قیمت نصب و تعمیر تلویزیون

  • نصب تلویزیون روی دیوار(با سوراخ کاری)
  • 150,000 الی 200,000 تومان
  • نصب تلویزیون روی پایه میز تلویزیون
  • 100,000 الی 150,000 تومان
  • اتصال به سایر دستگاه های صوتی و تصویری
  • 60,000 الی 100,000 تومان
  • تنظیم کردن تلویزیون
  • 50,000 الی 80,000 تومان
  • تعویض و تعمیر برد دستگاه
  • 600,000 الی 900,000 تومان
  • تعویض پنل
  • 600,000 الی 900,000 تومان
  • تعویض اسپیکر
  • 300,000 الی 400,000 تومان
  • تعویض پاور
  • 300,000 الی 400,000 تومان
  • تعمیرات تخصصی
  • توافقی
90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • همیار می بایست ابتدا عیب یابی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر تلویزیون نماید.
  • همیار موظف به ارایه فاکتور اقلام خریداری شده جهت تعمیر تلویزیون توسط وی می باشد و مدت زمان صرف شده جهت مشاوره و تامین در فاکتور خدمات وی لحاظ خواهد شد.
  • همیار می بایست حتی المکان از قطعات دارای گارانتی برای تعمیر تلویزیون استفاده نماید و برگه گارانتی را به مشتری ارایه نماید.
  • نصب و تعمیر تلویزیون را تنها در صورتی که خارج از دوره گارانتی باشند را به همیاران آماتیس بسپارید.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

نصب و تعمیر تلویزیون را توسط متخصصین آماتیس انجام دهید:

قدیمی ترین و پر کاربرد ترین وسیله خانگی قطعا تلویزیون هست. به طوری که اگر هر وسیله دیگری مثل لباسشویی یا ظرف شویی ایرادی پیدا کنند، حداقل تا چند روز بدون این وسایل قابل تحمل است.
اما قطعا اگر ایرادی در تلویزیون ایجاد شود در اسرع وقت به نصب و تعمیر تلویزیون ال جی خواهیم پرداخت. این وابستگی و اهمیت در تلویزیون باعث روی کار آمدن انواع متفاوت و هوشمندی از تلویزیونها شده است. این تنوع زیاد موجب شده تا در صورت بروز ایراد در نصب و تعمیر تلویزیون ال جی به تعمیرکاران تازه کار و بی تجربه اعتماد نکنیم.
نصب و تعمیر تلویزیون سونی یا هر برند دیگری در صورتی که شامل گارانتی شرکت سازنده باشد، فقط و فقط باید به تعمیرکاران منتخب شرکت سپرده شود.
ولی بحث ما برای زمانی است که دستگاه شامل گارانتی نیست. در این زمان جستجو تعمیرکار، جهت نصب و تعمیر تلویزیون سونی را باید کاملا جدی گرفت.

عیب یابی و تعمیر تلویزیون سونی در منزل چگونه انجام می شود؟

علت خرابی های بزرگ در تلویزیون این است که ما ایرادات کوچک را یا متوجه نشده ایم یا در صورت متوجه شدن سریعا رفع نکردیم. هر گونه ایراد هر چه قدر کوچک،  باید عیب یابی شود و زود اقدام به تعمیر تلویزیون سامسونگ شود.
برای عیب یابی و تعمیر تلویزیون سونی ابتدا باید جدول عیب یابی سونی را در منو تلویزیون فعال کنیم.
ابتدا تلویزیون را در حالت استند بای قرار دهید. سپس دکمه display را فشار دهید. و سپس عدد 5 و بعد ولوم مثبت را بزنید. و بعد تلویزیون را روشن کنید .
در منوی ظاهر شده ایرادات تلویزیون سونی نمایش داده میشود که در هنگام نصب و تعمیر تلویزیون سونی بسیار موثر واقع میشود.
و در هنگام تماس با متخصصین با ارائه اطلاعات درج شده ، تعمیر تلویزیون سونی و سامسونگ شما در کمترین زمان ممکن در منزل انجام میشود.

چرا تلویزیون سامسونگ صدا دارد ولی تصویر پخش نمیکند؟

این ایراد شایع به علت بروز اشکال در قسمت بک لایت تلویزیون است . خوشبختانه این ایراد توسط متخصصین نصب و تعمیر تلویزیون در منزل قابل رفع است.
علت دو تکه شدن تصویر ( تاریک و روشن شدن ) در تلویزیون ال ای دی چیست؟
علت این ایراد بروز خرابی در صفحه نمایش تلویزیون ال ای دی و پیکسل ها است. این ایراد یا در اثر ضربه یا  وارد شدن ولتاژ بالای برق ایجاد میشود. در این زمان سعی کنید تلویزیون را زیاد حرکت ندهید و با متخصصین تعمیر تلویزیون در منزل تماس بگیرید.

