قیمت نصب و تعمیر توالت فرنگی

  • نصب توالت فرنگی یک تکه80,000 الی 100,000 تومان
  • نصب توالت فرنگی دو تکه100,000 الی 120,000 تومان
  • تنظیم فلوتر سرویس فرنگی55,000 الی 70,000 تومان
  • آب بندی50,000 الی 60,000 تومان
  • عیب یابی و تعمیر50,000 الی 60,000 تومان
90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  •  بسیار مهم است که بدانید آکس لوله خروجی فاضلاب چه اندازه ای دارد و فاصله آن از دیوار چقدر است تا بتوانید توالتی را انتخاب کنید که با آن تطابق داشته باشد و نیاز به استفاده از اتصالات اضافی نداشته باشید.
  • همیار می بایست ابتدا سرویس را بررسی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر نماید.
  • تهیه لوازم و قطعات درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

​نصب و تعمیر توالت فرنگی  برای هر خانه ای لازم و ضروری است:

امروزه دیگر اهمیت نصب و تعمیر توالت فرنگی بر کسی پوشیده نیست. هر کسی که اندکی مشکل زانو و یا مفاصل پا داشته باشد و به دکتر مراجعه کرده باشد، حتما یکی از راههای پیشنهادی پزشک معالج ، استفاده از توالت فرنگی است.لذا کمتر خانه ای پیدا می شود که به خدمات نصب و تعمیر توالت فرنگی نیاز نداشته باشد. اما مسئله ای که در ابتدا مطرح می شود نصب توالت فرنگی و جستجو نصاب توالت فرنگی ماهر است. خوشبختانه راه حل های زیادی برای تبدیل توالت ایرانی به فرنگی بدون تخریب وجود دارد، که مشکلات نصب و تعمیر توالت فرنگی را تا مقدار بالایی کاهش داده است. همچنین هزینه دستمزد نصب توالت فرنگی و تعمیرات توالت فرنگی تهران در روش های جدید به صورت چشم گیری کمتر محاسبه خواهد شد.

نصب توالت فرنگی به چند طریق انجام می شود؟

1. نصب توالت فرنگی بر روی توالت ایرانی بدون تخریبدر این روش تمام لوله کشی ها درون کاسه توالت ایرانی انجام میشود ( نیازی به کندن کاسه توالت توسط نصاب توالت فرنگی نیست) سپس توالت فرنگی را  بر روی توالت  ایرانی نصب می کنند و فضای خالی را با ملات پر میکنند. در این روش دستمزد نصب توالت فرنگی بسیار کمتر از روش با تخریب کامل است.2. نصب و تعمیر توالت فرنگی با تخریب کاملاین روش در مقایسه با روش قبلی هزینه دستمزد نصب توالت فرنگی بالاتری را شامل می شود، ولی اجرای این روش  برای مکانهایی که   قصد سکونت دائمی و یا طولانی دارید، مناسب تر است، زیرا در آینده ایرادی پیدا نخواهد کرد و زیبایی بیشتری دارد. اما ایراد نصب و تعمیر توالت فرنگی با تخریب کامل، در ریخته پاش ها و مدت زمان بیشتری هست که  برای لوله کشی و کاشی کاری های بعدی آن نیاز  است.

انواع توالت فرنگی کدامند؟

1. توالت فرنگی یک تکه ایدر این نوع توالت فرنگی مخزن و کاسه توالت به یکدیگر متصل شده اند و بسیار جمع و جور هستند. تنها ایراد نصب و تعمیر توالت فرنگی یک تکه ای ، قیمت نسبتا بالای آن نسبت به سایر مدل هاست.2. توالت فرنگی دو تکه ایدر این نوع مخزن و کاسه توالت به صورت مجزا از هم نصب می شوند و بسیار متداول و مرسوم هستند . قیمت توالت فرنگی دو تکه بسیار مقرون به صرفه تر از مدل یکپارچه آن است.3. توالت فرنگی دیواریمعمولا برای فضاهای کوچک نصب و تعمیر توالت فرنگی دیواری پیشنهاد میشود، که مستقیم به دیوار متصل میشود و تمام لوله کشی های آن در داخل دیوار انجام میشود.

