قیمت درب و پنجره یو پی وی سی

  • نصب پنجره(هر لنگه)
  • 30,000 الی 55,000 تومان
  • ساخت پنجره یو پی وی سی(متر مربع)
  • 280,000 الی 400,000 تومان
  • تعمیر ریل
  • 22,000 الی 35,000 تومان
  • تعمیر لولا
  • 20,000 الی 30,000 تومان
  • تعویض شیشه
  • 35,000 الی 50,000 تومان
  • تعمیر دستگیره
  • 20,000 الی 35,000 تومان
  • رگلاژ درب و پنجره(هر لنگه)
  • 30,000 الی 50,000 تومان
90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  •  
  • چنانچه مشتری نیاز به همفکری و یا تهیه درب و پنجره مناسب توسط همیار داشته باشد، همیار پس تهیه، می بایست فاکتور نهایی خرید را به مشتری ارایه نماید.
  • جهت انتخاب جنس حتما نمونه کارها و نمونه جنس توسط همیار خدمتتان ارایه خواهد شد.
  • قیمت ساخت و نصب به صورت متراژی محاسبه می گردد و برآورد اعلامی در این خصوص بر اساس جنس انتخابی مشتری متفاوت خواهد بود.
  • همیار موظف می باشد پس از اتمام کار محیط را به صورت کامل تمیز نموده و به مشتری تحویل نماید.
  • هزینه های ساخت و نصب اعلامی با احتساب یراق آلات مصرفی می باشد.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

چرا باید برای خانه هایمان پنجره دوجداره نصب کنیم؟

با روی کار آمدن پنجره های دوجداره نمای ساختمانها از بیرون و درون ساختمان جذاب تر شده است. چنانجه قبلا با تابلوهای زیبا سعی در زیباتر نشان دادن منزل میکردند امروزه استفاده از این نوع پنجره به خودی خود زیبایی زیادی به فضای خانه میبخشد..
علاوه بر مورد فوق امروزه با موضوع مهم مصرف انرژی روبه رو هستیم. در زمستانها با سرد شده هوا و استفاده ار شوفاژ ها و سایر وسایل گرمایشی با مصرف گاز و برق روبه رو هستیم. با ساخت درب و پنجره یو پی وی سی میتوان تا مقدار بالایی در مصرف انرژی صرفه جویی کرد و به همان ترتیب مبلغ کمتری در قبال مصارف انرژی هزینه نمود.
در تابستانها نیز با حفظ هرچه بیشتر هوای سرد تولید شده توسط وسایل گرمایشی توسط کولر آبی و گازی یا فن کوئل ها، از مصرف بالای آب و برق جلوگیری نمود.
پنجره های دوجداره عایق صدا نیز محسوب میشوند. هوای موجود در در بین شیشه ها از انتقال صدا جلوگیری میکند و   راه ورود هر گونه گرد و خاک به خانه را مصدود میکند

تبدیل پنجره های معمولی به پنجره های دوجداره چگونه صورت میگیرد؟

در صورتی که در ابتدای ساخت ساختمان هستید فقط و فقط از درب و پنجره upvc استفاده کنید. ولی در صورتی که منزل سکونت دارید و علاقه ای به بازسازی و ریخت پاش های بعدی را ندارید، میتوانید به راحتی روی چارچوب آهنی یا آلومنیومی پنجره تان پنجره دوجداره نصب نمایید. تعویض شیشه دوجداره در مقایسه با کارایی نهایی هزینه بسیار اندکی به همراه خواهد داشت.
برای جایگزینی پنجره دوجداره لنگه ها و شیشه ها به وسیله دستگاه فرز بریده میشود. شیشه های جدید با پیج های مخصوص روی قاب قدیمی  که در دیوار فرو رفته، سوار میشود. به دلیل استفاده از پروفیل upvc بر روی قاب  قدیمی چیز زیادی از مدل قدیمی به چشم نمی آید.
تمامی درزو شیارها در هنگام نصب مجدد با چسب و مواد مخصوص به طور کامل پوشش داده میشود. پوشش کامل قاب و درزگیری باید به صورت صحیح انجام گیرد.  در صورت نصب اصولی توسط نصاب ماهر، نوع تعویضی تفاوت چندانی با نوع اصلی خود نخواهد داشت.

انواع پنجره دوجداره چگونه طبقه بندی میشود؟

انواع پنجره دوجداره بر اساس شکل ظاهری و رنگ و نوع باز شدن تعیین میشود. تنوع قیمتی در مدل های متفاوت پنجره دوجداره وجود دارد.
1.پنجره upvc ثابت: همونطور که از نامش برداشت میشود در این نوع از پنجره امکان بازو بسته شدن وجود ندارد.
2.پنجره دوجداره کشویی با یک لنگه ثابت: در این نوع پنجره دو لنگه تعبیه شده است. یک طرف ثابت و طرف محرک بر اساس محل مورد نصب تعیین میگردد.
3.پنجره دوجداره با دو لنگه متحرک: جدیدترین نوع و پرطرفدار ترین نوع از پنجره های upvc  میباشند. دید بالایی را در اختیار کاربران قرار میدهند.
4.پنجره دوجداره دو حالته: بازو بسته شدن در این نوع پنجره به صورا عمودی وافقی میباشد. جاگیری کمترین به سایر مدل های ذکر شده دارد. هزینه ساخت بالاتری نیز شامل میشود.
5:پنجره دوجداره آکاردئونی: جهت نصب پنجره برای فضاهای زیاد معمولا این نوع کاربرد دارد.در پنجره دوجداره آکارئونی قطعات پنجره روی هم جمع میشوند. ساخت پنجره یو پی وی سی آکاردئونی ظاهر بی نظیری به محیط میبخشد.

قیمت ساخت پنجره دوجداره در آماتیس چگونه میباشد؟

در صورت تصمیم به ساخت پنجره دوجداره پیشنهاد میشود ابتدا با متخصصان آماتیس مشورت کنید. نصاب درب و پنجره با بازدید از محل و نشان دادن انواع مختلف به شما در جهت تصمیم گیری درست ومقرون به صرفه راهنمایی خواهند کرد.
قیمت ساخت پنجره upvc به صورت متراژی میباشد و براورد قیمت نهایی بر اساس جنس مورد نظر مشتری متفاوت خواهد بود. هزینه ساخت ونصب اعلامی توسط نصاب درب و پنجره دوجداره با احتاب کامل یراق آلات مصرفی میباشد.

تعمیرات پنجره دوجداره شامل چه مواردی میباشد؟

در تعمیر پنجره دوجداره یو پی وی سی مواردی مانند تعمیر ریل، تعمیر لولا، تعویض شیشه،تعمیر قفل درب upvc، تعمیر دستگیره و رگلاژ درب و پنجره صورت میگیرد. هزینه تمامی موارد ذکر شده به صورت کاملا شفاف در سامانه آماتیس قابل مشاهده میباشد.

چگونه نزدیکترین سازنده پنجره upvc را کمترین زمان ممکن پیدا کنیم؟

جستجو نصاب ماهر جهت ساخت و یا تعمیر پنجره یو پی وی سی را به آماتیس بسپارید. تیم آماتیس با بررسی همه جانبه بهترین افراد را برگزیده و در کمترین زمان ممکن به تمامی نقاط بابل،آمل  وقائمشهر اعزام خواهد کرد. فقط کافیست به صورت رایگان در سامانه آماتیس درخواست خود را ثبت کنید تا بهترین نصاب و تعمیرکار پنجره دوجداره در کمترین زمان در کنار خود داشته باشید.

نحوه ی ثبت سفارش در آماتیس چگونه میباشد؟

در صورت تصمیم به ساخت درب و پنجره یو پی سی از طریق سایت  درخواست خود را ثبت کنید. درخواست شما توسط بهترین نصاب های منطقه مکانی شما پذیرفته میشود. تیم آماتیس با پشتیبانی دقیق از ابتدای ثبت سفارش تا آخرین مرحله با شماست.

همیار شماییم تا پایان سرویس…