قیمت نصب و تعمیر فلاش تانک

  • نصب فلاش تانک

          60,000 الی 70,000 تومان

  • تعویض شناور

          40,000 الی 50,000 تومان

  • آب بندی

         40,000 الی 50,000 تومان

  • عیب یابی و تعمیر

        55,000 الی 70,000 تومان

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • همیار می بایست ابتدا سرویس را بررسی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر نماید.
  • تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

​نصب و تعمیر فلاش تانک برای حفظ نظافت و سلامت لازم و ضروری است:

در هنگام شستشوی کاسه توالت و یا هر زمان دیگر که احتیاج به تخلیه محتویات کاسه توالت باشد، از نصب و تعمیر فلاش تانک توکار یا روکار  استفاده می شود.با توجه به تقاضای زیاد جهت  نصب فلاش تانک برای تمامی ساختمانهای مسکونی و اداری ، انواع متفاوت و متنوعی روانه بازار شده است. که به صورت روکار و یا توکار نصب میشوند.اما خوب نکته مهم و اساسی این هست که چون کاربرد فلاش تانک ها تفاوت چندانی با هم ندارند و یا به بیان دیگر پیچیدگی خاصی در این دستگاه بسیار پرکاربرد وجود ندارد ، در مواردی میتوانید خودتان از پس نصب و تعمیر فلاش تانک توکار یا روکار برآیید.اما  برای اینکه بتوانید به تعمیر فلاش تانک توکار بپردازید به 2 چیز مهم نیاز دارید:1. اول اینکه بتوانید به درستی به عیب یابی فلاش تانک بپردازید تا دقیقا متوجه ایراد کار شوید.2. دوم اینکه دست به آچار باشید یا به اصطلاح فنی کار باشید.انواع فلاش تانک و کاربرد آنها را با هم بررسی کنیم:

قبل از شروع تعمیر فلاش تانک تولت فرنگی یا ایرانی باید با انواع آنها آشنا شویم :

1. فلاش تانک روکار : این نوع فلاش تانک که جزو قدیمی ترینها میباشد ، به وسیله زنجیر اهرمی  و یا یک دکمه شروع به کار میکرد. از معایب نصب و تعمیر فلاش تانک روکار سرو صدای زیاد و اشغال کردن فضای زیاد است .     اما خوب از مزایای بارز آن هم که نمی شود چشم پوشی کرد، آن است که در صورت بروز ایراد،  به راحتی میتوان به عیب  یابی فلاش تانک و در نهایت به تعمیر فلاش تانک توالت فرنگی پرداخت.2. فلاش تانک اسکراچر یا فلاش تانک وال هنگ (دیواری)فلاش تانک وال هنگ که به وسیله یک سازه از پیش تهیه شده بر روی دیوار نصب میشود ، نسبت به مدل قبلی طرفدار بیشتری دارد، زیرا فضای کمتری اشغال میکند و امکان انتخاب مخزن بزرگتر را نیز فراهم میکند. همچنین نصب و تعمیر فلاش تانک تولت فرنگی ، در این حالت راحت تر نیز خواهد بود.3. فلاش تانک توکاراز نصب و تعمیر فلاش تانک توکار معمولا برای تولت های ایرانی استفاده می شود و تفاوت چندانی با سایر مدل ها ندارد. تنها تفاوت آنها در نحوه ی لوله کشی آنها است.

