قیمت تعمیر کامپیوتر

  • تعویض یا ارتقا قطعات سخت افزاری(هر قطعه)
  • 45,000 الی 65,000 تومان
  • نصب ویندوز و درایورها
  • 60,000 الی 85,000 تومان
90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • تهیه لوازم و نرم افزارها درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

 

​5 ایراد شایع در لپ تاپ و کامپیوتر و راه حل آنها قبل از مراجعه به مراکز خدمات کامپیوتر و لپ تاپ:

  1. لپ تاپ کند شده است و یا به کلی کار نمیکند:یکی از عواملی که موجب عملکرد کند لپ تاپ میشود. گرم شدن بیش از اندازه دستگاه میباشد.گاهی گرد و غبار محیط، موجب انسداد محفظه خنک کننده لپ تاپ میشود. در این زمان بهترین راه پیشگیری از تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ ، قرار دادن یک تکه پارچه فیلتر دار بر روی دریچه هوای لپ تاپ میباشد. دقت داشته باشید که بر روی دریچه خروجی چیزی قرار ندهید.زیرا مانع از خروج هوای گرم شده و در بعضی از موارد باعث سوختن فن میگردد.در مرحله تعمیرات لپ تاپ ، باید برنامه BIOS بروزرسانی شود. BIOS کنترل کننده ی سخت افزار تامین گرمای لپ تاپ، میباشد .2. زمان بارگزاری یا نصب برنامه ها و انتقال فایل بسیار طولانی میشود:اطلاعات زیاد سازماندهی نشده روی هارد موجب این اتفاق میشود . جهت تعمیر لپ تاپ،  کافیست ابزار DEFRAGMENTER DISK را از منوی سیستم پیدا کرده و دکمه آنالیز را کلیک کنید.پس از این اقدام به شما اعلام شود که دستگاه شما به دیفرگ کردن، نیازمند میباشد یا خیر.3. هنگام باز کردن چند برنامه دستگاه هنگ میکند:در این زمان ایراد بزرگ به حافظه دستگاه شماست. RAM خود را آپدیت کنید. برنامه هایی که استفاده نمیکنید را حذف کنید. و از برنامه System suit  professional برای مدیریت برنامه ها استفاده کنید.4. لپ تاپ به wifi  نصب نمیشود:مطمئن شوید که ابزار جستجو دستگاه روشن است. و مسیر یاب نام شبکه را جستجو میکند. بعضی از لپ تاپ ها یک دکمه سخت افزاری برای wifi  دارند . که قبل از اقدام به ارتباط به وای فای باید این دکمه را فعال کنید.شبکه ای که قصد اتصال به آن را دارید,  مطمئن شوید شبکه  SSIDرا پخش میکند.5. نقطه های سبز و قرمز بر روی صفحه نمایش ظاهر میشود:پیکسل های به هم پیوسته موجب این اتفاق میشود. بهترین ترفند خانگی،  قبل از تعویض و تعمیر لپ تاپ کمک گرفتن از یک  دستمال لطیف میباشد.به طوری که به صورت دورانی در قسمت هایی که مشاهده میکنید بکشید. و سپس به مدت  2 ثانیه بر روی هر نقطه ای که پیکسل ها انباشته شده اند، مکث کنید. این عملکرد تا مقدار بسیار بالایی این نقطه ها را از بین خواهد برد.

خدمات کامپیوتر و لپ تاپ خود را به آماتیس بسپارید:

با توجه به کاربرد فراوان کامپیوتر و لپ تاپ در زندگی روزمره و همچنین وابستگی شدید کسب وکارها به لپ تاپ و کامپیوتر ها  هرگونه خرابی و عدم کارایی در سیستم ها، حتی برای چند ساعت ، میتواند خسارات بالایی را به وجود آورد.امروزه استفاده زیاد از لپ تاپ ها باعث می شود تا ما به خدمات تعمیر و سرویس کامپیوتر و لپ تاپ هم بیشتر نیاز پیدا کنیم.با وجود درگیری های زیاد، انتقال لپ تاپ به مراکز خدمات کامپیوتر و لپ تاپ و معطلی های چند روزه اصلا به صرفه نخواهد بود.  به همین سبب، اکثر افراد ترجیح می دهند فرد متخصص جهت انجام تمام خدمات مربوط به تعمیرات لپ تاپ در محل حضور پیدا کند.ارائه خدمات کامپیوتر و لپ تاپ که شامل تعمیرات لپ تاپ در محل و تعمیر کامپیوتر های معمولی میباشد، در راس خدمات کامپیوتر در محل، میباشد.با توجه به هزینه های بالای لپ تاپ ،انجام هرگونه خدمات کامپیوتر و لپ تاپ باید به وسیله تکنسین مربوطه انجام گیرد.در غیر این صورت در صورتی که این کار توسط افراد غیرمتخصص انجام پذیرد ، هزینه  جانبی بالایی را در بر خواهد داشت. هیچ گاه سرخود و بدون داشتن مهارت ، اقدام به باز کردن لپ تاپ و تعمیر لپ تاپ نکنید.

تعمیرکار حرفه ای لپ تاپ و کامپیوتر را از آماتیس بخواهید:

با توجه به اینکه متخصص کامپیوتر هم باید به دانش علمی و عملی واقف باشد. جستجوی یک تعمیرکار لپ تاپ و مطمئن جهت خدمات کامپیوتر و لپ تاپ در محل، معمولا کار چندان راحتی نخواهد بود.تیم آماتیس با گرد آوری تکنسین های مجرب، جهت تعمیر لپ تاپ در محل آماده خدمت رسانی میباشد.

خدمات کامپیوتر در محل که توسط تکنسین مجرب آماتیس انجام میگیرد شامل :

تعویض یا ارتقاء قطعات سخت افزارینصب ویندوز و درایو هانصب مجموعه نرم افزارهای عمومی وکاربردی و یا تخصصینصب انواع بازینصب سیستم عامل شبکه و نصب سرویس های سرورطراحی و اجرای شبکه و اصلاح شبکه و غیره میباشد.تعمیرات لپ تاپ و خدمات کامپیوتر در محل را با کمترین هزینه در آماتیس دریافت کنید:

جهت دریافت خدمات کامپیوتر​​ و تعمیر لپ تاپ در محل کافیست، به صورت رایگان در سامانه آماتیس درخواست خودتان را ثبت کنید.

قیمت تعمیرات لپ تاپ و هزینه خدمات کامپیوتر به صورت کاملا شفاف در سامانه ارایه شده است. قبل تعمیرات لپ تاپ با متخصصین ما مشورت کنید. و بهترین تصمیم را بگیرید.همیار شماییم تا پایان سرویس…