قیمت  خدمات دستگاه تصفیه آب

  • یکبار نصب یا جابجایی

    60,000 الی 80,000 تومان

  • اجرت تعویض هر فیلتر

    20,000 الی 30,000 تومان

  • سرویس دوره ای

    35,000 الی 45,000 تومان

  • اجرت تعویض پمپ

    60,000 الی 85,000 تومان

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • همیار می بایست ابتدا عیب یابی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر دستگاه تصفیه آب نماید.
  • سرویس دستگاه تصفیه آب شامل موراد ذیل می باشد : بررسی عملکرد کامل دستگاه، تست کامل آب بندی دستگاه و رفع مشکل آن، تست کامل عملکرد پمپ و لوازم برقی دستگاه، تست باد مخزن و تنظیم روی فشار استاندارد و تعویض فیلترها
  • نصب دستگاه تصفیه آب شامل موارد ذیل می باشد : نصب دستگاه تصفیه آب خانگی، هواگیری و تست کامل آب دستگاه تصفیه، آب بندی کامل دستگاه در اولین نصب، جایگذاری فیلترها و تنظیم در اولین نصب، تنظیم فشار باد مخزن ذخیره در اولین نصب
  • همیار موظف به ارایه فاکتور اقلام خریداری شده توسط وی می باشد.
  • نصب و سرویس دستگاه تصفیه آب را تنها در صورتی که خارج از دوره گارانتی باشند را به همیاران آماتیس پایه این سرویس 20000 تومان می باشد.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

چرا باید دستگاه تصفیه آب نصب کنیم؟

مهمترین ماده ای که انسان برای بقا به آن نیازمند است ، آب است. آب با ساختار مولکولی منحصر به فرد خود ممکن است ، آلودگی های زیادی را در چرخه ای که طی می کند تا به دست ما برسد ، در خود حل کند.
مقدار زیادی از این آلودگی توسط تصفیه شهری از آب جدا میشود ، ولی درصدی از آن نیز به علت ضعف در لوله کشی ها و کم و کاستی هایی که در تصفیه شهری وجود دارد، در آب باقی می ماند.
دستگاه تصفیه آب با کمک فیلترهای مخصوص درصد بالایی از آلودگی ها و بوی بد آب را از بین می برد و آب گوارا تری را در دسترس شما قرار می دهد.
با توجه به نقش پر رنگ دستگاه تصفیه آب در سلامتی اعضای خانواده ، در صورت مشاهده کوچکترین ایراد باید در جهت هواگیری تصفیه آب و یا تعمیر تصفیه آب خانگی اقدام کرد.

چه زمانی به هواگیری و تعمیر تصفیه آب خانگی نیاز است؟

  1.  کم شدن فشار آب
    2.    ضربه ای خارج شدن آب
    3.    عدم خارج شدن آب در صورت روشن بودن
    4.    یکسره کار کردن دستگاه تصفیه خانگی
    همه این عیب ها دلیلی بر انجام هواگیری مخزن تصفیه آب است.

هواگیری تصفیه آب چگونه انجام می شود؟

برای هواگیری مخزن تصفیه آب و تعمیر تصفیه خانگی ابتدا باید قطعات مختلف و نحوه ی کاربرد قطعات را در تصفیه آب  بشناسیم.
در ابتدا این نکته را بدانیم که در هر بار تعویض فیلتر تصفیه آب نیاز به هواگیری مخزن تصفیه آب نیست.
بیشترین قطعه ای که به هواگیری تصفیه آب نیاز دارد، هوزینگ است . هوزینگ محل قرارگیری فیلترها است. دکمه هایی در پشت هوزینگ قرار داده شده که وظیفه هواگیری مخزن تصفیه آب را بر عهده دارند. با چند بار فشار دادن این دکمه ها هواگیری دستگاه تصفیه آب انجام می شود.

تنظیم هوای دستگاه پس از هواگیری مخزن تصفیه آب چگونه انجام می شود؟

برای هواگیری مخزن تصفیه آب ابتدا مخزن را از دستگاه تصفیه جدا کنید. برای ایمنی بیشتر جهت هواگیری تصفیه آب و تنظیم فشار مجدد هوا را در محیط باز مثل حمام یا حیاط انجام دهید.
خروجی مخزن را باز بگذارید ، و از سمت دیگر تلمبه را به مخزن متصل کنید . شروع به باد زدن مخزن نمایید ، این کار را حدود 15 بار انجام دهید. این کار را تازمانی که کل آب با فشار خارج شود ادامه دهید.  
سپس بر اساس دفترچه راهنمای تصفیه آب مخزن که میزان مناسب هوا را بیان کرده است ، هوای درون مخزن را پر کنید. برای مطلع شدن از فشار هوا ، از دستگاه فشار سنج کمک بگیرید.
حتما دقت کنید که در هنگام باد زدن ، خروجی دستگاه تصفیه آب باز باشد. زیرا در غیر این صورت فشار کاذب ایجاد میشود.
در صورتی که تجربه زیادی در تنظیم فشار مجدد مخزن ندارید ، این کار را به تعمیرکار تصفیه آب خانگی بسپارید. زیرا کم و زیاد بودن فشار هوای مخزن موجب خسارات بالایی در دستگاه می شود.

