قیمت نصب و تعمیر آبگرمکن

  • نصب آبگرمکن دیواری
  • 75,000 الی 85,000 تومان
  • نصب آبگرمکن ایستاده
  • 70,000 الی 85,000 تومان
  • نصب شیرآلات(هر عدد)
  • 30,000 الی 35,000 تومان
  • رسوب زدایی کامل
  • 75,000 الی 100,000 تومان
  • سرویس کامل
  • 100,000 الی 140,000 تومان
  • تعویض مبدل
  • 50,000 الی 60,000 تومان
90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • تهیه لوازم و قطعات یدکی درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.
  • سرویس دوره ای آبگرمکن شامل : تعویض رسوب گیرها، کنترل سیستم دودکش، کنترل و بازدید مشعل، بازدید پمپ، تنظیمات فشار آب و گاز و کنترل حرارت، کنترل قطعات داخلی
  • مدت زمان تقریبی سرویس آبگرمکن حدود نیم ساعت می باشد.
  • نصب و تعمیر آبگرمکن را تنها در صورتی که خارج از دوره گارانتی باشند را به همیاران آماتیس بسپارید.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

نصب و تعمیر آبگرمکن  را به تعمیرکار آبگرمکن حرفه ای بسپارید:

از گذشته تا به امروز در خیلی از افراد ، برای گرم کردن آب مصرفی خود از نصب و تعمیر آبگرمکن دیواری استفاده می کنند.
یکی از دلایلی که هنوز با توجه به روی کار آمدن پکیج و شوفاژ ،  از آبگرمکن استفاده میکنند، هزینه کمتر  نصب و تعمیر آبگرمکن  نسبت به سایر وسایل گرمایشی هست.
با گذشت زمان و کوچکتر شدن ابعاد خانه ها به جای نصب آبگرمکن های قدیمی که بسیار بزرگ بودند و ظاهر بدی داشتند.  از نصب و تعمیر آبگرمکن دیواری  استفاده می کنند.

11 نکته  ایمنی که باید هنگام نصب و تعمیر آبگرمکن ایستاده  توسط تعمیرکار آبگرمکن رعایت شود:

  1.  از شیر گازی که برای نصب آبگرمکن استفاده کردید، نباید برای وسیله گاز سوز دیگری نظیر گاز یا بخاری انشعاب بگیرید.
    2.    شیر گاز نباید از محل نصب آبگرمکن فاصله داشته باشد ، چراکه در هنگام بروز ایراد بتوانید به سرعت جریان گاز را قطع کنید.
    3.    در صورتی که از گاز شهری استفاده نمیکنید و از سیلندر برای تامین گاز آبگرمکن استفاده میکنید حداقل فاصله باید  1.5متر باشد . طول شیلنگ از این مقدار نباید تجاوز کند.
    4.    در هنگام نصب و تعمیر آبگرمکن ایستاده بوتان ، قطر شیلنگ باید 3.4 اینچ باشد و این میزان قطر شیلنگ برای اکثر آبگرمکن ها مناسب است.
    5.    در صورتی که برای نصب و تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان نیاز به لوله کشی است. نباید فاصله لوله کشی تا آبگرمکن زیاد باشد . در صورتی که امکان یخ زدن لوله است، باید لوله توسط تعمیرکار آبگرمکن به خوبی عایق بندی شود.
    6.    از نصب آبگرمکن در بالای شیر ظرفشویی و یا جایی که به حمام نزدیک باشد خودداری کنید. زیرا بخارات حاصل از آب گرم ممکن است ، خطر آفرین باشند و هم عمر مفید دستگاه را کاهش دهند.
    7.    هیچ گاه برای 2 وسیله گاز سوز از یک دود کش استفاده نکنید ، زیرا امکان پس زده شدن گازهای سمی به داخل منزل وجود دارد.
    8.    هر آبگرمکن برای یک طبقه و یا یک واحد که تمامی آب گرم مصرفی در اختیار همان واحد است ، باید نصب شود.
    9.    هیچ گاه برای دور آبگرمکن قابی از کابینت در نظر نگیرید. شاید این کار حفظ ظاهر کند ، ولی خظرات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت. زیرا به علت کمبود هوا امکان خفگی و پخش شدن گاز شهری در فضا وجود دارد.
    همچنین به علت قرار گیری در فضای بسته در صورت بروز ایراد در شیلنگ و شیر آلات آبگرمکن متوجه ایراد پیش آمده نخواهید شد.
    10.    در هنگام نصب و تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان باید تعمیرکار آبگرمکن از پیچ و روپلاک مناسب استفاده کند که در آینده آبگرمکن لق و تکان نخورد، زیرا بسیار خطرناک است.
    11.    قبل از اقدام به نصب و تعمیر آبگرمکن از کامل باز بودن مسیر دودکش اطمینان حاصل کنید. حتما دودکش باید دارای کلاهک باشد.

