قیمت رفع نشتی یا ترکیدگی لوله

  • نشتی زیر کاسه توالت(دستشویی استاندارد 1*2)

    650,000 الی 1,200,000 تومان

  • نشتی ناشی از فلاش تانک

    300,000 الی 550,000 تومان

  • نشتی حمام(حمام استاندارد 1*2)

    600,000 الی 1,100,000 تومان

  • نشتی از لوله کشی ساختمان

    توافقی

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • همیار می بایست ابتدا محل نشتی را شناسایی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر نماید.
  • تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.
  • سرویس رفع نشتی شامل شناسایی محل نشتی، تخریب محل نشتی، لوله کشی، سیمان کاری، ایزوگام و کاشی کاری می باشد.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

​چه عواملی موجب نشتی آب وترکیدگی لوله میشود؟

مقدار بسیاز زیادی از آب مصرفی هر ساله به علت نشتی از لوله های آب به هدر میرود. هدر رفتگی آب از جهت از بین رفتن آب شرب  نگران کننده است و همچنین هزینه های بالایی را ایجاد میکند. بعضی از نشتی ها مانند چکه کردن شیر آلات  و نشت آبگرمکن و یا ترکیدگی لوله شوفاژ آشکار و مشخص است. و به راحتی قابل نشت یابی لوله و تعمیر میباشد. مشکل اساسی نشتی لوله های دفنی و پنهانی میباشد. که ممکن است سالها تشخیص داده نشود و در نهایت با نم زدگی و تخریب قسمتی از نما همراه باشد. همچنین استحکام ساختمان نیز در صورت نشتی زیاد تضعیف میگردد.عواملی مانند:1. افزایش ناگهانی فشار آب  2.نصب لوله های دفنی در خاک های مرطوب و آهکی3. استفاده از لوله واتصالات نا مرغوب که به مرور زمان زودتر فرسوده میگردند.4. استفاده از لوله های فلزی که در هنگام سرد وگرم شدن هوا بر اثر انبساط و انقباض موجب شل شدن اتصالات میگردد.5. اتصال لوله های غیر هم جنس که بعد مدتی بر اثر فعل و انفعالات شیمیایی دچار ترکیدگی میگردد.موجب نشتی وترکیدگی لوله میگردد.

جهت مطلع شدن از نشتی لوله های آب چه اقداماتی انجام دهیم؟

در صورت مشکوک شدن به نشتی آب جهت حصول اطمینان تمامی شیرها را کامل ببندید. از عدم چکه کردن شیرها مطمئن شوید. ماشین لباسشویی وظرفشویی را کاملا خاموش کنید. در این زمان رقم کنتور را یادداشت کنید. یک ساعت بعد دوباره رقم کنتور را بررسی کنید. در صورتی که رقم افزایش پیدا کرده باشد این بدین معناست که منزل شما نشتی پنهان لوله دارد. و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه باید توسط متخصصین صورت بگیرد.

پس از مطلع شدن از نشتی آب چه کنیم؟

بعد از حصول اطمینان از نشتی آب با راه حل ارایه شده، باید در صدد رفع مشکل باشیم. در اولین قدم شیر فلکه را برای جلوگیری از هدر رفتن آب کامل ببندیم. تعمیرات لوله ورفع نشتی یا توسط سازمان آب صورت میگیرد، یا در بسیاری از موارد جهت سرعت بخشیدن به انجام کار باید از شرکت های معتبر ارایه دهنده ی خدمات لوله کشی شبانه روزی، تقاضای نیرو صورت بگیرد.به خاطر داشته باشیم هیچگاه بخاطر هزینه تشخیص ترکیدگی لوله کمتر از شرکت و افراد نا بلد کمک نگیریم. زیرا در صورتی که محل نشتی اشتباه تشخیص داده شود و یا در هنگام رفع نشتی از لوازم استاندارد استفاده نشود، هزینه هایی دوبرابر در انتظارمان خواهد بود.

رفع نشتی لوله آب  چگونه  انجام میگیرد؟

هنگامی که نشتی قابل رویت باشد و نیازی به تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نباشد. در موارد جزیی جهت رفع نشتی لوله آب از خمیر آپوکسی و چسب فایبر گلاس استفاده میشود. بدین ترتیب که از خالی بودن لوله اطمینان کسب کنید. سپس خمیر را به صورت محکم روی ترکیدگی لوله ببندید و سپس روی خمیر را با چسب فایبر گلاس محکم کنید.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه چگونه انجام میگیرد؟

برای جلوگیری از هزینه های تخریب و بازسازی دوباره روش جدید و کارسازی جایگزین روش سنتی شده است. در روش تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه، هزینه تشخیص ترکیدگی نسبت به روش سنتی کاهش پیدا میکند.در این روش با دستگاههایی فوق حساس از نوع آکوستیک و یا رادیویی محل نشت آب را تشخیص میدهند. این دستگاههای فوق تخصصی امواج ایجاد شده بر اساس ترکیدگی را شناسایی میکنند. این امر موجب میشود که فقط قسمتی که دچار ترکیدگی شده تعمیر و ترمیم گردد و هزینه های اضافی در بر نمی گیرد.

خدمات لوله کشی و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه در آماتیس انجام میگیرد:

تمامی خدمات لوله کشی ، ترکیدگی لوله شوفاژ در آماتیس توسط متخصصین لوله کشی و تاسیسات انجام میگیرد. آماتیس با انجام لوله کشی شبانه روزی در تمامی ساعات شبانه روز آماده خدمات رسانی به کاربران خود میباشد. تیم آماتیس با به کارگیری افراد حرفه ای خدمات لوله کشی شبانه روزی ارائه میدهند.

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله در آماتیس چگونه محاسبه میشود؟

قیمت تشخیص ترکیدگی لوله و تمامی خدمات قابل ارائه در خصوص رفع نشتی به صورت واضح در سامانه هوم سرویز قابل بررسی میباشد.هزینه تشخیص ترکیدگی لوله و تمامی قطعات مورد نیاز برای تعمیر توسط همیار آماتیس با فاکتور ارایه میگردد. سرویس رفع نشتی شامل شناسایی محل نشتی، تخریب محل نشتی ، لوله کشی دوباره ، سیمان کاری ، ایزوگام کاری و کاشی کاری میباشد.

ثبت سفارش در آماتیس جهت خدمات لوله کشی  شبانه روزی و نشتی آب به چه صورت میباشد؟

در صورت نیاز کافیست در هر ساعتی از شبانه روز درخواست خود را به صورت رایگان در سامانه آماتیس ثبت نمایید. متخصصین با شما تماس میگیرند و در کمترین زمان ممکن در کنارتان خواهند بود. تیم آماتیس از ابتدای ثبت سفارش تا انتهای کار تمامی روند کار را مورد بررسی و نظارت قرار میدهند.همیار شماییم تا پایان سرویس…