پیمانکاری ساختمان در بابلسر

همانطور که می دانید، حضور یک تیم پیمانکار ساختمان، سر پروژه باعث می شود که هماهنگی بین پیمانکاران جزء ساخت و ساز و رفع مشکل های آنان صورت بگیرد. از طرفی هم کلیه ی خطرات ناشی از عملیات ساخت به تیم پیمانکاری ساختمان منتقل می شود. علاوه بر همه ی این ها بررسی درست بودن عملیات اجرایی بر عهده ی تیم پیمانکار ساختمان است. ما نیز با توجه به اهمیت این مسئله تیمی را که در این زمینه بسیار باتجربه و کاربلد می باشد را به شما معرفی می کنیم. این گروه کلینیک ساختمانی آماتیس می باشد که شما می توانید صفر تا صد پیمانکاری ساختمان در بابلسر و پیمانکاری ساختمان در مازندران را به این گروه بسپارید.

برای دریافت مشاوره، برآوورد هزینه ی پیمانکاری ساختمان و… می توانید توسط شماره های زیر با افراد کلینیک ساختمانی آماتیس در ارتباط باشید:

۰۹۱۱۱۱۳۱۲۶۱

برای درک معنا و مراحل پیمانکاری ساختمان، تفاوت پیمانکار عمومی و پیمانکار جزء، چگونگی قرارداد پیمانکاری، وظایف یک تیم پیمانکار ساختمان بر سر پروژه، آشنایی با خدمات کلینیک آماتیس و… با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

پیمانکار ساختمان کیست؟

در واقع پیمانکار ساختمان شخصی(گروهی) است حقیقی یا حقوقی، که با امضای قراداد پیمانکاری با کارفرما، متعهد به اجرای موضوع قید شده در قراداد، برای اجرای یک پروژه می‌ شود.

لازم است بدانید که پروژه پیمانکاری تنها برای ساختمان سازی به کار نمی رود. بلکه می ‌تواند شامل ساخت یک پل یا جاده یا حتی انتقال برق به یک منطقه باشد.

به عبارتی کارفرما، پیمانکار را به عنوان نماینده خود در مدیریت و اجرای پروژه معرفی می‌کند. بدین ترتیب تمام وظایف و مسئولیت‌ها اعم از تهیه نقشه‌ها و دریافت مجوزهای ساخت، استخدام پیمانکاران جزء، همچنین حفظ امنیت تمامی پرسنل کارگاهی و … به عهده پیمانکار یا شرکت پیمانکاری می‌باشد.

تمامی این تعهدات بین کارفرما و پیمانکار تحت قالب قرارداد شکل می‌گیرد.

ما کلینیک ساختمانی آماتیس را به شما که قصد ساخت وساز دارید؛ معرفی می کنیم که بهترین گروه پیمانکاری ساختمان در بابلسر و دیگر شهر های استان مازندران می باشد.

تفاوت پیمانکار عمومی و پیمانکار جزء

پیمانکار عمومی: به همان فرد یا شرکتی گفته می ‌شود که با یک سازمان یا شخصی قرارداد امضا می‌ کند. به موجب همان قرارداد نیز می بایست پروژه را طبق نقشه‌ اجرا کند. پیمانکاران عمومی معمولا در هدایت و مدیریت پروژه دارای تجربه و تخصص لازم وکافی می باشند. آن ها با تکیه بر دانش و ابزارهای مدیریتی خود، تصمیم به اجرای پروژه‌ ها براساس روش های مختلف می گیرند.

پیمانکار جزء:نوع دیگر از پیمانکاران ساختمان می باشند. این افراد معمولا در کارهای اجرایی تخصص دارند. پیمانکار جزء می تواند شخص حقیقی یا حقوقی باشد که برای اجرای قسمتی از پروژه با پیمانکار عمومی قرارداد می بندد. به عنوان مثال فردی که در پروژه ساختمانی عملیات جوشکاری را انجام می ‌دهد پیمانکار ساختمان جزء نامیده می ‌شود. به صورت کلی می توان گفت که پیمانکار جز، زیر مجموعه ای از پیمانکار عمومی محسوب می گردد. پیمانکار جزء تماما با مجموعه پیمانکار عمومی طرف خواهد بود.

قرارداد پیمانکاری

قرارداد پیمانکاری، قراردادی است که طبق آن کارفرما، انجام عملی با شرایط مشخص و در مقابل وجه معین، در مدت مشخص را به شخص حقیقی یا حقوقی که پیمانکار نامیده می شود واگذار می نماید. موضوع قرارداد پیمانکاری نیز متعدد است. امکان دارد ایجاد ساختمان، حمل و نقل و یا تهیه و تدارک کالا باشد.

