قیمت نصب و تعمیر درب اتوماتیک

  • نصب و راه اندازی کامل درب های جکی، بازویی یا لولایی(به همراه سیم کشی)
  • 250,000 الی 320,000 تومان
  • نصب و راه اندازی کامل درب های ریلی( به همراه سیم کشی)
  • 300,000 الی 400,000 تومان
  • نصب و راه اندازی کامل درب های کرکره ای
  • 300,000 الی 450,000 تومان
  • نصب و راه اندازی دستگاه کنترل تردد
  • 70,000 الی 100,000 تومان
  • کددهی یا تگ(هر عدد)
  • 10,000 تومان
  • عیب یابی و رفع عیب
  • توافقی
  • اضافه کردن ریموت کنترل
  • 40,000 الی 50,000 تومان
90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • این سرویس شامل تهیه موتور درب نمی باشد و صرفا نصب و تعمیر درب های اتوماتیک را شامل می گردد،
  • چنانچه مشتری نیاز به همفکری و یا تهیه تجهیزات مناسب توسط همیار داشته باشد، همیار در صورت تهیه می بایست فاکتور نهایی خرید را به مشتری ارایه نماید و مدت زمان صرف شده جهت مشاوره و تامین در فاکتور خدمات وی لحاظ خواهد شد.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

زمان نصب و تعمیر درب اتوماتیک به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید و نصب درب اتوماتیک پارکینگ ، یکی از مهمترین تصمیماتی است، که در ساخت یا بازسازی ساختمان ها گرفته می شود. با توجه به هزینه بالای خرید درب اتوماتیک ،  انتخاب اشتباه در زمان نصب و تعمیر درب ، باعث پشیمانی و دردسرهای زیادی در آینده میشود، چون همیشه باید به دنبال تعمیرکار درب اتوماتیک باشید، تا ایرادات درب را رفع کند.
پس اولین قدم، انتخاب درست در خرید درب اتوماتیک است، که نیاز به تحقیق و مشورت با متخصصین درب اتوماتیک دارد . دومین قدم نصب درب اتوماتیک به صورت درست و اصولی است. که باید توسط شخص با تجربه و با مهارت لازم انجام شود.
در هنگام خرید درب اتوماتیک پارکینگ پاسخ به 2 سوال اساسی شما را به سمت بهترین انتخاب راهنمایی میکند.
1.    نوع نیاز و انتظاراتمان
2.    میزان بودجه ای که در نظر گرفتیم برای نصب درب اتوماتیک پارکینگ
پاسخ این دو سوال به فروشنده و متخصص درب اتوماتیک، باعث میشود که گزینه های درستی در هنگام نصب و تعمیر درب اتوماتیک ، در اختیارتان قرار بدهند.
هیچ گاه به علت عواملی چون هزینه نصب و تعمیر درب اتوماتیک افراد نابلد را به کمک نگیرید. زیرا این افراد به علت ناواردی در تعمیرات و خرید قطعات  غیر استاندارد موجب خسارات مالی و بعضا خطرات جانی میشوند.
انواع درب اتوماتیک بر اساس کاربرد کدامند؟
درب اتوماتیک تاشو : درب اتوماتیک تاشو که به نام درب اتوبوسی یا درب های آکاردئونی نیز نامیده میشود.
نصب و تعمیر درب اتوماتیک تاشو شرایطی فراهم می آورد، که از حداقل فضا حداکثر استفاده شود.
درب اتوماتیک تاشو چون  تا 90 درصد کل فضا را برای عبور و مرور آزاد میگذارندو برای جمع شدن فضای زیادی اشغال نمیکنند، برای فضاهای محدود پیشنهاد میشود.
درب اتوماتیک لولایی: درب اتوماتیک لولایی به وسیله جک ها باز و بسته میشوند. جهت نصب درب اتوماتیک پارکینگ و حیاط ، از درب اتوماتیک لولایی استفاده میشود. نصب و تعمیر درب اتوماتیک لولایی به صورت دو لنگه و یا تک لنگه انجام میشود.
در هنگام نصب درب اتوماتیک پارکینگ در صورتی که مدل لولایی را در نظر دارید. باید به این مورد دقت کنید که نصب و تعمیر درب اتوماتیک لولایی فضای زیادی را اشغال میکند و مناسب فضاهای کم و محدود نیست.

چه زمانی نصب و تعمیر درب اتوماتیک کاملا اصولی انجام گرفته است؟

به طور یقین استفاده از درب های اتوماتیک، راحتی و امنیت زیادی را به همراه خود آورده است. ولی در صورت بروز ایراد و خرابی باید تعمیرات درب اتوماتیک به سرعت انجام شود.
در صورتی که نصب و تعمیر درب ریموتی درست انجام نشود، تمامی افراد اون ساختمان درگیر خواهند شد و امنیت کل ساختمان به خطر خواهد افتاد.
از نظر یک تعمیرکار حرفه ای درب اتوماتیک، نصب و تعمیر درب اتوماتیک زمانی درست انجام شده،  که زیر سازی مستحکمی داشته باشد. و به اصطلاح خشت اول درست نهاده شود.
زیرا ساده ترین درب اتوماتیک هم، از وزن بسیار بالایی دارد، که عدم زیر سازی و جوشکاری صحیح خسارات بالایی در مرور زمان به همراه خواهد داشت.
همچنین پیشنهاد میشود که اپراتورهای درب اتوماتیک در جایی که امکان برخورد آب و ریزش باران ندارد، نصب گردند.
البته تمامی درب اتوماتیک شیشه ای و غیره کاملا عایق و ضد آب هستند. ولی رعایت این نکات موجب افزایش طول عمر درب های اتوماتیک و عدم نیاز به تعمیر درب ریموتی میشود.

تعمیر درب اتوماتیک شامل چه مراحلی است؟

سالهای زیادی است که درب های اتوماتیک در کشور های اروپایی ساخته و به کشورهای دیگر صادر میشد. نصب و تعمیر درب اتوماتیک نیز انحصارا در اختیار کشورهای اروپایی بود. اما در حدود 5 دهه است، که در ایران نیز درب اتوماتیک در انواع مختلف ساخته میشود.
و افراد زیادی مشتاق شده اند، که تخصص لازم در زمینه تعمیر درب شیشه ای و همچنین نصب و تعمیر درب اتوماتیک را به دست بیاورند.
با همه گیر شدن نصب درب اتوماتیک پارکینگ در اکثر ساختمانهای اداری و مسکونی، نصب و تعمیر این نوع درب به صورت یک شغل و تخصص درآمده ، که هر کسی از عهده آن بر نمی آید.
نصب و تعمیر درب اتوماتیک از قسمت های ،  تعمیر جک در پارکینگ ، تعمیر درب ریموتی، تعمیر درب شیشه ای و تعمیر سنسور حرکتی درب شیشه ای و غیره  تشکیل شده است.

هزینه نصب و تعمیر درب اتوماتیک درآماتیس چگونه محاسبه میشود؟

شرکت آماتیس با جمع آوری بهترین تعمیرکار درب اتوماتیک در سراسر استان مازندران آماده خدمات رسانی به کاربران خود است.
تمامی هزینه نصب و تعمیر درب اتوماتیک در آماتیس توسط متخصصین و تعرفه صنف تعمیرکاران  تعیین شده و به تعمیرکار درب اتوماتیک اعلام شده است.
هزینه بازدید درب اتوماتیک در آماتیس رایگان است. در صورتی که به تهیه قطعه نیاز باشد. هزینه خرید قطعه با فاکتور به مشتری اعلام می گردد.  
تمامی خدمات از قبیل نصب و راه اندازی درب جکی، بازویی و لولایی و درب اتوماتیک ریلی  و نصب و تعمیر درب اتوماتیک کرکره ای در آماتیس به صورت کاملا حرفه ای ارائه میشود.

چگونه تعمیرکار درب اتوماتیک را در کمترین زمان ممکن در کنار خود داشته باشیم؟

همواره انتخاب درست نتیجه درستی هم به همراه دارد . اگر به تعمیر جک درب پارکینگ نیاز داشتید. بهترین انتخاب برای شما  تعمیرکار آماتیس است.
تعمیرات جک در پارکینگ به راحتی قابل انجام است. مهمترین نکته خرید جک با کیفیت است. بهترین نوع جک ایتالیایی است که قطعات درجه یک دارد. خرید درست و با ضمانت را به تعمیرکار آماتیس بسپارید.
در صورتی که عجله دارید و فوری،  به یک متخصص حرفه ای نصب و تعمیر درب اتوماتیک نیاز داشتید، فقط کافیه  که در آماتیس درخواست خودتون را ثبت کنید. تا بهترین هایی که توسط ما انتخاب شده اند در کنار شما باشند.
ثبت درخواست تعمیر درب ریموتی و غیره هزینه ای برای شما ندارد. و همکاران  در کمترین زمان ممکن در کنارتان خواهند بود.
در صورتیکه به فکر تعویض درب پارکینگ هستید، قبل از تصمیم با متخصص نصب درب اتوماتیک مشورت کنید. مشاورین آماتیس در جهت بهترین انتخاب بر طبق فضا و مکان شما و البته با توجه به میزان بودجه در نظر گرفته شده، راهنماییتان می کنند.

همیار شماییم تا پایان سرویس…