سرویس نصب لامپ، چراغ و لوستر

نصب لامپ و سرپیچ

20,000 الی 27,000 تومان

نصب لوستر(بدون مونتاژ)

45,000 الی 60,000 تومان

نصب لوستر(با مونتاژ)

60,000 الی 100,000 تومان

نصب لوستر فانتزی کنترل دار

170,000 الی 220,000 تومان

باز کردن لوستر

45,000 تومان

سوراخ‌کاری روی سقف جهت لوستر و نصب زنجیر

40,000 الی 50,000 تومان

نصب هالوژن

30,000 الی 38,000 تومان

نصب چراغ

65,000 الی 80,000 تومان

نصب پروژکتور

80,000 الی 120,000 تومان

نصب سنسور سقفی و دیواری(توکار و روکار)

50,000 الی 60,000 تومان

نصب تایمر راه پله

80,000 الی 100,000 تومان

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

• همیار می بایست ابتدا سرویس را بررسی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به سیم کشی و رفع اتصال تلفن نماید.

• تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

• پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

نصب لامپ، چراغ و لوستر در سقف های کاذب و بتونی چگونه انجام میشود؟

مقدار چشم گیری از زیبایی خانه ها با نورپردازی تکمیل خواهد شد. این نور پردازی در داخل منازل با نصب لامپ، چراغ و لوستر تکمیل میشود.

همچنین در بسیاری از موارد جهت صرفه جویی در مصرف برق، به جای نصب لامپ معمولی، از نصب لامپ سنسور دار استفاده میشود.

این نوع لامپ ها با مجهز بودن به سنسور حرکتی در هنگام مواجهه با شی متحرک روشن میشوند. و بعد از طی مدت زمانی خاموش میشوند.

در صورتی که ترجیح به نصب لامپ، چراغ و لوستر در منازل دارید، باید به اصول اولیه برقکاری ساختمان واقف باشید.

رعایت ایمنی در وهله اول باید مورد توجه قرار گیرد.

  1. آشنایی به انواع لوستر و روش نصب لامپ، چراغ و لوستر های متفاوت
  2. تعیین وزن لوستر مناسب برای سقف مد نظر
  3. استفاده از ابزارآلات صحیح جهت نصب لامپ،چراغ و لوستر مورد نظر
  4. آشنایی به به برقکاری و برق کشی صحیح جهت نصب لامپ،چراغ و لوستر انتخاب شده

محدودیتی از جهت نصب لوستر، در سقف های بتونی وجود ندارد. امکان نصب انواع مختلف لوستر با وزن های متفاوت وجود دارد. ولی جهت نصب لوستر در  سقف های کاذب و سقف های یونولوتی محدودیت وزن و نوع نصب وجود دارد.

نصب لوستر سنگین به سقف بتونی چگونه انجام میشود؟

در هنگام نصب لوستر سنگین به سقف های بتونی باید از رول بولت اس شکل استفاده نمود. معمولا در قسمتی که به تیر آهن جوش داده شده به نصب لوستر سنگین اختصاص داده میشود.

روش نصب لوستر ال ای دی به سقف بتونی چگونه میباشد؟

در نصب لوسترهای ال ای دی و نصب لوسترهای اس ام دی احتیاج به پلیت میباشد. پلیت یک سازه بعلاوه شکل میباشد. پلیت به وسیله پیچ و رولپلاک به سقف متصل میشود .یا 4 طرف پلیت به وسیله زنجیر به غلاب سقفی متصل میشود و کمی فاصله دار از سقف نصب میشود.

جهت نصب لامپ، چراغ و لوستر به سقف های کاذب به چه عواملی باید توجه کنیم؟

سقف کاذب همانطور که بیان شده است، سقفی جایگزین سقف اصلی میباشد.که جهت زیباسازی ساخته میشود. این سقف استحکام بالایی ندارد و مناسب نصب لوستر سنگین نمیباشد.

در صورتی که مایل به نصب لوستر به سقف کاذب هستید، حتما دقت کنید که وزن لوستر زیر 10 کیلوگرم باشد. نصب لوستر به سقف کاذب به وسیله قلاب پروانه ای انجام میشود. بدین ترتیب که که با مته 6 سقف را سوزاخ کرده و قلاب پروانه ای را در سقف قرار میگیرد و لوستر به آن متصل میگردد.

در صورتی که مایل به نصب لوستر ال ای دی سنگین هستید، باید حتما به سقف اصلی متصل نمایید. در واقع سطح کاذب باید برش داده شود و به سقف اصلی زنجیر شود.

نصب لامپ، چراغ و لوستر خود را به برقکار سیار ماهر بسپارید:

با توجه به خطرات ناشی از برقکاری در صورت عدم رعایت نکات ایمنی، در بیشتر مواقع، توصیه به کمک گیری از برقکار سیار ماهر میباشد.

کلیه خدمات برقکاری در زمینه نصب لامپ، چراغ و لوستر باید توسط برقکار ساختمان انجام شود. خدماتی از قبیل نصب لامپ مهتابی، نصب سرپیچ، نصب هالوژن ، نصب پروژکتور، نصب لامپ سنسوردار سقفی و دیواری و نصب تایمر راه پله توسط برق کار سیار انجام میشود.

چگونه برقکار سیار را در کوتاه ترین زمان ممکن در کنار خود داشته باشیم؟

با توجه به مشغله زیاد افراد و تخصصی شدن اکثر کارهای برقی، دسترسی به فرد متخصص و متعهد در زمینه برقکاری و نصب لامپ، چراغ و لوستر کار راحتی نمیباشد. ازین رو تیم آماتیس با گرد آوری گروهی متخصص و دانش آموخته این رشته سعی به رفع نیاز کاربران خود دارد.

کافیست به صورت رایگان درخواست خود را در آماتیس ثبت کنید.در کمترین زمان ممکن پس از درخواست، برقکار سیار حرفه ای در کنارتان خواهند بود.

هزینه نصب لامپ، چراغ و لوستر در آماتیس چگونه محاسبه میشود؟

برق کار سیار اعزامی از سمت آماتیس ابتدا کار را مورد بررسی قرار میدهد. و در صورت رضایت مشتری اقدام به سیم کشی و نصب لامپ، چراغ و لوستر میکنند.

هزینه نصب لامپ، چراغ و لوستر به صورت کاملا واضح در اپلیکیشن آماتیس و سایت شرح داده شده است. در صورتی که پس از مشورت و رضایت مشتری، نیاز به تهیه لوازم و قطعات در جهت نصب لامپ، چراغ و لوستر باشد. همیار موظف است فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.

نحوه ثبت سفارش در زمینه نصب لامپ، چراغ و لوستر در آماتیس چگونه میباشد؟

در صورتی که مایل به نصب لامپ، چراغ و لوستر هستید، کافیست به صورت رایگان در سامانه آماتیس درخواست خودتان را ثبت کنید. برقکار سیار در روز و ساعت تعیین شده در کنارتان خواهند بود.

تیم آماتیس تمامی روند کار را از ابتدای ثبت سفارش در قسمت نصب لامپ، چراغ و لوستر تا انجام کامل سرویس ، مورد نظارت و پیگیری قرار خواهد داد.

همیار شماییم تا پایان سرویس…