قیمت نصب و سرویس شوفاژ

  • هواگیری هر رادیاتور30,000 الی 35,000 تومان
  • آب بندی بین پره ها35,000 الی 40,000 تومان
  • تعویض شیر شوفاژ50,000 الی 55,000 تومان
  • سرویس کامل(هر رادیاتور)60,000 الی 80,000 تومان
  • نصب هر رادیاتور60,000 الی 70,000 تومان
  • باز کردن رادیاتور40,000 الی 50,000 تومان
  • نصب ترموستات اتاقی هر عدد50,000 الی 65,000 تومان
  • نصب ترموستات اتاقی با کنترل دور فن هر عدد50,000 الی 70,000 تومان
90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

90%

image
John Carter

Developer

شرایط سرویس

  • همیار می بایست ابتدا عیب یابی نموده و سپس در صورت رضایت مشتری اقدام به تعمیر نماید.
  • تهیه لوازم و قطعات یدکی درصورت نیاز پس از مشورت با مشتری انجام می شود و همیار موظف می باشد فاکتور خرید را به مشتری ارایه نماید.
  • همیار می بایست حتی المکان از قطعات دارای گارانتی برای تعمیر استفاده نماید و برگه گارانتی را به مشتری ارایه نماید.
  • پلیس فتا: امنیت سرویس ارائه شده را آماتیس بر عهده گرفته است، لذا از ارتباط مستقیم و بدون هماهنگی با همیاران خودداری کنید.

​نصب و سرویس شوفاژ را با ارزان ترین هزینه به اتمام برسانید:

با فرا رسیدن فصل سرما و روشن کردن رادیاتور یا شوفاژ ، سرویس شوفاژ و موتورخانه بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. هر گونه سهل انگاری در سرویس موتورخانه ممکن است ، شما را به سپری کردن یک شب در سرما و یا یک حمام آب سرد نزدیک تر کند.
صرفا صرف هزینه زیاد در خصوص نصب و سرویس شوفاژ دلیلی بر انجام شدن تعمیرات موتورخانه به بهترین روش نیست. بلکه به کارگیری نیروی زبده و با تجربه جهت تعمیرات شوفاژخانه ، علاوه بر صرفه جویی در هزینه نصب و سرویس شوفاژ موجب میشود حداقل شما  فقط سالی یکبار را به تعمیرات شوفاژ و یا سرویس موتورخانه اختصاص دهید.

تعمیرکار شوفاژ حرفه ای باید چه نکاتی را در هنگام نصب و سرویس شوفاژ و تعمیرات موتورخانه رعایت کند؟

زمانیکه تقاضا جهت تعمیرکار شوفاژ برای خدماتی از قبیل تعمیرات موتورخانه ، سرویس موتورخانه و یا تعمیرات شوفاژ خانه افزایش پیدا کند، موسسات غیر معتبر شروع به اعزام نیروهای غیر حرفه ای جهت نصب و سرویس شوفاژ و تعمیرات موتور خانه میکنند. این موسسات که به صورت فصلی و فقط مقطعی کار میکنند هیچ تضمینی در مقابل خدماتی که  ارائه می دهند ، ندارند.
با توجه به تاثیر بالای شوفاژ و موتورخانه در کیفیت زندگی افراد یک ساختمان ، تجربه و مهارت تعمیرکار شوفاژ، بسیار حائز اهمیت است . زیرا هم موجب سرعت عملکرد می شود و هم تضمینی هست بر خدماتی که ارائه خواهند داد.

هواگیری شوفاژ موتورخانه را چگونه انجام دهیم؟

روشن شدن پمپ و یا ورود آب جدید به مخزن موتور خانه باعث ورود هوا به شوفاژ یا موتورخانه میشود. تعمیرکار شوفاژ در صورتی که بخواهد به هواگیری شوفاژ موتورخانه بپردازد از پایین ترین طبقه و دورترین شوفاز به دیگ بخار شروع به کار می کند.
برای شروع هواگیری شوفاژ باید از پیج مخصوص شیر خروجی و یا آچار فرانسه برای باز کردن شیر استفاده کنید.
پیچ را در خلاف عقربه های ساعت بچرخانید به محض شنیدن تخلیه هوا یعنی عملیات هواگیری شوفاژ موتورخانه شما با موفقیت به اتمام رسیده است. پس از اتمام هوا ، آب فضای خالی لوله ها را اشغال میکند و ایراد رفع می شود.

نکته مهم در هواگیری شوفاژ موتورخانه :

حتما سیستم گرمایشی را کاملا خاموش کنید و صبر کنید که کاملا رادیاتور سرد شود. زیرا در غیر این صورت هم انکان سوختگی وجود دارد و هم امکان دارد بعد از بازکردن شیر در هنگام روشن بودن سیستم هوای بیشتری وارد شوفاژ شود.

