قیمت نصب و تعمیر فن کویل

  • نصب و تعویض شیر فلکه فن کویل
  • 30,000 الی 45,000 تومان
  • هواگیری و شستشوی سیکل آبگرم فن کویل
  • 50,000 الی 70,000 تومان
  • سرویس کامل فن کویل
  • 70,000 الی 100,000 تومان
  • تعمیر و تعویض قطعات داخلی فن کویل(نظیر برد، سنسور، قاب فن و …)
  • 50,000 الی 100,000 تومان
  • نصب فن کویل زمینی با شیلنگ و ترموستات
  • 60,000 الی 90,000 تومان
  • نصب فن کویل سقفی با ترموستات
  • 90,000 الی 140,000 تومان
  • نصب فن کویل دیواری
  • 60,000 الی 90,000 تومان
90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • تهیه لوازم و قطعات یدکی درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.
  • نصب و تعمیر فن کوئل را تنها در صورتی که خارج از دوره گارانتی باشند را به همیاران آماتیس بسپارید.
  • سرویس کامل فن کویل شامل هواگیری، شستشوی سیکل آب، شستشوی فیلترها، کنترل عمکلرد فن ها، برد، سنسور، شیر برقی و همچنین سیم کشی داخلی فن کوئل می شود
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

فن کوئل در واقع وسیله ای برای سرمایش و گرمایش میباشد. و به طور کلی این وسیله تامین کننده ی هوای مطبوع منازل مسکونی، تجاری و صنعتی میباشد.فن کوئل از فن یا هواکش دمنده و کویل جهت انتقال حرارت و سرما تشکیل شده است. جهت توضیح بهترکاربرد فن کوئل میشود به تنظیم درجه حرارت هر فضا به صورت جداگانه اشاره کرد.به این ترتیب از انتقال آلودگی بین بخش های مختلف ساختمان یا اتاق های جدا، جلوگیری میشود. تامین سرمایش وگرمایش هتل ها، متل ها و ساختمان ها اداری از طریق نصب فن کوئل انجام میگیرد. فن کویل از نظر نوع کارایی به 2 دسته تقسیم میشود:1. فن کوئل گرمایشی2. فن کوئل سرمایشیفن کوئل گرمایشی : گرمایش فن کوئل  در زمستان با جریان آب گرم توسط بویلر در موتورخانه یا دستگاه پکیج تامین میشود. با عبور در درون لوله های مسی کوئل و عبور هوا از کنار کوئل، هوای عبوری گرم میشود و به وسیله فن به بیرون رانده میشود.فن کوئل سرمایشی : در تابستان  آب سرد درون کوئل توسط دستگاه چیلر تامین میشود. و با هوای عبوری از کنار لوله های سرد مسی سرد میشود و به وسیله فن به بیرون فرستاده میشود.

هیچگاه سرویس فن کوئل را به افراد مبتدی نسپارید.

متاسفانه خیلی از افراد تعمیر فن کوئل را کار راحتی فرض میکنند. و تعمیر آن را به افراد غیر متخصص اختصاص میدهند. عدم تخصص در سرویس دوره ای فن کوئل میتواند خسارات هزینه بر و جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.انجام سرویس دوره ای معمولا در صورتی که شامل تعمیر فن کوئل و تعویض قطعات نباشد، هزینه چندانی در بر نخواهد داشت و نسبت به بازده نهایی دستگاه، عمل به صرفه ای میباشد زیرا مصرف برق را تا میزان چشم گیری کاهش میدهد.

در تعمیر فن کوئل چه اقداماتی صورت میگیرد؟

یکی از ایرادات رایج در فن کوئل ها عدم سرما دهی یا گرمادهی مناسب میباشد. راه حل پیشنهادی خیلی از افراد در زمان گرفتگی لوله های فن کوئل اسید شویی لوله ها میباشد. در صورتی که در بسیاری از این موارد این مشکلات تنها با هواگیری فن کوئل توسط تعمیرکار فن کوئل از بین خواهد رفت.نکته قابل توجه در اسید شویی فن کوئل، انجام این عمل توسط فن کوئل کار حرفه ای میباشد. زیرا در صورت استفاده نا صحیح، غلظت اسید به لوله های فن کوئل آسیب وارد شده و طی مرور زمان سوراخ میشوند.

هزینه سرویس و تعمیر فن کوئل چگونه محاسبه میشود؟

قیمت سرویس فن کوئل به صورت کاملا شفاف در سامانه قابل رویت میباشد. در زمان تعمیر فن کوئل در صورت نیاز به تعویض قطعه، مبلغ قطعه با فاکتور توسط فن کوئل کار ارایه میگردد.هزینه سرویس فن کوئل و تعمیر قطعات توسط اتحادیه و شرکت تعیین گردیده و به همیاران اعلام شده است.

چگونه سرویسکار فن کوئل ماهر را کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشیم؟

تنها با ثبت سفارش رایگان در سامانه آماتیس بهترین سرویسکار فن کوئل که توسط تیم حرفه ای آماتیس گرد آوری شده اند، را در اختیار خواهید داشت. تعمیر انواع فن کویل ال جی، سامسونگ، ساراول و … را می توانید به راحتی به آماتیس بسپارید.کافیست در قسمت ثبت سفارش روز و ساعت را تعیین نمایید تا همیاران ما درکمترین زمان در کنارتان قرار گیرند. تیم آماتیس با پشتیبانی دقیق در تمامی مراحل انجام کار از ابتدای سرویس تا انتها با شماست.

نصب فن کوئل چگونه انجام میگیرد؟

در اولین مرحله از نصب فن کوئل باید روکار بودن یا توی کار بودن فن کوئل تعیین شود. در زمان تصمیم به نصب فن کوئل، حتما در مورد نوع مناسب برای فضای مورد نظرتان از نصاب فن کوئل مشاوره بگیرید.نوع نصب فن کوئل معمولا در مواردی مانند سرو صدا، میزان هوای ورودی و عواملی نظیر امکان انجام کانال کشی تغییر خواهد کرد. فن کوئل سقفی معمولا به صورت توکار نصب میشود. به همین علت به نام فن کوئل سقفی توکار نامبرده میشود.در فن کوئل توکار کانال کشی انجام میگیرد و این کانال کشی موجب میشود که هوای تازه از بیزون از ساختمان به داخل کشیده شود. در فن کوئل روکار زمینی معمولا کانال کشی صورت نمیگیرد.با انواع فن کوئل آشنا شوید:1. سقفیمناسب برای انواع ساختمانهای مسکونی و اداری میباشد. مقبولیت فن کوئل سقفی به علت صدای پایین و تنوع در دریچه های هوادهی میباشد.2. زمینیمناسب برای مکانهایی که امکان نصب در سقف وجود ندارد به کار برده میشود. امروزه به علت قدرت کمتر وسر و صدای بیشتر طرفداران چندانی ندارد.3. کاستی 4طرفه و یک طرفهکامل ترین نوع از انواع فن کوئل ها محسوب میشوند.  در فن کوئل کاستی نیازی به دریچه هوادهی نمیباشد. و حجم خروجی هوا با ریموت کنترل میشود.4. دیواریشباهت بالای فن کوئل های دیواری به کولر گازی اسپلیت خیلی ها را به اشتباه می اندازد. فن کوئل های دیواری در مکانهایی که در حال بازسازی میباشند بسیار کاربرد دارد زیرا نیازی به لوله کشی و کانال کشی ندارد.