چرا تلویزیون خاموش روشن میشود؟

بزرگترین علت این ایراد خرابی در قسمت مین برد تلویزیون هست. در هنگم بروز این ایراد سریعا با متخصصین نصب و تعمیر تلویزیون ال جی تماس بگیرید. زیرا در صورت توجه نکردن و عدم رفع این مشکل امکان سوختن کل مین برد دستگاه وجود دارد.

علت دیر روشن شدن تلویزیون ال ای دی چیست؟

گاهی پیش می آید که دکمه پاور رو میزنید. کنترل یا دکمه تعبیه شده روی دستگاه عمل میکند ولی تلویزیون دیر روشن میشود. باید بدانید که این نقطه شروع  ایرادات بزرگ در تلویزیون شماست و ممکن است به کلی دیگر روشن نشود و هزینه بالایی برایتان ایجاد شود.
این ایراد به بخش مین برد تلویزیون مربوط میشود.

چرا تلویزیون اسمارت به wifi وصل نمیشود؟

عامل اتصال تمام تلویزیون های هوشمند سخت افزار WIFI هست ، که در لپ تاپ ها نیز عینا همین قطعه کارگزاری شده است. در صورتی که با آپدیت نرم افزار فریمور تلوزیون در هنگام نصب و تعمیر تلویزیون این مشکل حل نشد. قطعه مذبور باید تعویض شود.

تعمیرکار تلویزیون حرفه ای را چگونه جستجو کنیم؟

همانطور که پیش تر بیان شد با توجه پیشرفته شدن تلویزیون ها در هنگام نصب و تعمیر تلویزیون علم و مهارت تعمیرکار تلویزیون قبل از هر موضوعی باید مد نظر قرار بگیرد. دانش به روز شده تعمیرکاران نقش مهمی در عیب یابی و نصب و تعمیر تلویزیون سامسونگ خواهد داشت.
مهارت تعمیرکار موجب میشود ، تا در بسیاری از موارد به جای تعویض قطعه به تعمیر قطعات در هنگام نصب و تعمیر تلویزیون سامسونگ بپردازد. این عملکرد هم موجب کاهش هزینه تعمیر تلویزیون ال جی یا سامسونگ شما میشود و هم قطعه ارجینال تلویزیون شما حفظ خواهد شد.
آماتیس با کمک گیری از بهترین متخصصین نصب و تعمیر تلویزیون سونی ، ال جی و سامسونگ آماده سرویس دهی به مشتریان خود است.

تعمیر تلویزیون در منزل  را برای راحتی مشتریان با هزینه مناسب ارائه میدهیم:

با توجه به بزرگ شدن ابعاد تلویزیون ها قطعا جابجایی و حمل و نقل این وسیله تا محل مورد نظر صرفا برای عیب یابی تلویزیون کار آسانی نیست. ممکن است در حین جابجایی ایراد به مراتب بالاتری به صفحه تلویزیون وارد شود، که هزینه نصب و تعمیر تلویزیون سامسونگ یا ال جی را چند برابر خواهد کرد.
خوب پس به جای تمامی این مشغله ها شما میتوانید جهت نصب و تعمیر تلویزیون ال جی یا سایر برندهای خود تعمیرکاران را در کمترین زمان ممکن در کنار خود داشته باشید.

مزایای نصب و تعمیر تلویزیون در منزل چیست؟

  1.  وقت و هزینه ای بابت جابجایی صرف نمی کنید.
    2.    هر زمانی که منزل هستید ، تعمیرکاران برای کمک به شما اعزام میشوند.
    3.    از احتمال بروز خرابی بیشتر در حین جابجایی جلوگیری میکنید.
    4.    به تمامی مراحل نصب و تعمیر تلویزیون سامسونگ نظارت میکنید و اطمینان کسب میکنید که تعمیرکاران از مهارت لازم برخوردارند.
    5.    دیگر چندین روز بدون تلویزیون نمی مانید و در کمترین زمان ممکن مشکلتان رفع خواهد شد.

نصب و تعمیر تلویزیون را با خیال آسوده به متخصصین حرفه ای آماتیس بسپارید:

اگر به خانه جدید نقل مکان کردید و نیاز به نصب و تعمیر تلویزیون ال جی و یا هر برند دیگری دارید با ما تماس بگیرید.
ما بهترین متخصصین تعمیر تلویزیون سامسونگ ، ای جی و سونی را از سراسر تشهرهای بابل ، بابلسر ، آمل و قائمشهر به کار گرفته ایم تا در هر زمان و مکان نیاز به تعمیرکار داشتید در زیر یک ساعت برایتان اعزام کنیم.
پس فقط کافیست در آماتیس به رایگان درخواست خودتان را ثبت کنید و روز و ساعت را مشخص کنید تا همیاران ما در کمترین زمان ممکن در کنار شما باشند.
همیار شماییم تا پایان سرویس …