قیمت لوله کشی آب و فاضلاب

  • لوله کشی کمتر از 10 متر
  • 220,000 الی 300,000 تومان
  • لوله کشی آب و شوفاژ 5 لایه(متر طول)
  • 30,000 الی 36,000 تومان
  • لوله کشی آب سبز(متر طول)
  • 28,000 الی 35,000 تومان
  • لوله کشی فاضلاب(متر طول)
  • 28,000 الی 32,000 تومان
  • لوله کشی آب با سایز 1/2
  • 28,000 الی 30,000 تومان
  • لوله کشی آب با سایز 25
  • 30,000 الی 35,000 تومان
  • لوله کشی آب با سایز یک اینچ(موتورخانه ای)
  • 50,000 الی 56,000 تومان
  • تخریب محیط مورد نظر جهت لوله کشی
  • توافقی
90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • همیار می بایست ابتدا محل لوله کشی را بررسی نموده و پیشنهاد خود را ارایه نماید و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به انجام سرویس نماید.
  • تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.
  • چنانچه محل مورد نظر جهت لوله کشی آب و فاضلاب نیاز به تخریب داشته باشد هزینه آن به صورت مجزا و بر اساس توافق صورت گرفته با همیار لحاظ می گردد.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

​ لوله کشی آب و فاضلاب مهم ترین قسمت تاسیسات ساختمان را جدی بگیرید:

زندگی در دوران قدیم بدون لوله کشی آب و فاضلاب را لحظه ای تجسم کنید. این که برای تهیه آب آشامیدنی چه مشقت هایی را باید اعضای خانواده متحمل می شدند و  تاسیسات لوله کشی فاضلاب هم به شکل امروزی سریع و آسان نبوده و اکثرا مجبور به حفر چاههای خانگی بودند،  که مشکلات خاص خود را داشت.
ولی با گذشت زمان و افزایش انبوه سازی،  لوله کشی آب و فاضلاب نیز شکل مدرن تری به خود گرفت و به یک رشته تخصصی تحت عنوان تاسیسات و لوله کشی آب و فاضلاب در آمد.به گونه ای که برای انجام هر قسمت از لوله کشی آب و فاضلاب باید قوانین خاص را رعایت نمود.

در لوله کشی فاضلاب خانگی چه مواردی باید رعایت شود؟

به طور کلی در تاسیسات لوله کشی از لوله کشی آب گرفته تا لوله کشی پکیج و غیره اگر اصول مربوطه توسط لوله کش ساختمان و مهندسین مربوطه اجرا نشوند  ، در واقع کل ارزش ساختمان نادیده گرفته شده است و همیشه مورد انتقاد و نارضایتی تمام افرادی قرار خواهند گرفت که برای مدت طولانی یا حتی کوتاه مجبور به سکونت در آن جا هستند.
رعایت نکات اساسی توسط لوله کش آب و تاسیسات ، موجب آسایس و آرامش خیال ساکنین و کاهش هزینه تعمیرات لوله کشی ساختمان در آینده خواهد شد.
1.    شیب لوله کشی فاضلاب خانگی باید بین 0 تا 5 درصد باشد:
رعایت شیب اصولی در هنگام لوله کشی آب و فاضلاب توسط لوله کش ساختمان موجب میشود، که هیچ گاه با گرفتگی لوله مواجه نشوید.
زیرا  شیب کم، باعث کاهش جریان فاضلاب شده و به مرور پس از گذشت مدت زمان کوتاه به علت انباشته شدن و عدم تخلیه صحیح ، لوله مسدود می شود در مقابل ایجاد شیب زیاد در لوله کشی نیز موجب میشود مایعات خارج شوند و  فضولات باقی بمانند و مشکل ساز شوند.
2.    انتخاب مسیر مناسب لوله کشی فاضلاب
مسیر قرارگیری لوله توسط مهندس و لوله کش آب ماهر و با تجربه تعیین شود. انتخاب مسیر نا مناسب موجب ترکیدگی و کوتاه شدن عمر لوله میشود. لوله کشی آب و فاضلاب نباید از میان چاه آسانسور ، کانالهای هوایی و و یا اتاقک هایی که در آنجا تابلو برق نصب شده است ، عبور کند.
3.    استفاده از هواکش کمکی
در ساختمانهای با تعداد طبقات بالا، به ازای هر 10 طبقه باید در تاسیسات لوله کشی فاضلاب خانگی، دست کم یک هواکش کمکی توسط لوله کش ساختمان ، نصب شود. که از برگشت بو و بخارات متصاعد شده ار فضولات فاضلاب جلوگیری کند. زیرا این بخارات بسیار برای سلامتی مضر میباشند و ممکن است موجب ایجاد بیماری گردند.
4.    استفاده از لوله های استاندارد و متناسب با کاربرد آن
برای انجام هرکدام از لوله کشی پکیج ، لوله کشی فاضلاب خانگی ، لوله کشی آب و لوله کشی گاز باید از لوله های مخصوص به خود آنها استفاده کرد.
5.    اتصالات متناسب با نوع لوله
از اتصالات مرغوب و متناسب با سایز لوله استفاده کنید ، برای اطمینان از رعایت این اصل باید از متخصصین خدمات لوله کشی شبانه روزی کمک بگیرید.