علت باد نشدن مخزن در هنگام هواگیری چیست؟

ممکن است زمانی که به تعمیر تصفیه آب خانگی می پردازید ، با این مشکل مواجه شده باشید. سه مورد میتواند عامل این مشکل شود که به اختصار توضیح میدهیم :
1.    والف هوای دستگاه تصفیه خراب شده باشد.
2.    سوزن تلمبه به والف متصل نمیشود.
3.    دیافراگم مخزن مسدود شده است. اغلب به علت پشت گوش انداختن هواگیری مخزن تصفیه آب این مشکل ایجاد می شود . که باید مخزن را به تعمیرکار تصفیه آب نشان دهید ، که آیا امکان تعمیر تصفیه آب وجود دارد یا خیر .
5 ایراد شایع در دستگاه تصفیه  و راه های تعمیر دستگاه تصفیه خانگی را با هم بررسی کنیم :
1.    چرا دستگاه تصفیه آب روشن نمی شود؟
نوسانات برقی موجب این ایراد میشود. ترانس برق را چک کنید . سوییچ قطع فشار ممکن است سوخته باشد. برای تست ، سوییچ را از مدار خارج کنید،  اگر پمپ شروع به کار کرد ایراد از سوییچ است. در صورتی که موارد بالا را بررسی کردید و ایرادی مشاهده نکردید . احتمالا ایراد از پمپ است و باید به تعمیر پمپ تصفیه بپردازید.
تعمیر پمپ باید توسط تعمیرکار تصفیه آب انجام شود.
2.    علت طعم بد آب تصفیه چیست؟
انقضا فیلتر های کربن دستگاه موجب طعم بد آب تصفیه میشود. ممبرین دستگاه منقضی شده است . مورد بعدی که موجب بوی بد آب تصفیه میشود عدم خروج صحیح آب فاضلاب است.
3.    علت کار نکردن پمپ دستگاه تصفیه آب چیست؟
 برای تعمیر پمپ باید ترانس دستگاه را بررسی کنید ، که مشکلی نداشته باشد.
فشار آب ورودی نباید کمتر از 4/3 بار باشد، در صورت کم بون فشار آب  ، پمپ کار نخواهد کرد.
سوییچ قطع فشار بالا یا پایین ممکن است از کار افتاده باشد.
پس از بررسی موارد بالا اگر ایراد رفع نشد به احتمال زیاد پمپ سوخته است و باید تعویض شود.
4.    علت خاموش و روشن شدن متناوب پمپ چیست؟
برای تعمیر پمپ باید سوییچ دستگاه و کلید فشار بالا و پایین بررسی شود. در صورتی که ایراد از پمپ نباشد فیلتر های پیش تصفیه مصدود شده اند.
5.    علت یکسره کار کردن پمپ دستگاه تصفیه آب چیست؟
برای تعمیر پمپ باید باید فشار هوای مخزن را بررسی کنید، معمولا اگر فشار هوا را به حداکثر برسانید ، مشکل حل میشود. کم بودن فشار پمپ و ایراد در کلید فشار پایین نیز  موجب یکسره کار کردن پمپ خواهد شد.
هواگیری و تعمیر پمپ دستگاه تصفیه خود را به آماتیس بسپارید:
در صورتی که بازده دستگاه تصفیه خانگی شما به هر دلیلی کاهش پیدا کرده است و مایلید بهترین تعمیرکاران سراسر شهرخای بابل ، بابلسر ،آمل و قائمشهر دستگاه شما را بازدید و عیب یابی کنند ، با متخصصین تعمیر تصفیه آب خانگی ما مشورت کنید.
در آماتیس خدمات سرویس دستگاه تصفیه آب شامل تست کامل آب بندی دستگاه ، تست کامل عملکرد پمپ ، لوازم برقی دستگاه و تنظیم فشار دستگاه می باشد.
آماتیس با هدف جلب رضایت مشتریان خود تمامی خدمات آنلاین خود نظیر هواگیری دستگاه تصفیه آب ، تعمیر تصفیه آب ، تعمیر پمپ را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد داد.
همیار شماییم تا پایان سرویس