قیمت نصب وتعمیر شیرآلات و سیفون

  • شیر دستشویی و حمام

    55,000 الی 65,000 تومان

  • شیر روشویی و سیفون

    60,000 الی 75,000 تومان

  • شیر ظرفشویی و سیفون

    75,000 الی 90,000 تومان

  • شیر ماشین لباسشویی/ظرفشویی

    40,000 الی 50,000 تومان

  • سیفون

    50,000 الی 60,000 تومان

  • شیر فلکه

    45,000 الی 55,000 تومان

  • علم دوش/یونیکا حمام

    50,000 الی 65,000 تومان

  • فلاش تانک

    60,000 الی 70,000 تومان

  • سینک ظرفشویی

    70,000 الی 85,000 تومان

  • سینک ظرفشویی و سیفون

    65,000 الی 75,000 تومان

  • سینک ظرفشویی و شیرآلات و سیفون

    95,000 الی 110,000 تومان

  • تعویض مغزی شیر

    45,000 الی 50,000 تومان

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • همیار می بایست ابتدا سرویس را بررسی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر نماید.
  • تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

​ شیرآلات و سیفون را اصولی نصب و تعمیر کنیم:

برای همه ما اتفاق افتاده که شاهد چکه کردن از شیرآلات و یا گرفتگی در سیفون باشیم . معمولا چکه کردن شیرآلات و سیفون اول به صورت قطره ای و کم کم هست ، ولی در صورتی که زود به اقدام به تعمیر شیرآلات و سیفون نکنیم، عمق فاجعه بیشتر میشود و طبعا مقدار آب بیشتری هدر خواهد رفت.با توجه به هزینه نصب روشویی و شیرآلات و سیفون در صورتی که نصب شیرآلات بهداشتی، درست و اصولی انجام نشود، ممکن است دچار شکستگی و یا هرز شدن شوند. پس برای جلوگیری از هزینه های ثانویه بیشتر با نصاب شیرآلات حرفه ای تماس بگیرید.

روش نصب شیرآلات بهداشتی چگونه است؟

بهترین پیشنهاد برای نصب شیرآلات بهداشتی کمک گیری از شرکت های ارائه دهنده ی خدمات لوله کشی و یا کمک گیری از نصاب شیرآلات حرفه ای است.  ولی در صورتی که وسایل لازم برای نصب و یا تعویض شیرآلات را در اختیار داشته باشید و یا به اصطلاح فنی کار باشید. با رعایت نکات اصولی می توانید خودتان اقدام به این عمل نمایید.

 چه وسایلی جهت نصب شیرآلات و سیفون نیاز است؟

آچار فرانسه، آچار تخت ، آچار شلاقی ، نوار تفلن ، پیچ گوشتی دوسو چارسو و در صورت نیاز به جابجایی لوله به دریل نیز نیاز پیدا خواهید کرد.نکات مهمی  که در هنگام نصب شیرآلات و سیفون باید رعایت کنیم:1. قبل از اقدام به نصب شیرآلات و سیفون از تخلیه رسوبات در لوله ها اطمینان حاصل کنید. تا این رسوبات احتمالی بعد از اتمام نصب یا تعویض شیرآلات و سیفون موجب کم فشار شدن آب نشود.2. برای اینکار ابتدا جریان آب را کامل قطع نمایید.3. درپوش آب سرد و گرم را باز کنید، سپس جریان آب را باز کنید ، خروج آب با فشار زیاد موجب خارج شدن تمامی سنگریزه ها و رسوبات در لوله ها خواهد شد.4. مرحله بعدی نوبت به شیلنگ پیسوار ها می رسد. در این مرحله به کمک نوار تفلن سر پیسوار را کاملا محکم و به اندازه کافی حدود 20 الی 30 دور پیچیده شوند.5. لنگی های شیرآلات و سیفون را نوار تفلن بپیچید و  در خروجی لوله های آب وصل کنید. اگر خروجی آب در داخل دیوار است، از روپیچ کوتاه و یا بلند استفاده کنید.6. مرحله بعد نوبت به نصب پولکی به لنگی ها است. نکته مهم انتخاب واشر متناسب با سایز مهره های داخل لنگی است . که باید در داخل پولکی نصب شوند و سپس با آچار فرانسه کاملا محکم شوند.7. در انتها هم شیر را نصب کنید و کارایی شیر را تست کنید.

بجای تعویض شیرآلات به تعمیر شیرآلات بپردازید:

در برخی موارد تعمیر شیرآلات بسیار به صرفه تر از تعویض کلی آنهاست. تعمیر شیرآلات امری غیر قابل اجتناب است . گاهی نشتی آب و یا سر و صدای موجود در شیرآلات به علت فرسودگی واشر یا مغزی شیر است. که با تعویض این قطعات مشکل حل خواهد شد. هزینه تعمیر شیرآلات بسیار کمتر از دستمزد نصب شیرآلات جدید خواهد بود.قیمت نصب شیرآلات بهداشتی به چه عواملی بستگی دارد؟اجرت نصب شیر آلات در مرحله اول به نوع شیرآلات و سیفون بستگی دارد. از انواع شیر آلات  می توان به نوع ساده ، کلاسیک ، چشمی و اهرمی اشاره کرد. که در هرکدام قیمت نصب شیرآلات متفاوت است.معمولا زمانی هزینه نصب روشویی و شیرآلات بالا می رود، که نمونه جدید از نظر سایز و کارایی با مدل قبلی یکی نباشد. زیرا در مواردی نیاز به لوله کشی جدید و سوراخ کردن دیوار است. که اجرت نصب شیرآلات بالا میرود. ولی در صورتی که نمونه جدید مشابه مدل قدیمی باشد قیمت نصب شیرآلات بالا نخواهد رفت.همچنین دستمزد نصب شیرآلات دیواری با شیرآلاتی که بر روی سینک و یا روشویی نصب میشوند متفاوت هستند.

نصاب شیرآلات حرفه ای را چگونه بیابیم؟

با توجه به استفاده زیاد از شیرآلات و سیفون، این وسایل معمولا بیشتر دچار استهلاک می شوند. به همین علت نیاز به خدمات لوله کشی ساختمان و لوله کشی شبانه روزی بیشتر احساس می شود. اما کمک گیری از نصاب شیرآلات حرفه ای و کار بلد کار آسانی نیست.با توجه به قیمت بالای شیرآلات و سیفون نباید به علت هزینه نصب روشویی و یا اجرت نصب شیرآلات کار را به فرد غیر حرفه ای سپرد.بهترین راهکار، کمک گیری از شرکت های ارائه دهنده ی خدمات لوله کشی است. که با گرد آوری بهترین افراد جهت نصب روشویی و شیرآلات در سراسر تهران آماده اعزام نیرو هستند.چه خدماتی در سرویس شیرآلات و سیفون هوم سرویز ارائه می شود؟1. نصب شیر دستشویی و حمام2. نصب شیر روشویی و سیفون3. نصب شیر ظرفشویی و سیفون4. نصب شیر ماشین ظرفشویی و نصب شیر ماشین ظرفشویی5. نصب سیفون و فلاش تانک6. نصب سنک ظرفشویی و شیرآلات مربوطه به طور کامل7. تعویض مغزی شیربیشترین هزینه نصب شیرآلات بهداشتی مربوط به شیرآلات آشپزخانه است. مابقی اجرت نصب شیرآلات تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. قیمت نصب شیرآلات بهداشتی و هزینه نصب روشویی در هوم سرویز بر اساس نرخ اتحادیه نصابان شیرآلات تخمین زده و ارائه خواهد شد.

چرا آماتیس را به عنوان ارائه دهنده خدمات لوله کشی شبانه روزی و سایر امور مربوط به منزل انتخاب کنیم؟

کیفیت بالای خدمات ارائه شده در کنار قیمت منصفانه موجب شده است تا ما بتوانیم رضایت کامل مشتریان خود را جلب نماییم. خدمات لوله کشی شبانه روزی هوم سرویز در سراسر تهران با یک نرخ ثابت محاسبه می شود.همچنین هیچ هزینه ای به عنوان هزینه ایاب و ذهاب و یا بازدید دریافت نخواهد شد.

نحوه ی ثبت درخواست لوله کش ساختمان درآماتیس چگونه است؟

در صورتی که در هرساعتی نیاز به نصب شیرآلات و سیفون و دریافت خدمات لوله کشی شبانه روزی داشتید، به صورت رایگان در سامانه آماتیس درخواست خودتان را ثبت کنید. تا در کمتر از یک ساعت همیاران ما با شما تماس بگیرند . و در ساعت درخواستی کنارتان قرار بگیرند.همیار شماییم تا پایان سرویس …