قیمت نصب و تعمیر بخاری گازی

  •  تعمیر بخاری گازی
  • توافقی
  • نصب بخاری 
  • توافقی
90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • همیار می بایست ابتدا عیب یابی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر بخاری نماید.
  • همیار موظف به ارایه فاکتور اقلام خریداری شده توسط وی می باشد.
  • همیار می بایست حتی المکان از قطعات دارای گارانتی برای تعمیر لوازم استفاده نماید و برگه گارانتی را به مشتری ارایه نماید.
  • نصب و تعمیر بخاری گازی را تنها در صورتی که خارج از دوره گارانتی باشند را به همیاران آماتیس بسپارید.
  • • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید

نصب و تعمیر بخاری گازی را با رعایت نکات ایمنی انجام دهید:

با شروع فصول سرد ، کم کم اهالی خانه شروع به نصب و تعمیر بخاری گازی می کنند. به عقیده خیلی از افراد هیچ چیزی جای گرمای بخاری را نمی گیرد. اما در صورتی که مراحل نصب و تعمیر بخاری گازسوز  به درستی طی نشود، عواقب جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.  نگرانی هایی که پیرامون نصب و تعمیر بخاری گازی وجود دارد، فقط و فقط با رعایت نکات ایمنی از بین خواهد رفت. از این رو تاکید می شود که تعمیرات لوازم خانگی ، مخصوصا لوازمی که با سوخت و مواد قابل اشتعال کار میکنند را به تعمیرکاران متخصص بسپارید و صرفا به علت عواملی چون هزینه تعمیر بخاری گازی به این مورد بی توجهی نکنید.  و یا اگر خودتان قصد نصب و یا تعمیر آنها را دارید، با اطلاعات کامل و رعایت تمامی نکات ایمنی دست به کار شوید. بخاری گازی از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟خوشبختانه تمامی بخاری ها با هر مدل و طرح به روزی، کار کرد و اجزای یکسانی دارند.  لذا در صورتی که قصد تعمیر بخاری گازی ارج و یا مدل های دیگری مانند نیک کالا را داشته باشید تفاوت چندانی با هم ندارند.1. بدنه اصلی و یا ظاهر اصلی که از ورقه فولادی تشکیل شده است. این ورقه در رنگ و لعاب های متنوعی ساخته می شود.2. محفظه احتراق که شعله ها درون آن قرار دارند.3. پیلوت که وسیله روشن کردن شمعک را بر عهده دارد. 4. ترموکوپل که وظیفه قطع و وصل گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.5. کاربراتور که وظیفه روشن نگهداشتن دائم و کنترل کردن میزان سوخت ورودی به بخاری گازسوز را بر عهده دارد.

5 نکته ایمنی مهم که قبل از نصب و تعمیر بخاری گازی حتما باید رعایت کنیم:

  1. بررسی باز بودن مسیر دودکش:برای اطمینان از باز بودن مسیر دودکش قبل از شروع به نصب و تعمیر بخاری گازسوز ، لمس کردن دودکش است. در صورتی که دودکش گرم است، یعنی گازهای سمی مونوکسید کربن از منزل شما خارج میشوند.آزمایش بعدی قرار دادن شعله فندک و یا کبریت در دهانه دودکش است. در صورتی که شعله به سمت داخل دودکش کشیده شود به معنی جریان داشتن هوا در دودکش است.2. هیچ گاه برای چند وسیله گازسوز از یک دودکش استفاده نکنید:در صورت استفاده همزمان چند وسیله گازسوز از یک دودکش، کارایی دودکش کاهش پیدا خواهد کرد و تمامی گازها از محیط خارج نمی شوند و به مرور زمان بسیار خطرناک و کشنده خواهد بود.3. اطمینان از عدم نشتی گاز در شیلنگ و شیر بخاری:در هنگام نصب و تعمیر بخاری گازی ارج ، نیک کالا و سایر برندهای تولید کننده باید حتما از بست شیر و همچنین شیلنگ گاز استاندارد استفاده کنید. پس از نصب شیلنگ به شیرگاز به وسیله بست و محکم کاری نهایی، اهرم گاز را باز کنید. کمی محلول کف و صابون درست کنید و به تمام قسمت های اتصال به شیر بمالید در صورت نشتی محلول کف خواهد کرد.4. شعله بخاری حتما باید آبی بسوزد:شعله زرد یعنی باید به فکر تعمیر بخاری گازی نیک کالا باشید. اگر پس از روشن کردن بخاری متوجه شدید،  یعد از چند دقیقه باز هم شعله به رنگ زرد میسوزد، این یعنی هوای کافی به بخاری نمیرسد، که بسیار خطرناک است و باید با تعمیرکار بخاری گازی تماس بگیرید.5. ترموکوبل را بررسی کنید.بررسی کنید که ترموکوبل دستگاه سالم است . در صورتی که احساس میکنید نیاز به تعمیر ترموکوبل بخاری گازی و شیر قطع و وصل میباشد، اقدام به نصب بخاری گازی نکنید.