جهت تنظیم یک قرارداد پیمانکاری باید ابتدا طرفین قرارداد کاملاً دقیق تعیین شده و رابطه آن ها با یکدیگر نیز کاملا بیان شود. سپس مفصلاً تشریح شود که کارفرما از پیمانکار چه انتظاراتی دارد.

وظایف پیمانکار ساختمان

از جمله وظایف و تعهدات پیمانکار ساختمان عبارت است از:

  • برنامه‌ریزی برای پیش‌بردن پروژه اعم از ساخت و ساز یا هر عملیات دیگر
  • برنامه‌ریزی برای استخدام کارکنان و تعیین یک جدول زمانی که تمامی فعالیت‌های لازم از ابتدا تا انتهای پروژه را در برگیرد.
  • پای‌بند به تمامی نقشه‌های فنی و اجرایی تهیه شده باشد.
  • به تمامی قوانین و ضوابط مربوط به ساخت‌وساز توجه داشته باشد.
  • توجه داشته باشد همه اقدامات به شیوه‌ای قانونمند انجام می‌شوند.
  •  در حین انجام پروژه، مسئول بازبینی و نظارت بر پیشرفت‌ها و تغییرات می‌باشد.
  • پروژه را از نزدیک دنبال کند و در صورت لزوم تغییرات لازم را اعمال نماید.
  • موظف به رعایت کلیه مقررات ایمنی و مسئولیت در برابر بروز هر نوع حادثه می‌باشد.
  • رعایت موارد مربوط به حفظ امنیت کارگاه و تهیه وسایل خدماتی و حفاظتی برای کارگران برعهده پیمانکار پروژه است.

هزینه پیمانکاری ساختمان

عناصر مختلفی در هزینه پیمانکاری ساختمان نقش دارند. این عناصر شامل : تعداد نیروهای انسانی به کار گرفته شده از صفر تاصد پروژه، مواد اولیه به کار رفته تا انتهای پروژه ، اجاره یا خرید تجهیزات و مواد اولیه است و… می باشد.

هزینه ی پیمانکاری ساختمان در بابلسر نیز با توجه به همین عوامل محاسبه می شود. از این رو کلینیک ساختمانی آماتیس را به شما که قصد انتخاب بهترین تیم پیمانکاری را دارید؛ معرفی می کنیم. این مجموعه بهترین گروه برای محول کردن صفر تا صد پیمانکاری پروژه با هزینه ای معقول می باشد.

خدمات کلینیک آماتیس

  • خدمات ساختمانی: یعنی از زمان شروع ساخت پروژه تا اتمام کار در کنار شماست و در نهایت هر زمان که نیاز به بازسازی ، تعمیر ، نصب ، نظافت ، جایجایی و تغییراتی داشته باشید در کمترین زمان ممکن و با پرسنل متخصص در زمینه مورد نظر اقدام لازم را به درخواست شما انجام می دهد .
  • خدمات اسباب کشی: خدمات اسباب کشی ، جابجایی و حمل بار که در کوتاه ترین زمان ممکن انجام میگیرد و همچنین امکان استفاده از پیک موتوری جهت ارسال بسته های مشتریان عزیزمان توسط این تیم انجام می پذیرد.
  • لوله کشی و تاسیسات: جوشکاری و آهنگر ، کابینت کاری و نجاری، برقکاری و تمامی خدمات روشنایی و نورپردازی ساختمان، لوله کشی آب و گاز، سیم کشی تلفن و رفع خرابی، آسانسور و بالابر و … توسط دفتر خدماتی تمام کار آماتیس انجام می پذیرد.
  • بنایی و دکوراسیون، نظافت و پذیرایی، تعمیر لوازم خانگی، رایانه و تکنولوژی و … نیز از خدمات این تیم می باشد.

کلینیک ساختمانی آماتیس

طبیعتا روند پیمانکاری ساختمان باید به افراد متخصص سپرده شود تا مراحل این عملیات اصولی طی شود. این گونه هزینه ها نیز بسیار مناسب خواهند بود. همواره توصیه می شود، در انتخاب تیم پیمانکاری، دقت نمایید.

کاربران عزیز مازندرانی که قصد استارت زدن یک پروژه ی ساختمانی را دارید کلینیک ساختمانی آماتیس بهترین افراد را در این زمینه دارد. پس اگر به دنبال تیم پیمانکاری ساختمان در بابلسر، این شهر ساحلی خوش آب و هوا هستید، آماتیس آماده ی خدمات رسانی به شماست.

تماس با ما :

جهت تماس با تیم مشاوره کلینیک ساختمانی آماتیس کافی است با شماره های زیر با ما در ارتباط باشید. یا می توانید با یک کلیک روی 👈👈 کلینیک ساختمانی آماتیس وارد پیج اینستاگرامی این کلینیک شوید.

تماس با ما:

۰۹۱۱۱۱۳۱۲۶۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *