئن و حرفه ای را در کنار خود جمع کرده است.تا در مواقع لزوم به راحتی در اختیارتان قرار دهد.

خدمات پذیرایی مجالس شامل مهماندار خانم و مهماندار آقا میباشد:

خدمات پذیرایی از مهمانان به دو دسته تقسیم میشود :1 . نیروی پذیرایی خانم یا آقا ( مهماندار خانم یا اقا) جهت مهمانی های ساده و جشن ها و مراسم های معمولی2. سرویس روزانه تشریفات برای مهمانی های با شرایط ویژه و مهمانان خاص

نیروی پذیرایی از مهمانان خانم :

مهماندار خانم وظیفه ی پذیرایی از مهمانان ، سرو غذا، سرو میوه، شیرینی و نوشیدنی دارد. همچنین میز آرایی و جمع کردن ظروف در انتها و شستشوی ظروف و مرتب کردن کلی آشپزخانه به عهده مهماندار خانم میباشد.

سرویس روزانه تشریفات:

سرویس تشریفات مجالس توسط افرادی که دانش آموخته این رشته هستند انجام میگیرد.  این افراد تحت آموزش های هتل داری قرار گرفته اند و به تمامی امور پذیرایی از مهمانان ویژه، واقف هستند.

انتخاب نیروی خدماتی جهت پذیرایی :

انتخاب مهماندار خانم یا مهماندار آقا کاملا سلیقه ای بر اساس درخواست مشتری صورت میگیرد. معمولا برای پذیرایی از مهمانان در مجالس ترحیم و پذیرایی مجالس کاری، از مهماندار آقا کمک گرفته میشود.برای خدمات پذیرایی در منزل و خدمات پذیرایی مجالس که به سفره آرایی و سلیقه بیشتری در کار نیاز است. نیروی پذیرایی از مهمانان خانم پیشنهاد میشود.در صورتی که مجلس بزرگی را در پیش رو دارید به هردو کارگر برای پذیرایی از مهمانان نیاز دارید. مهماندار خانم برای انجام کارهای  پذیرایی داخل مجلس استفاده میشود. از مهماندار آقا برای خوشامد گویی، کمک به مهمانان و پاسخ به درخواستشان و انتقال به صاحبان مجلس کمک گرفته میشود.کمک به حمل و نقل وسایل مانند میز وصندلی و کمک به افراد سالمند برای جابجایی بر عهده نیروی خدمات آقا میباشد.

5 خصوصیاتی که نیروی خدمات پذیرایی از منزل باید دارا باشد:

1. ظاهر مرتب و تمیز مهماندار خانم یا آقا، اولین و یکی از مهمترین شرایط نیروی خدماتی جهت پذیرایی میباشد.2. باید در مواقع لزوم در دسترس مهمانان و میزبان باشد. در مواقع غیر ضروری در کنار میز حضور نداشته باشند.3. از صحبت نا بجا و بیرون از محیط کاری با نیروی خدماتی دیگر و سایر افراد خودداری کنند. و نباید در قسمتی تجمع کنند. تا احساس بدی به مهمانان وارد شود.4. مهماندار خانم باید با لحن آرام و جملات کوتاه و کاملا مودبانه با مهمانان برخورد کنند. و احترام به کارفرما و مهمانان را در ابتدای وظایف خود قرار بدهند.5. در پایان باید با خوشرویی مهمانان را بدرقه کنند و کار را طبق خواسته مشتری که از ابتدا بیان شده ، به اتمام برسانند.

مناسب ترین هزینه خدمات پذیرایی از مهمانان را  در آماتیس تجربه کنید:

قیمت پذیرایی از مجالس،  برای هر نفر کارگر برای پذیرایی به ازای 4 ساعت اول به صورت ثابت محاسبه میشود. و هر ساعت اضافه به صورت مجزا به نرخ مهماندار خانم یا آقا اضافه میگردد.قیمت سرویس تشریفات به صورت روزانه محاسبه میشود و ساعتی در نظر گرفته نمیشود.در صورتی که مهمانی بعد از ساعت 21 ادامه داشته باشد، کمک هزینه ایاب و ذهاب به نیروی پذیرایی از مهمانان تعلق میگیرد.

با دریافت نیروی پذیرایی از شرکت خدماتی آماتیس مجالس خود را به بهترین نحو مدیریت کنید:

برنامه ریزی از شما اجرا از ما. در صورتی که در حال تدارکات مجلس خود هستید ، پذیرایی از مهمانان را به ما بسپارید و تماما در مجلس فقط میزبان باشید.شرکت خدماتی آماتیس با استخدام نیروی پذیرایی و نیروی خدمات حرفه ای و کارآزموده آماده خدمت رسانی در مجالس شما است.نیروی خدماتی تحت استخدام آماتیس با آمادگی کامل و آموزش دیده میباشند.فقط کافیست از مدتی قبل تر از روز مجلس، به طور رایگان در سامانه آماتیس درخواست خودتان را ثبت کنید، تا کارگر برای پذیرایی متناسب با خواسته شما جهت ایفای خدمات پذیرایی در منزل ،در کنارتان قرار گیرند.همیار شماییم تا پایان سرویس…