عیب های متداول در تعمیرات شوفاژ و موتورخانه را بررسی کنیم:

تعمیرات شوفاژخانه و سرویس موتورخانه چون از قطعات زیاد با کاربرد متفاوت تشکیل شده قطعا کار آسانی نیست.
اما آشنا بودن با ایرادات شایع در هنگام نصب و سرویس شوفاژ موجب میشود تا شما از پیدایش ایرادات بیشتر جلوگیری کنید و به فکر خبر کردن تعمیرکار شوفاژ باشید.
1.    علت سرد شدن آب گرم مصرفی ، در سیستم گرمایشی موتورخانه چیست؟
معمولا علت سرد شدن ناگهانی آب ، خاموش شدن مشعل موتورخانه است. در صورتی که یقین پیدا کردید ایراد از خاموش شدن مشعل است.باید علت خاموش شدن را بررسی کنید.
جهت تعمیرات موتورخانه باید برق مشعل موتورخانه ، وضعیت سوخت رسانی و کلیدهای روی کنترل پنل را بررسی کنید. بررسی کلیدها به دانش تخصصی تعمیرات شوفاژخانه نیاز دارد. زیرا هرکدام از انواع موتورخانه ها با سوخت گازوییلی و یا گازی تنطیمات متفاوتی از یکدیگر دارند.
2.    علت نشت آب از شوفاژ چیست؟
نشت آب مسئله بسیار مهمی است و باید سریعا پیگیری و رفع شود. اگر در اطراف شوفاژ یا رادیاتور،  نم و خیسی احساس کردید احتمالا شیر یا پمپ ایراد پیدا کرده است. اگر ایراد از شیر فشار است ، ممکن است ایراد از فشار زیاد در دیگ بخار باشد .
اما اگر ایراد از پمپ است، پمپ باید توسط تعمیرکار شوفاژ تعویض شود.
3.    چرا همه قسمت های شوفاژ گرم نمی شود؟
اگر گرما به صورت یکسان در کل شوفاژ پخش نمیشود. باید به هواگیری شوفاژ موتورخانه بپردازید.
4.    علت بوی سوختن در موتورخانه چیست؟
اگر به محض ورود در موتورخانه بوی شدید سوختن احساس کردید ، جهت تعمیرات شوفاژ خانه یا موتورخانه شوفاژ باید مشعل گازی را تنظیم کنید. زیرا عدم تنظیم مشعل علاوه بر بالا بردن مصرف سوخت ، تولید گازهای سمی میکند که بسیار خطرناک و سرطانزا است.

در هنگام سرویس موتورخانه و نصب و سرویس شوفاژ باید اصول زیر رعایت شود:
1.    تمامی قطعات رادیاتور و موتورخانه در هنگام نصب و سرویس شوفاژ توسط تعمیرکار شوفاژ و رادیاتور کاملا تست و بررسی شوند.
2.    تمامی نکات ایمنی از جهت بالا بردن سطح ایمنی افراد ساکن در ساختمان توسط تعمیرکار رادیاتور و موتورخانه رعایت شود.
3.    عایق کاری تمام لوله های موتورخانه و عدم نشتی واحدها در هنگام سرویس موتورخانه باید چک شود.
4.    فشار و گرما دهی رادیاتور باید بررسی شود و در صورت نیاز به هواگیری شوفاژ موتورخانه ، توسط تعمیرکار شوفاژ انجام شود.

چرا سرویس نصب و سرویس شوفاژ آماتیس را انتخاب کنیم؟

ضوابط و قوانین محکم و همچنین تعهد بالای حاکم در تیم آماتیس موجب میشود تا ما بیشتر از شما نگران کیفیت سرویس ارائه شده باشیم .
آماتیس با هدف جلب رضایت تمامی مشتریان خود تمام تلاش خود را در جهت گرد آوری بهترین و با تجربه ترین متخصصین نصب و سرویس شوفاژ و تعمیرات موتورخانه به کار گرفته است.
با توجه به  اهمیت موضوع هزینه تعمیرات شوفاژ خانه و نرخ نصب و سرویس شوفاژ ، تیم آماتیس تمامی هزینه های اعلامی را بر اساس نرخ مصوبه تعمیرکاران شوفاژ تعیین و اعلام خواهند کرد.

در سرویس نصب و سرویس شوفاژ آماتیس  چه خدماتی ارائه می شود؟

1.    هواگیری شوفاژ (هرکدام به صورت مجزا)
2.    آب بندی بین پره های رادیاتور
3.    تعویض شیر شوفاژ در صورت نشتی آب و رسوب گرفتن
4.    سرویس موتورخانه و سرویس تمامی رادیاتورها
5.    نصب رادیاتور
6.    باز کردن و تغییر مکان رادیاتور
7.    نصب ترموستات با کنترل دور فن