سرویس آبگرمکن شامل چه خدماتی است؟

خیلی از مواقع شاهد اتفاقات ناخوشایندی در گوشه کنار و اطراف خود از گاز گرفتگی و یا آتش سوزی هستیم . که در اکثر مواقع خود افراد با سهل انگاری های خود موجب این اتفاقات دلخراش می شوند.
گاهی با صرف هزینه بسیار کم جهت سرویس آبگرمکن و  سایر وسایل گاز سوز نظیر بخاری ، می توان از ضرر های جبران ناپذیر جانی و مالی ثانویه جلوگیری کرد.
توصیه اول هیچ گاه نصب و تعمیر آبگرمکن را کار ساده ای تصور نکنید و اقدام به تعمیر خودسرانه نکنید. حتما کار را به تعمیرکار آبگرمکن حرفه ای و با تجربه  بسپارید.
توصیه دوم اینکه حتما حداقل سالی یکبار را به سرویس آبگرمکن اختصاص دهید و حتما منتظر بروز ایراد نباشید.

سرویس دوره ای آبگرمکن شامل :

  1.  تعویض رسوب گیرهای آبگرمکن
    2.    کنترل سیستم دودکش آبگرمکن
    3.    کنترل و بازدید مشعل آبگرمکن
    4.    بررسی پمپ و فشار آب و گاز و حرارت تولید شده در آبگرمکن
    5.    بررسی سلامت قطعات داخلی آبگرمکن
    علت ایرادات شایع و راههای تعمیر آبگرمکن را باهم بررسی کنیم:

چرا آب گرمکن گرم نمیشود؟

گرم نشدن آبگرمکن میتواند نشان دهنده ی ایراد در قسمت های متفاوتی باشد ، که باید توسط تعمیرکار آبگرمکن تست و بررسی شود.
قطعاتی نظیر دیافراگم که وظیفه اتصال بین بخش گازی و آبی آبگرمکن را دارد، ممکن است ایراد پیدا کرده باشند. دیافراگم که در واقع دستور روشن و گرم شدن آب را صادر میکند یک واشر پلاستیکی است که به مرور  زمان مستهلک میشود و باید تعویض شود.
علت بعدی رسوب زدگی مبدل ها در آبگرمکن است (که در سرویس دوره ای آبگرمکن از این اتفاق جلوگیری می کند.) و باید توسط متخصص نصب وتعمیر آبگرمکن انجام شود.
فشار پایین پمپ و همچنین پایین آمدن آب در منبع نیز میتواند از دیگر علت های روشن نشدن آبگرمکن باشد .

چرا شمعک آبگرمکن روشن نمیشود؟

گاهی روشن نشدن شمعک به علت ایجاد رسوب در سر الکترود است. فشار پایین گاز نیز ممکن است موجب این ایراد شود ، فشار گاز شهری را بررسی کنید.
جابجایی آب گرم و سرد نیز یکی از علت های ایجاد این ایراد است.

علت گرم و سرد شدن آب چیست؟

معمولا در صورت بروز این اتفاق ، ایراد از سمت آبگرمکن نیست و نیاز به تعمیرکار آبگرمکن نخواهد بود. و صرفا به علت کم و زیاد شدن فشار آب این اتفاق می افتد.
در موار معدودی که اطمینان دارید ایراد از فشار آب نیست ، باید فیلتر های آبگرمکن توسط متخصص نصب و تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان بررسی شود.

ارزان ترین هزینه تعمیرات آبگرمکن را در آماتیس تجربه خواهید کرد:

تمامی هزینه ها در ارتباط با نصب و تعمیر آبگرمکن ایستاده به صورت شفاف در اپلیکیشن و سایت آماتیس بیان شده است. بیشترین هزینه تعمیرات آبگرمکن مربوط به بخش سرویس آبگرمکن است که شامل بررسی و رسوب زدایی تمام نقاط آبگرمکن می باشد.
سایر هزینه های مربوط به نصب و تعمیر آبگرمکن ایستاده و دیواری بوتان بر اساس قطعات نیاز به تعویض و اجرت همان کار محاسبه و اعلام میشود.
با کمک گیری از گروهی زبده از تعمیرکاران آماتیس تعمیرات لوازم خانگی به ویژه نصب و تعمیر آبگرمکن دیواری بوتان را یکباره و اصولی با خیال راحت انجام دهید.
همیار شماییم تا پایان سرویس …