چه زمانی باید به تعمیر بخاری گاز سوز بپردازیم؟

در اینجا سعی داریم ایرادات شایع در هنگام نصب و تعمیر بخاری گازی نیک کالا و ارج را ذکر کنیم و علل بروز این ایرادات و راه حل رفع این ایرادات را ارائه دهیم. 1. علت روشن نماندن فندک بخاری چیست؟در صورتی که بعد از رها کردن فندک جریان گاز قطع شود و شعله گاز روشن نشود. شایع ترین علت می تواند به ترموکوبل بخاری برگردد. زیرا در این صورت گاز به ترموکوبل نمی رسد و باید به تعمیر ترموکوبل بخاری گازی بپردازید. پیشنهاد میکنیم که تعمیرات لوازم خانگی گاز سوز را به متخصصین این رشته بسپارید.2. علت بوی خام گاز در هنگام روشن بودن بخاری چیست؟ باز ماندن دریچه روشن کردن پیلوت می تواند علت بوی خام گاز باشد. در صورتی که (پیلوت، جرقه زن ویا ترموکوپل) در جای خود قرار نگرفته باشند و یا شل شده باشند ، موجب نشتی گازهای سمی حاصل از سوخت،  از دریچه روشن کننده ی پیلوت به بیرون از محفظه احتراق می شوند و بوی گاز خام به مشام خواهد رسید.جهت تعمیر بخاری گازی ارج این قسمت ها را بررسی کنید و دریچه را به طور کامل ببندید.3. علت خاموش شدن بخاری چیست؟خاموش شدن بخاری گازی میتواند علت های متفاوتی داشته باشد. اما بزرگترین عامل و همچنین خطرناک ترین عامل نرسیدن هوا به بخاری گازی است. که در صورت مسدود شدن دودکش ایجاد میشود. البته ممکن است نیاز به تعمیر ترموکوبل بخاری گازی و بویین دستگاه نیز باشد.به علت خطرات بالای پیرامون نصب و تعمیر بخاری گازی ، با سهل انگاری های ناخواسته جان خود و عزیزانتان را به بازی نگیرید.

آماتیس معتیر ترین  ارائه دهنده ی خدمات تعمیرات لوازم خانگی در محل همراه شماست

همواره خبرهای ناگواری از سوانح سوختگی به گوش می رسد. که شاید با اندک صرف هزینه تعمیر بخاری گازی هیچ گاه همچین تلفات مالی و جانی غیر قابل  جبرانی  اتفاق نمی افتاد. شرکتآماتیس در راستای تامین نیاز مشتریان خود آمادگی خود را جهت ارائه خدمات نصب و تعمیر بخاری گازی با نرخ ثابت اعلام میدارد.آماتیس با تعهد کامل به مشتریان خود تمام هزینه تعمیر بخاری گازی را بر اساس نرخ اتحادیه تعمیرات بخاری گازی اعلام میکند همچنین هیچ گونه هزینه ای تحت عنوان ایاب و ذهاب در آماتیس دریافت نخواهد شد.همیار شماییم تا پایان سرویس…