انواع لوله برای لوله کشی  قسمت های متفاوت ساختمان چیست؟

1.    لوله چدنی
از مقاوم ترین انواع لوله هستند. که در سیستم تاسیسات شهری و لوله کشی ساختمان به علت طول عمر بالا استفاده میشوند. لوله های چدنی از قطر 5 سانت تا 120 سانت موجود هستند. از لوله چدنی جهت لوله کشی فاضلاب خانگی استفاده میشود.
2.    لوله پلیمری
در لوله کشی آب سرد و گرم از این جنس لوله استفاده میشود. متداول ترین جنس لوله که در تاسیسات ساختمان استفاده میشود، لوله های پلیمری هستند.
لوله های تحت عنوان پلی اتیلن , لوله های یو پی وی سی UPVC  و یا لوله های پلی پروپیلن که در بازار هستند در واقع جزو همین گروه هستند.امروزه از لوله پلیمری در تاسیسات تا سایز 63 استفاده می شود.
لوله های پلاستیکی
برای لوله کشی پکیج و شوفاژ حتما باید از لوله های پلاستیکی استفاده کرد. هیچ گاه برای لوله کشی پکیج نباید از لوله کشی فلزی استفاده کرد. زیرا لوله های فلزی در هنگام گرما دیدن منبسط میشوند و به مرور زمان دچار خوردگی و فرسودگی می شوند.

لوله کش ساختمان ماهر را چگونه در کمترین زمان ممکن در کنار خود داشته باشیم؟

خوشبختانه امروزه به راحتی با اندکی جستجو در اینترنت میشود، اطلاعات زیادی در ارتباط با انواع لوله به دست آورد. اما خوب انجام کار لوله کشی و تعمیرات لوله کشی ساختمان کار ساده ای نیست و نیاز به مهارت و تجربه کافی دارد. در واقع شاید بتوانیم در انتخاب نوع لوله خودکفا شویم ، ولی انجام لوله کشی را باید به لوله کش آب و فاضلاب سپرد.
با کمک از موسسه خدمات لوله کشی درب منزل آماتیس میتوانید بهترین لوله کش آب را که کمترین فاصله با شما را دارند در کنار خود داشته باشید. و اطمینان داشته باشید که بهترین خدمات لوله کشی با کمترین هزینه لوله کشی دریافت خواهید کرد.

چه خدماتی در سرویس لوله کشی آب و فاضلاب آماتیس ارائه می شود؟

1.    لوله کشی کمتر از 10 متز ( خرده کاری )
2.    لوله کشی آب و لوله کشی پکیج و شوفاژ با لوله 5 لایه
3.    لوله کشی آب سبز
4.    لوله کشی فاضلاب
5.    لوله کشی آب با سایز های 2/1 و 25
6.    لوله کشی موتورخانه با سایز 1 اینچ

لوله کشی شبانه روزی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را با آماتیس تجربه کنید:

ارائه خدمات لوله کشی شبانه روزی ، به وسیله گروهی زبده از متخصصین لوله کشی وتاسیسات.
. در هر ساعتی از شبانه روز فارغ از منطقه ای که در تهران سکونت دارید، در صورت نیاز به خدمات لوله کشی آب و فاضلاب و یا تعمیرات لوله کشی ساختمان ، به صورت رایگان در سامانه آماتیس ثبت درخواست نمایید تا  حرفه ای ترین متخصصین خدمات لوله کشی آب و فاضلاب در کنارتان قرار بگیرند.
همیار شماییم تا پایان سرویس …