قیمت تعمیر و سرویس پرینتر و اسکنر

  • تعمیر پرینتر و اسکنر
  • توافقی
  • شارژ تونر(لیزری سیاه و سفید)
  • 23,000 الی 36,000 تومان
  • شارژ تونر(لیزری رنگی)
  • 38,000 الی 69,000 تومان
  • شارژ کارتریج(هر رنگ جوهر افشان)
  • 24,000 الی 38,000 تومان
90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • تهیه لوازم و نرم افزارها درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

تعمیر و سرویس پرینتر و اسکنر در محل را با آماتیس تجربه کنید:

پرینترها از ابزارهای بسیار مهم و کاربردی در محل های کار و منازل به شمار می آید. در گذشته فقط از پرینترها در محل کارها یا مغازه های خدمات کامپیوتری استفاده میشد. ولی امروزه در بسیاری از منازل نیز از پرینتر برای مصارف شخصی استفاده میشود.ازین رو با توجه به تقاضا بازار، انواع مختلفی از پرینتر عرضه و روانه بازار شده است . از انواع پرینتر و اسکنرها میتوان به پرینتر hp ،پرینتر و اسکنر کانن و سامسونگ و اپسون اشاره کرد. ازین رو تعمیر و سرویس پرینتر و اسکنر به شاخه تخصصی و حرفه ای تبدیل شده است.استفاده از چاپگرها در منازل برای مصارف و کارهای شخصی باعث صرفه جویی هزینه  در زمینه چاپ عکس و اسناد میشود. ولی مانند هر تکنولوژی دیگری در صورت بروز خطا نیاز به تعمیر و سرویس پرینتر و اسکنر مورد استفاده، می باشد.عیب های مشاهده شده در تمامی پرینتر و اسکنرها تقریبا مشابه است. اما رفع عیب و نحوه ی تعمیر پرینترهای سامسونگ با سایر مدل ها به طور مثال تعمیر پرینترهای اپسون متفاوت است.همچنین با توجه به حجم نسبتا بزرگ این دستگاه و کاربرد همه روزه ازین دستگاه در ادارات و منازل ترجیح به تعمیر و سرویس پرینتر و اسکنر در محل میباشد.4 ایراد شایع که در پرینتر و اسکنر ها مشاهده میشود :1.خطای تونر در کامپیوتر:شما تونر را تعویض کرده اید و دوباره به شما اخطار کمبود تونر نشان داده میشود؟ در این صورت تنها کاری که در زمینه تعمیر و سرویس پرینتر و اسکنر باید انجام شود، ریست پرینتر میباشد. رست پرینتر را در تنطیمات نرم افزاری در رایانه انجام میگیرد.2. پرینتر کند چاپ میکند:تنظیمات پرینتر و دستور العمل وارد به دستگاه تا مقدار بالایی در سرعت چاپ موثر است. در هنگام چاپ اسناد و مدارک تنظیمات سرعت را بالا ببرید. زیرا به کیفیت بالا نیاز نیست. ولی در چاپ عکس سرعت را روی کندترین حالت ممکن، تنظیم نمایید.سرعت کند کیفیت نهایی را افزایش میدهد.میتوانید در هنگام تعمیر و سرویس پرینتر و اسکنر این مشکل را با قرار دادن تنظیمات پرینتر به حالت draft حل نمایید.3. کاغذ در پرینتر گیر میکند:عوامل زیادی در گیر کردن کاغذ در پرینتر دخیل هستند، از جمله عوامل مهم میتوان به موارد زیر اشاره کرد:کاغذ درست در دستگاه قرار داده نشده است.غلطک های گیرنده ی کاغ​ذ آسیب دیده اند.کاغذ مصرفی کثیف یا مرطوب است.چیزی در ورودی دستگاه از قبل گیر کرده است.زمان بارگزاری کاغذ دیر است و در مرحله چاب جایگزاری میشود.موارد ذکر شده از عواملی است که در صورت رعایت، لزوم تعمیر و سرویس پرینتر و اسکنر را می کاهد. ولی در صورتی که نیاز به باز کردن پرینتر باشد، مراقب باشید که به قسمت های دیگر دستگاه از جمله محفظه تونر یا کارتریج آسیبی وارد نشود.4. پرینتر غیر واضح چاپ میکند و خط خطی میشود:همیشه ایرادات وارده به چاپ از کیفیت خود پرینتر نمیباشد. گاهی فقط با عوض کردن کاغذ مصرفی مشکل رفع خواهد شد. در بسیاری دیگر از موارد نیز کافیست تونر را خارج کنید و به آرامی به طرفین تکان دهید. زیرا ته نشین شدن کارتریج یا تونر باعث این موضوع میشود. این راه حل برای تعمیر و سرویس پرینتر واسکنر هایی پیش می آید که زیاد از دستگاه استفاده نمیکنند.از علل دیگر که در تعمیر و سرویس پرینتر و اسکنر مطرح میشود، میتوان به خرابی در مگنت رولر پرینتر میباشد. مگنت رولر وظیفه انتقال تونر به درام را بر عهده دارد. و بر اساس دستورالعمل وارد شده میزان درست از تونر را به کاغذ منتقل میکند. در صورت بروز ایراد در این قسمت چاپ با کیفیت پایین و یا به صورت خط دار ظاهر میشود.

تعمیر و سرویس پرینترهای کانن را در محل توسط تعمیرکار ماهر انجام دهید:

تمامی موارد توضیح داده شده در موارد عمومی قابل اجراست . ولی در بسیاری از موارد در هنگام تعمیر و سرویس پرینتر و اسکنر مدل و برند دستگاه بسیار بر نحوه ی تعمیر موثر است.اطلاعات لازم در حین تعمیر و سرویس پرینتر و اسکنر از هزینه های گزاف بعدی جلوگیری خواهد کرد. به طور مثال در هنگام تعمیر پرینتر hp  لیزری هیچگاه یونیت درام تونر را لمس نکنید. این عمل موجب از خسارات بالایی به دستگاه میشود.به همین علت مشاوره و کمک گیری از تعمیرکار ماهر و آموزش دیده در جهت تعمیر پرینترهای کانن و سایر برند ها بسیار توصیه میشود. قبل از بازکردن خودسرانه دستگاه با مشاورین ما مشورت کنید.در صورتی که تعمیر پرینترهای اپسون و تعمیر اسکنر اپسون و hp به تعمیرکار پرینتر ماهر سپرده نشود. هزینه های جانبی بعدی بسیار بالاتر خواهد بود.

تعمیر و سرویس پرینتر و اسکنر شامل چه مراحلی میباشد؟

سرویس دوره ای دستگاه و تعمیر اسکنر hp  مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری در بازه های زمانی مشخص تاکید میشود. ولی در صورت بروز خرابی، خدماتی از قبیل شارژ کارتریج پرینتر، تعمیر درام پرینتر ، تعمیر مین برد پرینتر ، تعمیر پیکاپ رولز، تعمیر فیوزینگ پرینتر و در نهایت تعمیر مگنت پرینتر در تعمیر و سرویس پرینتر و اسکنر انجام میشود.در صورت بروز ایراد و خطا در پرینتر کافیست به صورت رایگان درخواست خود را در آماتیس ثبت کنید. ما بهترین و مجرب ترین تعمیرکار پرینتر و اسکنر در محل را زمان و مکان مورد تظر اعزام کنیم. تیم آماتیس تمامی روند کار زا از ابتدای سفارش تا انتهای کار مورد بررسی و پیگیری قرار میدهد.همیار شماییم تا پایان سرویس…