راههای عیب یابی و تعمیرات توالت فرنگی را با هم بررسی کنیم:

1. علت کار نکردن سیفون توالت فرنگی چیست؟در صورتی که سیفون توالت فرنگی کار نمی کند و یا شدت آب سیفون کم است ، احتمالا لوله ها دچار گرفتگی شده اند و یا دکمه یا دستگیره توالت شل و یا سفت شده باشد. قبل از شروع به تعمیرات توالت فرنگی تهران شیر تامین آب توالت را ببندید. که مانع از سرریز شدن آب از تانکر شوید. سپس درب تانکر توالت فرنگی را باز کنید و میله شناور را بررسی کنید در صورتی که ایراد از شناور است ، تعمیر شناور توالت فرنگی را به تعمیرکار توالت فرنگی بسپارید.دریچه تخلیه آب به کاسه را بررسی کنید، در صورتی که با فشار دادن دکمه عمل نکند باید با تعمیرکار توالت فرنگی تماس بگیرید. 2. علت کامل تخلیه نشدن سیفون توالت فرنگی چیست؟بررسی کنید که سطح آب داخل تانکر بر اساس دستور العمل کارخانه سازنده کامل پر شود. مطمئن شوید دریچه تخلیه کامل سرجایش قرار گرفته باشد و کاملا با دریچه هم سایز باشد . گاهی عدم تطابق سایز این دو با هم  باعث بروز ایراد در تخلیه میشود.3. چرا تانکر توالت بسیار کند پر می شود؟در صورتی که مدت زمان پر شدن آب در تانکر توالت طولانی میشود. اولین قدم در تعمیرات توالت فرنگی، بررسی شیر تامین آب توالت فرنگی است که کاملا باز باشد. در اقدام بعدی بررسی کنید که دریچه پر شدن آب ، رسوب نگرفته و  مسدود نشده باشد.4. علت نشتی آب در کنار توالت فرنگی چیست؟از ایرادات شایع در استفاده از توالت فرنگی، نشتی آب از کنار یا زیر توالت فرنگی هست.  ممکن است یا کاسه توالت شکسته باشد و یا قطعات و اتصالات فرسوده شده باشند، که نیاز به تعویض قطعات و آب بندی کلی است .احتمال بعدی در هنگام نصب و تعمیر توالت فرنگی، آسیب حلقه مومی زیر کاسه توالت است، که برای رفع این مشکل باید به طور کلی کاسه توالت جا به جا شود. در مواقع این چنینی برای جلوگیری از هزینه های بیشتر بعدی با تعمیرکار توالت فرنگی تماس بگیرید.

نحوه ی تنظیم و تعمیر شناور توالت فرنگی چگونه است؟

شناور توالت فرنگی نقش مهمی در تخلیه  دارد. چنانچه ایرادی در تنظیمات  شناور توالت فرنگی ایجاد شود، قطعا در آبگیری مخزن و یا تخلیه آب با مشکل مواجه خواهید شد. در هنگام تعمیر شناور توالت فرنگی باید گوی شناور بررسی شود که سوراخ نشده باشد.  زیرا در این صورت آب به داخل آن نفوذ میکند و نمیتواند به خوبی سطح آب را تشخیص دهد. راهکار دیگر در تعمیر شناور توالت فرنگی عدم اتصال بوشن به بدنه شناور است.جهت تنظیم شناور توالت فرنگی باید دقت کنید که شناور از سطح مورد نیاز پایین تر قرار نگرفته باشد. برای رفع این ایراد، پیچ شناور را بچرخانید، تا سطح آب در کنار لبه لوله سرریز  قرار بگیرد و مجددا پیچ شناور را ببندید. در شرایط نرمال، سطح آب باید از لوله سرریز آب پایین تر باشد.

چه خدماتی در سرویس نصب و تعمیر توالت فرنگی آماتیس ارائه می شود؟

1. نصب توالت فرنگی یک تکه و دو تکه2. تنظیم فلوتر سرویس فرنگی3. آب بندی کامل توالت فرنگی4. عیب یابی و تعمیر کلی توالت فرنگیهزینه نصب و تعمیر توالت فرنگی برای تمامی خدماتی که ارائه می شوند، به صورت کاملا واضح در سامانه آماتیس بیان شده است. بیشترین هزینه تعمیر توالت فرنگی به بخش تنظیم فلوتر اختصاص داده شده است، زیرا به تخصص و تبهر بیشتری نیاز خواهد داشت.

نصاب توالت فرنگی را در کمترین زمان ممکن در کنار خود داشته باشید:

با توجه به اهمیت نصب و تعمیر توالت فرنگی هرگونه ایراد باید در کمترین زمان ممکن توسط تعمیرکار توالت فرنگی رفع شود. اما دسترسی به نصاب توالت فرنگی حرفه ای کار آسانی نیست . تیم آماتیس با کمک بهترین های تعمیرات توالت فرنگی استان مازندران، آماده خدمات رسانی به کابران خود می باشد.همیار شماییم تا پایان سرویس…