قیمت لوله کشی گاز

  • لوله کشی گاز(متری)
  • 5,000 الی 7,500 تومان
  • لوله کشی گاز کمتر از 10 متر
  • 70,000 الی 160,000 تومان
  • جابجایی لوله کشی گاز
  • توافقی
90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • همیار می بایست ابتدا محل لوله کشی را بررسی نموده و پیشنهاد خود را ارایه نماید و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به انجام سرویس نماید.
  • تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.
  • همیار دارای مجوز از شرکت گاز و تاییدیه نظام مهندسی می باشد.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

لوله کشی گاز را از کجا شروع کنیم؟

همانطور که میدانید لوله کشی گاز یکی از مهم ترین قسمت تاسیسات خانگی و صنعتی محسوب می شود. در واقع هر گونه سهل انگاری در تاسیسات گازی،  نظیر لوله کشی گاز روکار و یا لوله کشی توکار گاز خانگی ، عواقب بدی به دنبال خواهد داشت.
انتخاب نادرست لوله گاز ، و اجرای غیر حرفه ای و خلاف استاندارد های پذیرفته شده ، یقینا نتایج غیر قابل جبرانی در پی خواهد داشت.
در صورت نیاز به اجرای لوله کشی توکار گاز خانگی ، اولین قدم، انتخاب لوله کش گاز ماهر و با تجربه است ، که با دارا بودن دانش مهندسی و خرید درست لوله و اتصالات موجب دوباره کاری و هزینه های مضاعف بعدی نشود.

بزرگترین تفاوت های لوله کشی گاز روکار را با توکار بررسی کنیم:

لوله کشی گاز توکار زمانی قابل انجام است که با بازکردن دریچه و یا با از بین بردن مانعی قابلیت دسترسی به آن ایجاد شده باشد. در اجرای لوله کشی گاز توکار، از جوشکاری برق استفاده می شود و یا با استفاده از دستگاه رکتی فایر یا دینام جوش مراحل اتصال انجام میشود.
همچنین تاکید می شود، که  جهت اجرای لوله کشی توکار گاز خانگی ، از اتصالات فولادی جوشی بدون درز  یا (مانیسمان) استفاده شود. در روش لوله کشی توکار گاز خانگی استفاده از انواع لوله های فولادی سیاه بدون درز و یا درزداری که مشخصات آنها از نظر نحوه ی ساخت، مواد اولیه ، اندازه یا قطر ، وزن و تلرانس مطابق با استانداردهای ملی باشد،  مجاز است.
هزینه لوله کشی توکار بسیار بالاتر از لوله کشی روکار است ، زیرا نیاز به تخریب ، اجرا و پر کردن روی لوله می باشد.

عایق کاری لوله کشی گاز توکار به چه صورت است؟

عایق کاری باید با استفاده از پرایمر و نوار پرایمر انجام گیرد.  در اولین قدم باید لوله های توکار توسط لوله کش گاز، چربی زدایی و زنگ زدایی شوند. سپس بر روی سطح لوله، پرایمر زده شود.
پس از خشک شدن پرایمر (جهت تست انگشت خود را به آهستگی بر روی لوله بکشید ، نباید اثر انگشت باقی بماند). مرحله بعدی  نوار پیچی باید انجام شود. تعداد دور پیچش نوار به میزان  نیاز به عایق بندی بستگی دارد.

3 نکته مهم که قبل از اجرای لوله کشی گاز توکار حتما باید بدانید:

  1.  عبور لوله توکار از نقاط مرطوب و یا نقاطی که در تماس با آب هست، مجاز نمی باشد، در صورت اجبار و نبود راه دیگر ، باید لوله کش گاز،  نوار پیچی را 2 لایه افزایش بدهد.
    2.     لوله های گاز خانگی توکار که در زیر مصالح ساختمانی مدفون می شوند ، باید از سایر لوله های تاسیساتی به ویژه  کابل های برق ، حداقل 10 سانتیمتر فاصله داشته باشند. در صورت عدم وجود فضا برای فاصله،  باید لوله گاز را از سایر لوله ها بوسیله عایق حرارتی و  یا غلاف پی وی سی جدا کرد.
    3.    هیچ گاه در هوای بسیار سرد زیر 5 درجه سانتی گراد و یا بارانی و یا هوای بسیار آلوده اقدام به پرایمر زدن لوله نکنید زیرا کارایی لوله بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.

هزینه لوله کشی گاز صنعتی و خانگی چگونه محاسبه میشود؟

قیمت لوله کشی گاز خانگی به پارامترهای مختلفی بستگی دارد.  در ادامه به  توضیح مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر نرخ لوله کشی گاز صنعتی و خانگی خواهیم پرداخت.
اجرای لوله کشی گاز توکار یا روکار :
اگر نصب لوله کشی گاز در  داخل دیوار یا کف یا سقف قرار گیرد،  نرخ لوله کشی توکار ، نسبت به لوله کشی روکار بیشتر خواهد شد.
متراژ و قطر لوله های گاز مورد نیاز :
هرچه طول لوله کشی و قطر لوله ها بیشتر باشد،  میزان سختی کار نیز بیشتر خواهد شد . همچنین مدت زمان لوله کشی نیز افزایش پیدا می کند و در نتیجه بر دستمزد لوله کش نیز تاثیرگذار خواهد بود.
تجهیزات و اتصالات مورد نیاز در حین کار :
جنس و نوع لوله های مورد نیاز ، نوع شیر گازی که مد نظر است  و همچنین اتصالاتی که برای اتصال لوله ها از آنها استفاده می شود ، در تعیین قیمت لوله کشی گاز بسیار موثر است.

 چگونه لوله کش گاز ماهر را در کمترین زمان ممکن در کنار خود داشته باشیم؟

با توجه به اهمیت لوله کشی گاز صنعتی و خانگی حتما باید اینکار،  توسط متخصصین معتبر و دارای مجوز انجام شود. جستجوی لوله کش گاز ماهر که دارای تجربه و مهارت علمی و عملی در این زمینه باشد، قطعا کار آسانی نیست.
از این رو شرکت آماتیس با کمک گیری از بهترین های این رشته  آماده خدمات رسانی به مشتریان می باشد.
چه خدماتی در سرویس لوله کشی گاز آماتیس ارائه می شود؟
1.    لوله کشی انواع لوله های گازی
2.    جا به جایی لوله های گازی
3.    لوله کشی توکار گاز خانگی
4.    لوله کشی روکار

چرا آماتیس را به عنوان شرکت معتبر انتخاب کنیم؟

قیمت لوله کشی گاز خانگی،  درآماتیس بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین شده است. همچنین تمامی نیروهای خدمات لوله کشی در آماتیس دارای مجوز از شرکت گاز و تاییدیه نظام مهندسی می باشند.
در صورت رضایت مشتری و عقد قرارداد ، در صورتی که مسئولیت خرید لوله و اتصالات به همیاران ما سپرده شود. فاکتور تمامی اقلام به کارفرما ارائه خواهد شد.
همچنین هیچ هزینه ای به عنوان هزینه بازدید و یا ایاب و ذهاب در آماتیس در نظر گرفته نشده است.