قیمت نصب و تعمیر پکیج

  • نصب پکیج دیواری
  • 200,000 الی 300,000 تومان
  • نصب پکیج زمینی(بدون لوله کشی)
  • 200,000 الی 250,000 تومان
  • سرویس دوره ای (با اسیدشویی)
  • 210,000 الی 280,000 تومان
  • نصب شیرآلات(هر عدد)
  • 50,000 الی 55,000 تومان
  • اسیدشویی کامل و رسوب زدایی
  • 210,000 الی 270,000 تومان
  • هواگیری هر رادیاتور پکیج
  • 35,000 الی 40,000 تومان
  • تعویض پمپ پکیج
  • 65,000 الی 100,000 تومان
  • عیب یابی و رفع عیب
  • 65,000 الی 205,000 تومان
  • تعویض شير برقي یا دستي يا شير اتوماتيك
  • 60,000 الی 80,000 تومان
90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • تهیه لوازم و قطعات یدکی درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.
  • سرویس دوره ای پکیج شامل : تعویض رسوب گیرهای ورودی، باز کردن فیلتر سه راهی ورودی، کنترل سیستم دودکش، کنترل و بازدید مشعل، بازدید پمپ، کنترل فیلتر و تعویض، تنظیمات فشار آب و گاز و کنترل حرارت، کنترل قطعات داخلی، هواگیری شوفاژ
  • مدت زمان تقریبی سرویس پکیج حدود یک ساعت می باشد.
  • نصب و تعمیر پکیج را تنها در صورتی که خارج از دوره گارانتی باشند را به همیاران آماتیس بسپارید.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور را تنها در  5 دقیقه بیاموزید :

با نزدیک شدن به فصول سرد و استفاده بیشتر از وسایل گرمایشی نیاز بیشتری به سرویس پکیج و  یا در صورت بروز ایراد نیاز  به تعمیر پکیج احساس خواهد شد.
در صورتی که افراد به نصب و تعمیر پکیج ایران رادیاتور  و یا عیب یابی آن آشنا باشند ، می توانند خودشان به راحتی به ای کار بپردازند ، یا در صورت نیاز به تعمیرکار پکیج ، با ارائه اطلاعات صحیح به هرچه سریع تر انجام شدن پروسه تعمیر پکیج کمک کنند.

علت چکه کردن پکیج چیست؟

  1.  عدم آب بندی صحیح قطعات :
    یکی از ایرادات شایع در پکیج ، نشتی آب و چکه کردن آب از پکیج است . عوامل متعددی می تواند سبب این ایراد شوند ، شایع ترین علت چکه کردن پکیج ، عدم آب بندی صحیح  هنگام نصب و تعمیر پکیج ایساتیس است.
    اگر در هنگام نصب پکیج ایساتیس بخش های تحتانی به درستی آب بندی نشوند ، پکیج نشتی خواهد داد. برای رفع این ایراد تمامی قطعات تحتانی مربوط به عبور آب باید دوباره باز شوند و مجدد آب بندی و بسته شوند.
    به همین علت تاکید می شود که مراحل نصب و تعمیر پکیج ایران رادیاتور را حتما به تعمیرکار پکیج حرفه ای سپرده شود.
    2.    سوراخ شدن مبدل ها
    پکیج ها در دو مدل ، تک و دو مبدله در بازار موجود می باشند. گاهی به علت سوراخ شدن بدنه مبدل ها ، پکیج چکه میکند.
    در صورت اطمینان ایراد از سمت مبدل ها، سریعا با تعمیرکار پکیج تماس بگیرید. زیرا در صورت عدم  تعمیر پکیج ایران رادیاتور با افت فشار در پکیج و خسارات بیشتری مواجه خواهید شد.
    3.    از بین رفتن اتصالات درون دستگاه
    همانطور که می دانیم در داخل پکیج لوله و اتصالاتی جهت انتقال آب تعبیه شده اند که از جنس برنج می باشند. در صورت ساییده شدن واشر ، در اتصالات ایراد ایجاد میشود و موجب چکه کردن پکیج میشود.
    همچنین به مرور زمان ، انباشته شدن رسوبات در داخل لوله ها میتوانند از علت های نشتی آب از پکیج باشند.
    4.    فرسودگی شیر تخلیه
    جهت تنظیم فشار پکیج ، شیر تخلیه یا شیر اطمینان نصب می شود. گاهی در اثر ضربه یا فرسودگی بر اثر گدشت زمان شیر تخلیه هرز می شود و چکه میکند که تنها با عوض کردن این شیر مشکل رفع خواهد شد.
    چرا آب زود سرد میشود؟
    همیشه باید توازن و تعادلی  بین مقدار آب مصرفی و توان پکیج باشد. اگر در اکثر مواقع آب گرم زود تمام میشود. پکیج شما برای میزان مصرفتان کم است و باید تعویض شود و نیازی به تعمیر پکیج ایران رادیاتور یا ایساتیس نیست و صرفا پکیج کشش مصرف خانوار را ندارد.