انواع فلاش تانک های مدرن کدامند؟

1. فلاش تانک 2 زمانه : این نوع فلاش تانک قابلیت تخلیه آب در دو زمان جدا از هم را فراهم میکند. به ترتیبی که قسمتی از آب تخلیه می شود، در صورت نیاز مابقی آب ، نیز تخلیه خواهد شد.2. فلاش تانک دو مخزنه : نصب فلاش تانک 2 مخزنه تقریبا تفاوت چندانی با نصب و تعمیر فلاش تانک دو زمانه ندارد و صرفا دارای دو ورودی و خروجی مجزا هست، که یکی از آنها حجم بزرگتری نسبت به دیگری دارد.3. فلاش تانک آنتی باکتریال : تفاوت این فلاش تانک با بقیه فقط در مواد آنتی باکتریال درون آن است که به هرچه تمیز و بهداشتی نگه داشتن محیط آلوده توالت ، بیشتر کمک می کند.4. فلاش تانک اتوماتیک : این نوع فلاش تانک بهداشتی ترین نوع فلاش تانک محسوب می شود.  زیرا بدون دخالت فرد در صورت باز و بسته شدن درب و یا  روشن شدن لامپ توالت به صورت اتوماتیک شروع به کار میکند.عیب یابی فلاش تانک و راه های تعمیر فلاش تانک را با هم بررسی کنیم:1. علت سرریز شدن آب به درون توالت از فلاش تانک چیست؟یکی از ایرادات شایع در هنگام نصب و تعمیر فلاش تانک توالت فرنگی و ایرانی سرریز شدن آب از فلاش تانک است. در این هنگام تنها راه تعمیر فلاش تانک قهرمان و سایر برندها آب بندی فلاش تانک است. ممکن است واشر های فلاش تانک پاره شده باشند و دچار فرسودگی شده باشند.2. علت کم شدن فشار تخلیه آب در فلاش تانک چیست؟در وهله اول جهت تعمیر فلاش تانک توالت فرنگی بررسی کنید،  که شیر توالت فرنگی به صورت کامل باز باشد. ایراد بعدی در هنگام عیب یابی فلاش تانک  بررسی فلوتر فلاش تانک است. فلوتر وظیفه کنترل سطح آب فلاش تانک را بر عهده دارد. در صورت بروز خرابی در این قطعه ، سطح آب به اندازه کافی بالا نخواهد آمد و آب در هنگام تخلیه،  فشار نخواهد داشت. پیشنهاد می شود تعمیر فلوتر را به متخصصین خدمات لوله کشی بسپارید.3. علت تخلیه نشدن آب از فلاش تانک چیست؟در بعضی از موارد میبینیم که آب درون مخزن فلاش تانک هست ، ولی در هنگام فشار اهرم  یا دکمه آب تخلیه نمیشود . اهرم به وسیله چنگکی در داخل مخزن وظیفه برداشتن درب خروجی مخزن و تخلیه آب را دارد . هرگونه مشکل در اهرم و چنگکی عامل بروز این مشکل هستند. در صورت عدم مهارت در نصب و تعمیر فلاش تانک قهرمان ممکن است  چنگکی درست جا نیفتاده باشد و یا اهرم در جایی گیر کرده باشد که در صورت بهره گیری از خدمات لوله کشی شبانه روزی هوم سرویز این مشکل در حداقل زمان رفع خواهد شد.

در آماتیس چه خدماتی جهت نصب و تعمیر فلاش تانک توالت فرنگی و ایرانی  ارائه میشود؟

1. نصب فلاش تانک روکار و توکار2. تعویض شناور3. آب بندی4. عیب یابی و تعمیر فلاش تانک توالت فرنگی و ایرانی

خدمات لوله کشی شبانه روزی آماتیس   با شماست:

در صورت بروز هرگونه ایراد در زمینه لوله کشی و نصب و تعمیر فلاش تانک توالت فرنگی یا ایرانی با متخصصین ما تماس بگیرید.برای جلوگیری از دوباره کاری و صرف هزینه های بالاتر کار خود را به متخصصین خدمات لوله کشی شبانه روزی آماتیس بسپارید.اهمیتی ندارد که در کدام قسمت بابل  یا آمل ویا قائمشهر هستید. متخصصین خدمات لوله کشی ما  آماده سرویس دهی هستند تا با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت خدمات ارائه نمایند.

نحوه ی ثبت سفارش خدمات لوله کشی شبانه روزی در آماتیس چگونه است؟

در هر زمانی از شبانه روز که به خدمات لوله کشی شبانه روزی یا نصب و تعمیر فلاش تانک  قهرمان نیاز داشتید، کافیست به صورت رایگان از طریق اپلیکیشن آماتیس و یا سایت درخواست  خود را ثبت کنید و روز و ساعت مورد نظر را تعیین کنید ، تا بهترین و با تجربه ترین متخصصین نصب و تعمیر فلاش تانک قهرمان و سایر برندها  در کنار شما باشند.همیار شماییم نا پایان سرویس …