چرا پکیج ، آب را بسیار داغ میکند؟

این مورد نسبت به مورد بالا بسیار مهم تر است و نشان دهنده ی ایراد در پکیج هست ، حتما باید هرچه سریع تر به فکر تعمیر پکیج ایران رادیاتور یا ایساتیس خود باشید. زیرا گرمای بیش از اندازه موجب خسارت به پکیج میشود.
راه حل نصب و تعمیر پکیج ایران رادیاتور ، در تنظیمات ترموستات آن است.

نحوه ی تنظیم ترموستات پکیج چگونه می باشد؟

با توجه به اینکه عمل گرمایش در پکیج بر خلاف آبگرمکن کاملا با جریان برق انجام می شود ، زمانی که می خواهید اقدام به نصب و تعمیر پکیج ایساتیس کنید، حتما از قطع کامل جریان برق اطمینان حاصل کنید.
در هنگام تعمیر پکیج ایران رادیاتور از تماس دست به به سیم کشی داخل پکیج خودداری کنید.
بعد از رعایت نکات ایمنی ، اقدام  به تنظیم ترموستات کنید.
دمای ترموستات باید بین 115 تا 125 فارنهایت باشد.

نحوه ی تنظیم فشار پکیج چگونه است؟

برای افزایش فشار پکیج ، باید از یک شیر آبی یا سیاه رنگی که ذر زیر پکیج نصب شده استفاده کنیم. شیر را در جهت خلاف عقربه های ساعت بچرخوانید ، همزمان به عقربه مانومتر نگاه کنید زمانی که فشار بر روی 1/5  قرار گرفت شیر را ببندید ، یعنی در جهت عقربه های ساعت بچرخوانید و  کاملا محکم کنید.
برای کاهش فشار پکیج باید مقداری آب را از یکی از رادیاتور ها ترجیحا رادیاتور حمام خارج کنیم.به این ترتیب فشار را کاهش میدهیم. شیر هواگیری رادیاتور را باز کنید همزمان به عقربه پکیج دقت کنید زمانی که روی 1/5 قرار گرفت ، شیر هواگیری رادیاتور را ببندید.

ارزان ترین اجرت تعمیرات پکیج را با زبده ترین تعمیرکاران تجربه کنید:

نصب و تعمیر پکیج جزو اولین و مهمترین اقداماتی هست ، که به محض ورود به منزل و مکان جدید باید بررسی کنیم . نصب و تعمیر پکیج فقط باید به دست تعمیرکار پکیج سپرده شود. زیرا در صورتی که اطلاعات کمی از کارهای فنی داشته باشید، می تواند خطرات جبران ناپذیری مانند برق گرفتگی به همراه داشته باشد.
اجرت تعمیرات پکیج از هزینه لوله کشی پکیج جدا هست . هزینه نصب تعمیرات پکیج در صورت نیاز به لوله کشی بر اساس متراژ لوله مورد نیاز تعیین و اعلام خواهد شد.
 اجرت تعمیرات پکیج بر اساس نوع قطعه تعویضی متفاوت است. بیشترین اجرت تعمیرات پکیج مربوط به سرویس پکیج است که شامل مراحل زیادی است.

سرویس پکیج شامل چه مراحلی می باشد؟

برای بازدهی بیشتر پکیج پیشنهاد میشود که حداقل سالی یکبار را به سرویس پکیج اختصاص دهید.
سرویس پکیج شامل تعویض رسوب گیرهای ورودی ، باز کردن فیلتر سه راهی ورودی ، کنترل سیستم دودکش ، کنترل و بازدید مشعل ، بازدید پمپ ، کنترل فیلتر و در صورت نیاز تعویض آن ، تنظیمات فشار آب و گاز و کنترل حرارت پکیج و البته هواگیری شوفاژ است.

نحوه ی ثبت سفارش نصب و تعمیر پکیج ایساتیس در آماتیس چگونه است؟

برای انجام تمامی خدمات مربوط به نصب وتعمیر پکیج می توانید به صورت رایگان در آماتیس درخواست خودتان را ثبت کنید. آماتیس با جمع آوری گروهی از بهترین و زبده ترین متخصصین نصب و تعمیر پکیج ایساتیس آماده خدمات رسانی به مشتریان خود است.
تمامی قطعات در هنگام نصب و تعمیر پکیج ایران رادیاتور به صورت تضمینی و با ضمانت ارائه میشود.
همیار شماییم تا پایان سرویس …